met die “neppers” is ook best te bouwen. Vooral papa vindt het erg leuk :lol: Gaan we hoe dan ook nog een hoop lol van hebben :mrgreen:
Tja hier heeft mama ookal mee moeten bouwen en het is ook leuk hoor.
Werd ookal gevraagd om mee te helpen met de legohuizen die ze gekregen hebben dus ook mama kan de komende tijd genoeg bouwen. Papa mag niet helpen want die heeft geen geduld :lol: :lol: :mrgreen:
Bij de jongste in de klas waren er heel veel kinderen die Kapla gekregen hebben vertelde ze, leuk he want nu kon ze ook bij vriendjes en vriendinnetjes met de kapla spelen :inlove: :lol: (tja dat wist ik al omdat we als moeders elkaar al erover gesproken hadden :lol: )
En wordt er leuk gebouwd met Bblocks?
Ik twijfel ook heel erg dus be wel benieuwd naar jullie ervaringen nu 2 jaar later 8) :lol:
Hier is kapla erg populair er worden hele bijzondere dingen mee gebouwd een dierentuin voor de beeste een toren to dat alle kapla plankjes op zijn
En een station voor de trein baan kortom met veel andere dingen ook te combineren
En als pappa zin heeft dan ook al wat moelijkere bouwwerken via internet
hier wordt nog met veel plezier met kapla gespeeld
Ik kijk er elk jaar naar en elke keer twijfel ik weer, daarom vind ik de bblocks ook leuk omdat ze leuker geprijsd zijn.
Bedankt voor jullie ervaringe, van kapla ben ik wel overtuigd maar van bblocks nog niet?
bblocks is eigenlijk hetzelfde
het enige verschil is, dat de blokjes een paar mm kleiner zijn
bblocks combineren met kapla is dus niet handig