Bij speelwonder op internet hebben ze nu wel aanbiedingen Kapla, scheelt toch best veel.
Bedankt had al eerder op hun site gekeken maar nu 6 dozen voor 189.98!!! Dat is 31.66 per doos dan.
Kan ik er vier door verkopen voor 35 p.st.
Ik zou er niet meteen 4 doorverkopen hoor, hier heeft de jongste nu 300 plankjes en dat is regelmatig te weinig voor wat ze wil maken, ze krijgt er nu met sinterklaas 280 bij. En het is dat ik die al gekocht heb anders zou ze deze aanbieding gekregen hebben.
Al twijfel ik nog steeds of ik het toch niet alsnog bij ga kopen het is echt geweldig speelgoed.
Ik heb nu al heel vaak foto’s bekeken hier, in de winkel naar die plankjes gekeken, op school hele bouwwerken gezien en ik snap het gewoon niet denk ik :? Ik zie het al voor me; dochter die een geweldig bouwwerk maakt en dan komt Lev aangestormd en die gooit de boel weer om.
Het lijkt me zo kwetsbaar :think:
en ik zie hier al overal plankjes rondzwerven :evil:
Ik heb nu al heel vaak foto’s bekeken hier, in de winkel naar die plankjes gekeken, op school hele bouwwerken gezien en ik snap het gewoon niet denk ik :? Ik zie het al voor me; dochter die een geweldig bouwwerk maakt en dan komt Lev aangestormd en die gooit de boel weer om.
Het lijkt me zo kwetsbaar :think:
en ik zie hier al overal plankjes rondzwerven :evil:
Dat probleem hebben we hier dus ook Lydia.
Ik ben er dus nog steeds niet uit.
Bovendien is het 2dehands nog steeds errug duur (lees boven budget) en b merken zijn dat ook.
Nou hier hebben ze het dus ook op school en ook de kleintjes van net 4 vinden het helemaal geweldig.
Wat ik begrepen heb staat het hier ook op sommige psz-en (toen mijn meiden daar naartoe gingen hadden ze het nog niet) en ook daar spelen de kleintjes er mee, wel op een andere manier maar toch maken ook die bouwwerken, ik denk dat het dus wel meevalt. Maar het hangt natuurlijk ook van je kind(eren) af.
Nou hier hebben ze het dus ook op school en ook de kleintjes van net 4 vinden het helemaal geweldig.
Wat ik begrepen heb staat het hier ook op sommige psz-en (toen mijn meiden daar naartoe gingen hadden ze het nog niet) en ook daar spelen de kleintjes er mee, wel op een andere manier maar toch maken ook die bouwwerken, ik denk dat het dus wel meevalt. Maar het hangt natuurlijk ook van je kind(eren) af.
ik geloof dat lydia’s punt niet zozeer was dat kleine kinderen er niet mee kunnen spelen, maar meer dat kleine kinderen geen respect hebben voor al het bloed, zweet en tranen dat grotere broers of zussen in een bouwwerk gestoken hebben, en dat dan zonder pardon omver knikkeren
Daar had ik zelf nog niet over nagedacht (zit nog beetje in de enig-kind-mood ), maar denk dat dat bij mijn zoon opgaat voor 9 van de 10 dingen waar hij mee speelt. Hij is nou eenmaal erg van het bouwen en zo…moet ie het voortaan maar op zijn kamer gaan doen. Gelukkig is die heel groot. ow nee, dat was sarcastisch…
Fiep, ik reageerde inderdaad op Lydia en mamavansharondenise aangezien ik hier dus zelf ook zie dat kleinere kinderen dus juist wel “respect” hebben voor het bouwwerk en er zelf dus ook echt mee aan de slag gaan en ook echt torens bouwen enz, dus dan ook “beseffen” dat het iets is wat ze zelf gemaakt hebben en daardoor wordt het minder omgegooid door kleinere kinderen.
Toen mijn jongste van de zomer haar Kapla kreeg moest er natuurlijk meteen mee gespeeld worden en er waren veel kinderen in verschillende leeftijden (tussen 3 en 11) en geen enkel kind heeft de Kapla om gestoten/ omver gelopen en dat terwijl het dus midden in de woonkamer stond.
Hier speelt de oudste nog heel fanatiek met de kapla (hij is bijna 8). De jongste maakt ook een soort van torens (hij is 1,5), en gooit soms de torens van de oudste om, maar vaak ook niet.
Hier vinden beide heren het super leuk speelgoed. We hebben 2 dozen van 200 stuks, maar zou nog wel veel meer willen.
Ik heb hier op het laatste moment toch nog besloten om een extra doos bij te kopen, beide dames krijgen nu ieder een doos van 280 stuks en een boek, hier hebben we dan straks 860 plankjes in totaal dan moeten ze toch wel iets moois kunnen bouwen :think: :mrgreen:
Hedwich, als de jongste niet al de echte Kapla gehad had met haar verjaardag dan waren wij ook voor de BBlocks gegaan maar 2 verschillende soorten plankjes combineren is geen goed idee dus maar voor de duurdere gegaan.
hier staan inmiddels 2 dozen bblocks in de kast te wachten op zijn verjaardag. ben benieuwd. Volgens mij gaat het helemaal goed komen als ik maar vast hou aan dit merk bij eventuele uitbreidingen.
Dan komt het inderdaad helemaal goed Fiep, je moet gewoon hetzelfde merk blijven kopen dan past het altijd. Koop je een ander merk erbij dan kloppen de maten niet meer (ookal is het verschil maar minimaal) en dan gaat het fout met de bouwwerken die de kids willen maken.
Hier staat echt een prachtige stoomboot van kapla, die Noud (6) samen met Marlot (4) met de buurjongen van 11 hebben gemaakt. Ik blijf het superleuk speelgoed vinden!