KEN JE DAT? van die goedbedoelde opmerkingen!!!

@henriette1309 wrote:

:shock: echt waar???



Dat vindt ik wel het toppunt… wat zei je??




dat ik dat wel deed!! (klapte even dicht)

@oessie wrote:

@henriette1309 wrote:
:shock: echt waar???



Dat vindt ik wel het toppunt… wat zei je??




dat ik dat wel deed!! (klapte even dicht)




oh wat erg zeg! Ik kan ook wel eens dichtklappen, maar ik denkt dat ik hem tcoh wel een flinke sneer verkocht had :evil: Iets in de trant dat hij dan maar mee moest, omdat hij er ook niet uitziet ofzo… Vragen of hij wel eens plastische chirurgie overwogen had, zo niet, toch maar doen en dat soort dingen :evil:

Ik heb die opmerking ook al eens gehad. “Wanneer komt de baby?” Ik stond met Hieke op mijn arm dus ik zeg: Welke baby? Dit is onze baby, ze is nu anderhalf en loopt al 4 maanden. :angel: :mrgreen: Dat was duidelijk genoeg… 8)



Wat erg dat er dan nog zo’n opmerking over sporten achteraan komt… :naughty:

Ik snap ook de brutaliteit niet van sommige mensen hoor! Ik zou echt never nooit aan iemand vragen of ze zwanger is. Ik zou me rot schamen als het niet zo blijkt te zijn.



Vandaag een man die over de tweeling begon, doen wel meer mensen, is ook niet erg. MAar de bakkersvrouw zegt: goh, is het niet druk met ook nog een peuter thuis? Zegt de man: nou, ze kiest toch zelf voor nog twee?





:roll:

@Becca wrote:

Ik snap ook de brutaliteit niet van sommige mensen hoor! Ik zou echt never nooit aan iemand vragen of ze zwanger is. Ik zou me rot schamen als het niet zo blijkt te zijn.



Vandaag een man die over de tweeling begon, doen wel meer mensen, is ook niet erg. MAar de bakkersvrouw zegt: goh, is het niet druk met ook nog een peuter thuis? Zegt de man: nou, ze kiest toch zelf voor nog twee?





:roll:






:lol: :lol: :lol: :lol: Die past goed in het rijtje… WAT IS HET TOPPUNT VAN DOMHEID??? :mrgreen:

@henriette1309 wrote:

@Becca wrote:
Ik snap ook de brutaliteit niet van sommige mensen hoor! Ik zou echt never nooit aan iemand vragen of ze zwanger is. Ik zou me rot schamen als het niet zo blijkt te zijn.



Vandaag een man die over de tweeling begon, doen wel meer mensen, is ook niet erg. MAar de bakkersvrouw zegt: goh, is het niet druk met ook nog een peuter thuis? Zegt de man: nou, ze kiest toch zelf voor nog twee?





:roll:






:lol: :lol: :lol: :lol: Die past goed in het rijtje… WAT IS HET TOPPUNT VAN DOMHEID??? :mrgreen:




Whuhhahahahaha nou, ik weet al wat ik kan verwachten straks!!! Sjongejongejonge…



Hier een legendarische van sm:

[zijn op een feestje, gnoom is in eerste instantie wat verlegen, daarna gaat ze altijd los]

SM tegen mij: “o, maak je maar geen zorgen hoor, dat doet ze altijd. Eerst de kat uit de boom kijken en dalijk rent ze vrolijk van de één naar de ander.”



Ja duhhhh… vertel mij wat. Tis toch g*dvr mijn kind!!!

Grommm… :twisted:

@Muze wrote:

@henriette1309 wrote:
@Becca wrote:
Ik snap ook de brutaliteit niet van sommige mensen hoor! Ik zou echt never nooit aan iemand vragen of ze zwanger is. Ik zou me rot schamen als het niet zo blijkt te zijn.



Vandaag een man die over de tweeling begon, doen wel meer mensen, is ook niet erg. MAar de bakkersvrouw zegt: goh, is het niet druk met ook nog een peuter thuis? Zegt de man: nou, ze kiest toch zelf voor nog twee?





:roll:






:lol: :lol: :lol: :lol: Die past goed in het rijtje… WAT IS HET TOPPUNT VAN DOMHEID??? :mrgreen:




Whuhhahahahaha nou, ik weet al wat ik kan verwachten straks!!! Sjongejongejonge…



Hier een legendarische van sm:

[zijn op een feestje, gnoom is in eerste instantie wat verlegen, daarna gaat ze altijd los]

SM tegen mij: “o, maak je maar geen zorgen hoor, dat doet ze altijd. Eerst de kat uit de boom kijken en dalijk rent ze vrolijk van de één naar de ander.”



Ja duhhhh… vertel mij wat. Tis toch g*dvr mijn kind!!!

Grommm… :twisted:




:lol: :lol: :lol:



Ja… het is onvoorstelbaar hoeveel mensen je kind “beter kennen” dan jij… :lol:

oeeehhh ik heb er ook nog een paar:



Van schoonmoeder begint iedere zit met:



Oh, vroeger deden wij dat zus of zo

En ze zegt ok al-tijd hoe hij haar toch aan Rob (mn man) doet denken toen hij baby was. ( en daar wordt ik echt helemaal gek van!!)



En als er andere mensen zijn voert ze altijd een soort showtje op, zo van: kijk eens hoe lief mijn kleinkind me vindt. En Finn zit dan met een wat-moet-ik-hier-nou-mee-gezicht mij of rob in de gaten te houden.



Maareeh Karin, in die categorie heb ik er ook nog een paar!!



