kapihospital

wie speelt dit al?

Ik probeer er nu op te komen … maar helaas pagina doet het niet ofzo…



WERELD 1

Naam Kok Naam Kapihospital



Cariska- Cariska

Mama Marije -dr oetker

Knipoogje- knippie

oessie- zusteroessie

sophie1981- amajie

kimmygirl- kimmy

marieke 5000-Bibbertje

sophie- dr. sophie

renate_sch - dr. happy

ben net begonnen.

hij doet het bij jou wel?



hier doen meerdere pagina’s het niet … raar!!

Ga het later vandaag ook proberen.

Hier doet hij het wel, ben heel origineel dokter Bibber in wereld 1.

Ben nu net bij level 2 aangeland.

Hij deed het bij mij trouwens pas toen ik echt de site intypte zeg maar.

Werkte niet met een link.

maar wat is precies de bedoeling… eerst veld vrij maken en er nog meer behandelkamers opzetten??

yes ik ben ook begonnen! Helaas moeten we nu wel zo weg… ben op server 1

en wat houdt dat overplaatsen van patienten in?

geen idee … kan je maar 1 ziekte tegelijk behandelen? Ik heb nu iemand met 2 ziektes, maar hij doet maar 1.



en wat kan je met die zuster? eten geven enzo? Doet het bij mij niet (of ik doe het verkeerd).

heb het al, moest hem nog een keer naar behandelkamer slapen…

en hoeveel patienten krijg je dan?

mijn patienten zijn nu op en nu? kan ik nu gewoo niets meer doen? en wat doe ik met die ruimte die vrij komt als ik die rommel weg heb?

geen idee … voor mij is het ook allemaal nog vaag… waar kan je die toiletten kopen?

:think: heb nu ingarage iets aangeklikt (uitvoeren) maar wat ik nu moet doen geen idee

@Cariska wrote:

geen idee … voor mij is het ook allemaal nog vaag… waar kan je die toiletten kopen?




ergens in pleisterstad

Die toiletten kun je ergens op het pleisterplein kopen evenals de staalborstels.

Bij een van de twee verpleegsters moet je afrekenen.

Ik kan nu een röntgenkamer neerzetten maar moet eerst stof verwijderen.



Bij de garage op het pleisterplein krijg je iets van 8 opdrachten per dag, daar krijg je geld voor.

ik snap alleen die opdracht niet in de garage… heb op uitvoeren gedrukt… en nu kan ik die alleen beeindigen voor 2 coins :think:



oja en waa heb jij dat rontgen ding dan weg?

Oessie uitvoeren is goed hoor, dan gaat er een tijd lopen en als die verlopen is is de opdracht klaar, krijg je een volgende.

Met die coins kun je het versnellen.



Euh… die rontgenkamer heb ik gekregen toen ik nachtkastjesreiniger (level 2) werd :mrgreen:

Pffff dat röntgen ding gaat wel traaaaaag. Mijn patient moet er iets van 2 uur blijven :shock: Is daar ook iets voor om dat te versnellen??