KEN JE DAT? van die goedbedoelde opmerkingen!!!

Je probeert wel ene oor in andere weer uit maar toch raakt/kwetst het je wel

Becca :lol: :lol: :lol: jou antwoorden !!



Maareh Karin :shock: :cry: wat schrik ik van de opmerkingen die jij om je oren krijgt,… dat geloof je toch niet dat mensen zoooo bot kunnen zijn?!

:hug:



Ik irriteer me mateloos aan:

SLAAPT HIJ NOU NÖG NIET DOOR?

:wall: :wall: :wall:

Haha ja, of:



LOOPTIE NOU NOG NIET?



Ik zeg altijd dat hij dat voor zn 18de vast wel onder de knie heeft 8)

Vandaag bij het CB geweest. Lianne zit iets boven de curve qua gewicht. Zegt die miep: Ja, we moeten nu toch om haar gewicht gaan denken!



Wat moet ik dan, geen eten meer geven? Of haar op een Sonja Bakker-dieet zetten? Het kind krijgt vier flessen per dag, een mini-groentehapje en vandaag voor het eerst een ietsiepietsie fruit gehad, voor de rest krijgt ze nog niks. Kan haar moeilijk gaan uithongeren, toch? Aaahhhhh! Zo, even afreageren…



Karin Het is echt te erg voor woorden wat er tegen jou gezegd is! Kan er met mijn kop niet bij dat sommige mensen zoiets over hun lippen kunnen krijgen! Hele dikke knuffel en probeer het je niet te erg aan te trekken, ze hebben geen meer verstand moeten we maar denken! :hug:

Oh, bij mij op het cb lopen ze steeds te zeuren over het het te weinige gewicht en lengte van de jongste… Maar hij eet als een beer, mijn vriendin zei vandaag ook al nadat ie 1 croissant en een half kaasbroodje ophad: ‘waar laat dat kind het?’ (Hij had al brood gegeten, dit was extra)

Ach over het cb kunnen we misschien beter een heel eigen topic openen :mrgreen:



Hier zeiden ze namelijk dat het niet zo handig was die ie door het dak van de groeicurve ging kwa lengt. Tsja, zal ik m wat klappen bovenop z’n kop geven? Of heet wassen, misschien ook een optie :roll:

@Mip wrote:

Ach over het cb kunnen we misschien beter een heel eigen topic openen :mrgreen:



Hier zeiden ze namelijk dat het niet zo handig was die ie door het dak van de groeicurve ging kwa lengt. Tsja, zal ik m wat klappen bovenop z’n kop geven? Of heet wassen, misschien ook een optie :roll:




Iets minder hard onder z’n ont schoppen :mrgreen:

@Becca wrote:

@Mip wrote:
Ach over het cb kunnen we misschien beter een heel eigen topic openen :mrgreen:



Hier zeiden ze namelijk dat het niet zo handig was die ie door het dak van de groeicurve ging kwa lengt. Tsja, zal ik m wat klappen bovenop z’n kop geven? Of heet wassen, misschien ook een optie :roll:




Iets minder hard onder z’n ont schoppen :mrgreen:


:lol: :lol:



Denk dat ik vroeger dan ook teveel schoppen onder m’n kont gehad heb :wink:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Karin :hug:

zoals al gezegd is: sommige mensen hebben zaagsel in hun hoofd :wall: laat maar l*llen, hoe moeilijk dat soms ook is.



ik zou het CB eens vragen wat ze voorstellen om tegen die lengte te doen, wie weet krijg je leuke tips :mrgreen:

onze uk is juist te klein, altijd onder de curve, ze hebben nog niet uitgelegd hoe ik 'm op uitrekken :lol:

of vragen als je zwanger bent: hoelang heb je erover gedaan???

Antwoord altijd standaard: een kwartier, was zo gepiept…



en wat ik zelf altijd verschrikkelijk vindt, wanneer komt de tweede??? :evil: (ik heb van de zomer een ma gehad maar ja dat zeg je niet tegen iedereen he)…



gr patricia

hihihi… een kwartier…geweldig!!

32 weken zwanger, loop je al met een buik; wanneer komt de 2e ?!?

( hiervoor 2 mk’s gehad, wij waren al blij dat we een kindje kregen,…)



met de 1e mk uiteindelijk toch naar het ziekenhuis, ben je daar,… ik was nog aan het huilen,(emoties kwamen los) je droom is net uit elkaar gespat, zegt die …dokter : opmerking :

" dit is niet het ergste wat je kan overkomen, er liggen hierboven mensen met ergere dingen."

medisch gezien heb ik mijn portie ook wel gehad, maar dit vond ik wel erg krom door de bocht. ik hoef m ook niet meer te zien.

We hebben 1 dochter van 20 en nu een zoon erbij van 7 weken…

Jaaaaa een heel verschil…

Maar ik kan vermelden dat de ‘rare’ tegenwoordig meer aan de orde zijn dan toen… (of ik trok me er toen minder van aan)…



Nu weten ze van een klein beetje heel veel… en van alles helemaal niets… :lol:

Oh… wat kunnen mensen erg zijn zeg.

wat een opmerkingen.



Als iemand mij vraagt wanneer de tweede komt zeg ik gewoon dat ik de tweede al heb besteld bij wehkamp of zoiets. Heb ook geen zin om er op in te gaan.

Ik weet dat sommige mensen het echt goed bedoelen of gewoon niet weten wat ze moeten zeggen, zeg dan niks :evil:



Ik ben niet zo heel erg op mijn mond gvallen om gelijk te antwoorden, sommige feedback antwoorden vind ik trouwens wel humor



Laatst hoorde ik van iemand die wist van Daan :**: goh je wordt moeder , nee dat ben ik al :evil: [/spoiler]

:wall: oh Karin

wat een :silenced: opmerking ook weer.

mij vragen ze heel vaak of ik weer in verwachting ben… :evil: , heb best wel een buikje eraan overgehouden!!



had zelfs laatste een man, die zegt:



ben je in verwachtig



ik: nou nee



hij: nou dan mag je wel eens gaan sporten :shock:

:shock: echt waar???



Dat vindt ik wel het toppunt… wat zei je??

:shock: wat een piep opmerking.



ach van sommige weet ik nu wie geen geb. kaartje meer krijgen :evil: