ik snap wel wat je bedoelt. al heb ik nog 4 patienten die wachten op de rontgenkamer… :S
Ik zal vast iets missen, maar waarom worden patienten aangeboden voor meer dan ze maximaal opbrengen, alleen voor de punten?
ik zat ook al eens te kijken, snap dat ook niet zo goed, dat moet wel want en kost je anders alleen maar geld
nu begrijp ik waarom die van mij zo snel weg waren :eh:
Ja zo had ik er vanochtend wel een paar hoor, die voor een stuk minder op de handel stonden dan dat ze waard waren, en eerlijk gezegd snap ik dat dan ook niet want dan kun je ze toch beter zelf behandelen?
Je krijgt voor die patienten wel punten, dus stijg je eerser in je level, misschien geven mensen daarom meer uit.
Als je 5 behandel/rontgenkamers hebt, dan krijg je 14 dagen premium. maar of ik daar nu blij mee ben… :think: De patieneten blijven nu in de behandelkamer todat alle kwalen daarvan behandeld zijn. Ik heb nu een paar patienten met 3 kwalen voor de behandelkamer en die liggen er nu wel ff. Ik wissel graag af. Kwak een patient weer in bed voor wat zusterliefde, etc.
Zullen we een artsen verenining oprichten?
@Elka wrote:
Je krijgt voor die patienten wel punten, dus stijg je eerser in je level, misschien geven mensen daarom meer uit.
Als je 5 behandel/rontgenkamers hebt, dan krijg je 14 dagen premium. maar of ik daar nu blij mee ben… :think: De patieneten blijven nu in de behandelkamer todat alle kwalen daarvan behandeld zijn. Ik heb nu een paar patienten met 3 kwalen voor de behandelkamer en die liggen er nu wel ff. Ik wissel graag af. Kwak een patient weer in bed voor wat zusterliefde, etc.
Het enige wat wel handig is is dat je meteen alle medicijnen er heen kan slepen dus dan een tijdje niet hoeft te kijken maar het werkt bij mij niet helemaal soepel. Dat pop-upje wat je ziet als je over de patiënt gaat geeft bij de patiënt vaak een anders % tevredenheid aan dan als ik echt op de patiënt klik en daar kijk.
@Elka wrote:
Zullen we een artsen verenining oprichten?
Lijkt me op zich best leuk, maar kan dat nu al dan?
Ik zit in wereld 2 (volgens miJ) level 1, als Fortehn
Owja, er zijn natuurlijk ook meerdere werelden. Ik zit in wereld 1
zit ook in wereld 1
alle medicijnen al naar de patient brengen, werkt bij mij niet…moet echt ding voor ding behandelen
@hille wrote:
zit ook in wereld 1
alle medicijnen al naar de patient brengen, werkt bij mij niet…moet echt ding voor ding behandelen
Ben je al premium? Want mijn antwoord was bedoeld op de opmerking of premium nou iets was om blij van te worden.
nee dat ben ik niet vandaar :lol:
Vind het wel irritant dat je elke 2 min de verpleegster aan het werk moet zetten voordat je de patient weer kan verplaatsen naar de behandelkamer :roll: dat vergeet ik elke keer en dus staat mijn kamer langer leeg dan de bedoeling is :shifty:
Iemand dan een naamsidee voor de artsenvereniging? Zet ik hem wel op…
Ik Heb nu een premium voor 14 dagen om uit te proberen. Dat kreeg ik toen ik de 5de kamer kocht.
Volgens mij kan ik een gilde oprichten, hoor. Kost wel 10 coins. geen flauw idee wat we er dan mee moeten, maar zal ik een poging wagen?
Ik zit op wereld 1. Volgens mij worden we dan de eerste. Wat dachten jullie van medikok?
Ik ben voor medikok
Maar vind je het niet vervelend om daar dan 10 coins voor te moeten betalen?
Ik heb ook die 14 dagen premium testen, bevalt redelijk maar mss dat als je verder in het spel komt je de voordelen meer merkt
Oke, het Medikok is opgericht! Alle kippenkokkers zijn welkom!
Heb me aangemeld
ik ook