Toen wij na de geboorte en overlijden van Lara thuiskwamen uit het ziekenhuis, ben ik even bij de buurvrouw aan gaan bellen om te vertellen wat er gebeurd was.

Dus ik het verhaal verteld, haar reactie

  • slaat op mn schouder Joh… meid, je komt er wel weer over heen. Denk maar zo, nu heb je geen gebroken nachten, je hoeft niet te werken. Je moet lekker PROFITEREN meid.

    (aaaaaaaaaaaaarrrgghh ik had haar wel wat aan kunnen doen op dat moment, ik ben omgedraaid en weggelopen)



    Ik was in de Ikea, en kwam een oud collega tegen, die ook niet wist dat ik zwanger was geweest. Het was een paar weken na het overlijden van Lara, en ze vroeg. Hoe gaat het. Dus ik zeg: Nou eigenlijk niet zo goed want we zijn net ons kindje verloren. Zei zegt:

    -Was het wel gepland dan?

    (WAT!?!?! alsof dat wat uitmaakt)



    En dan nog de velen malen: volgende keer beter en je bent nog jong etc etc…



    Ohja, en ook nog een vrouw die vroeg toen ze het hoorde, hebben jullie je kind wel een naam gegeven ( nee, we dachten, die gaat toch dood, zonde om daar dan een naam aan te verspillen :wall: )



    En om nog even op namen door te gaan. Veel oudere mensen vroegen of we ons volgende kind weer Lara gaan noemen ( raaaaar)



    En toen ik zwanger van Finn was bleven veel mensen ook zeggen, altijd spannend zo’n 1e keer (het is niet de 1e grrr)



    En nu beginnen veel mensen ook te vragen, wanneer komt de 2e ( sowieso al een ongepaste vraag, en ik heb de 2e hier in de buggy zitten)



    Nou ik kan nog wel even doorgaan, maar dit is wat me zo snel te binnen schiet

O, wat erg ik zit dit zo :shock: te lezen !

Verschrikkelijk wat mensen allemaal wel niet zeggen.

Hoe durven ze dat soort dingen te zeggen nadat je een kindje verloren hebt :hand:



Ok ik heb ook wel eens iets stoms gezegt, maar dit slaat alles !





Ik was op de verjaardag van mijn schoonzusje en er was een kleinmeisje ik denk van een jaar of 4 a 5 En ik zeg , zo mocht jij lekker met oma mee, bleek het haar moeder te zijn :oops: :wall: dus dat zeg ik nooit meer :shifty:



De mevr zag er ook echt oud uit opoe rok aan gepermanente krulletjes en zo grijs als maar zijn kan en , ja het leek echt een oude oma :?



zo ben ik hoogzwanger met ik geloof 38/39 weken voor bij het ziekenhuis uit de rolstoel gelanceerd voorover op knieen en handen gekomen.

woog op dat moment meer dan 152 kg, :oops: was in het erasmus moest direkt naar het sofia komt er een broeder (was net gebeurd hoor) zegt hij zit je nou nog te huilen :shock:



erg hoor :hand:



gr melanie

Linda Echt te erg voor woorden wat mensen tegen jou gezegd hebben… :hug:

Linda :shock: :o :wall: :evil:



dat je niet goed weet wat je moet zeggen, snap ik, maar dit soort opmerkingen :shock:

niet normaal

jeetje

ben even sprakeloos



het ‘hergebruiken’ van een naam nadat een kindje was overleden was trouwens in de generatie van mijn moeder nog heel gebruikelijk, ook als het kindje een paar jaar oud was geworden. het waren vaak familienamen die werden doorgegeven. tja.

ja dat klopt, heb ik ook begrepen.



En die reacties, waren van mensen die me niet dierbaar waren dus kan ze wel langs me af laten glijden. Toen heel erg, nu kan ik er wel om lachen hoe dom die mensen zijn.

Jeetje LInda,



Op dat moment reageer je denk ik nog rustig maar diep van binnen kookt je bloed ongelovelijk dat mensen zulke dingen durft te zeggen



:hug:

Nog een paar voor de collectie:



Van de ambtenaar van de burgelijke stand (gingen beeb2 erkennen :inlove: ) “Was het een ongelukje, zo snel weer?”



of deze:



“Gaan jullie het nu weer houden?”



:evil:

Schoonouders zijn hier op visite, Jayden ligt in bed en begint ineens heel erg te huilen (wakker geschrokken van iets, gedroomd ofzo, geen idee, heeft hij iig wel vaker), dus ik hup in de benen en richting de trap, zegt m’n sv ‘jaaa…hij heeft aan beide handjes 2 hele kleine pinkjes en daar windt ie je dus mooi om heen’… :roll: :evil:



man val in een bult, ik ken m’n eigen kind toch zeker wel!! Als ie huilt is er ook echt wat aan de hand

oke hier nog een!



Klanten van me vroegen hoe het met mijn dochtertje was afgelopen (onderzoeken gehad) ik zeg: “er is epilepsie uit het EEG gekomen”



ze zegt: oh nou daar moet je niet teveel aandacht aan geven, gewoon negeren dan gaat het vanzef over, als je het maar vaak genoeg negeerd, doen ze hetook niet weer… :shock:

:shock: :shock: :shock:

wat vreselijk onnadenkend en onbeschoft zijn sommige mensen! Daar schrik ik toch van… :snooty:

ze zegt: oh nou daar moet je niet teveel aandacht aan geven, gewoon negeren dan gaat het vanzef over, als je het maar vaak genoeg negeerd, doen ze hetook niet weer...


Hallo zeg, hoe ongelovelijk achterlijk zijn sommige mensen toch ook!! :doh:

:wall:

dat is geen goedbedoelde opmerking, dat is gewoon heel erg dom! :evil: