kapihospital

Ik heb je geaccepteerd. Ik ben heel benieuwd wat we moeten doen. of er iets van een wereldwonder is, of meer zoals freefarm. Losse quests.

Ik ben bang dat ik vanavond pas tijd heb om dit uit te zoeken.

Maakt niet uit hoor, zit nu toch nog met een hele wachtkamer vol :wink:

Heb ik even van het forum geplukt. ik snap er nog niet veel van!

Op de begane grond bij de Portier, vind je een overzicht van de bestaande artsenverenigingen. Klik op de naam die je het meeste aanspreekt , om op de aanmeldingslijst van deze artsenvereniging te komen. Naast talrijke informatie over de vereniging, zoals een beschrijving van de vereniging, de oprichtingsdatum en een ledenlijst, is het mogelijk om je gelijk aan te melden. Kies daarvoor “aanmelden” en vul in het geopende veld in waarom deze artsenvereniging je aanspreekt en waarom je lid wilt worden. Hoe interessanter (of grappiger) je aanmelding is, des te meer kans heb je om aangenomen te worden!

Op de eerste verdieping zijn kamers te huur. Hier kun je aan competities deelnemen, als je de gevraagde producten verstuurd. Producten die je niet in winkels kunt kopen (oorlappen en andere “nutteloze” lichaamsdelen), krijg je via de fondsenwerving (zie beneden).

Op de tweede etage kun je een nieuwe artsenvereniging oprichten. Dit kost je eenmalig 10 Coins.

In je eigen artsenvereniging kun je een vice-voorzitter aanstellen, de beschrijving veranderen, berichten aan alle leden sturen, gezamenlijk een Medisch Wonder Onderzoek werken, de shoutbox gebruiken en daar over het vak praten (net als een conferentie chat) en de statistieken bekijken. Een artsenvereniging is ook ideaal om andere medespelers te leren kennen, om onderling patiënten uit te wisselen en om samen wereldwonderen te bouwen! Buiten deze voordelen is er ook nog een competitie waar je met de hele artsenvereniging gezamenlijk aan kunt deelnemen. Tip: Het is altijd nuttig om vroegtijdig producten uit de fondsenwerving te verzamelen.

De Fondsenwerving vind je bij de artsenvereniging, links naar het deurbel gedeelte. Klik op de achtergrondafbeelding van de bus, om direct naar de fondsenwerving te komen. Hier kun je een bepaald door jezelf gekozen bedrag doneren. De volgende dag ontvang je hiervoor verschillende producten van brein in spekrolletjes tot oorlapjes die je terug kunt vinden op je fondsenwervingsplank (eenvoudig weer op de fondsenwerving klikken, aan de rechterzijde zie je dan je plank staan). Op deze plank staat een verzameling producten die je van de fondsenwerving gekregen hebt. Deze producten heb je nodig voor je Medisch Wonder Onderzoek of voor de verschillende competities – het is altijd goed om een voorraad spekrolletjes en dergelijke achter de hand te houden.

Klinkt leuk, maar op de (volgens mij) tweede etage staat bij mij in het duits dat het binnenkort begint terwijl op medikok iets staat over een blindedarm operatie ofzo. :think:

Al-Razi-Prijs
Op dit moment is er geen instuur-competitie

Al-Razi-Prijs-Statistieken
Momenteel loopt de volgende competitie: Blindedarm

Medisch wonder onderzoek
Bald findet sich hier der Wettbewerb!

Ok, dit stond dus niet op de tweede etage maar allemaal in medikok gedeelte.

Volgens mij moeten we eerst geld doneren bij de fondsenwerving ( heb net 100 gedoneerd) en dan krijgen we er de volgende dag spullen voor die je weer voor de questen of het wereldwonder kunnen doneren.

De eerste opdracht kan dus pas morgen beginnen.

Ok, zal ook even kijken waar ik kan doneren en dan doe ik ook 100. :slight_smile:

ik snap echt nog geen holvan dit spel… welke zuster moet omde 2 min wat doen? want ik kwak gewoon die patienten op bed en daarna in de behandelkamr… moet ik tussendoor nog wat doen dan?

Als je je patient boven in het bed hebt gelegd kun je naar de tweede pagina gaan en dan zie je onderstaand plaatje. Als je dan op 1 van die 4 dingen klikt (bijvoorbeeld hartslagmeter) dan gaat de zuster dat doen. Dat duurt dan twee minuten.

En dan kun je de volgende doen. Als je ze alle 4 doet en je helpt je patient van alle klachten af is de patient voor 100% tevreden en dan krijg je het maximum aan geld van de klant (denk ik :P)

oke thanx… weer wat geleerd :mrgreen:

Ja, idd, dat bedoelde ik…

Maar ik had nog niet uitgeprobeerd om ze gewoon weer terug die kamer in te kwakken :mrgreen: mooi :smiley:

waar kan ik nog en behandelkamer kopen? of kan i kdan nog niet?

Die kun je kopen in transfusieplein. Bij het architectenbureau/kantoor. Kost volgens mij iets van 750 zD.

Heb je al een röntgenkamer want daar kun je de extra behandelkamer kopen (weet eigenlijk niet bij welk level dat kan)

ik heb 1 behandelkamer en een rontgenkamer

Oke, ik heb dus een lege wachtkamer, en bijna geen patient meer bij de patientenhandel he :shock:

Heb er net eentje aangeboden haha.

Heb ook gesolliciteerd bij medikok :smiley:

best kans dat ik hem dan heb overgenomen :mrgreen:

Ook al je garagedingen gedaan (neem het aan van wel maar je weet maar nooit)?

Per level krijg je ook meer mensen per dag toch?

Nee, nog niet allemaal. Er loopt er nu een, en daarna kan ik er nog 1 starten en dan is het op voor vandaag…

@crazymom wrote:

best kans dat ik hem dan heb overgenomen :mrgreen:

Ben jij dokter skeetsje?