kapihospital

hmmm, misschien moet ik eerst eens beter zoeken voordat ik klaag :stuck_out_tongue: Heb het al gevonden waar je die borstel ook haalt :smiley:

Okee, toch ook maar een account aangemaakt, heb alleen nog geen tijd gehad sinds vanmiddag. Straks na het eten ga ik me er maar eens in verdiepen…

@Kimmygirl wrote:

hmmm, misschien moet ik eerst eens beter zoeken voordat ik klaag :stuck_out_tongue: Heb het al gevonden waar je die borstel ook haalt :smiley:




Ik had hetzelfde, zat hier ook al inwendig te euh… mopperen :mrgreen:

ik vind het leuk tot nu toe!! leuker als kapipados in elk geval.



ben nu level 2 en mijn rontgenkamer is in de maak. :smiley:

Vind dit tot nu toe ook leuker dan kapibados. Even iets heel anders.



Merk wel dat ik nu al toe ben aan een tweede behandelkamer :oops:

wat gaanjullie dan snel zeg… ik zit nog steeds in level 1 :think:

@Kimmygirl wrote:

Vind dit tot nu toe ook leuker dan kapibados. Even iets heel anders.



Merk wel dat ik nu al toe ben aan een tweede behandelkamer :oops:




dat vond ik ook al… het duurt wel lang voor een patient klaar is met behandelen, zeker als je er maar 1 per keer kan doen

dat is leuk! ik was net alvast wat rommel voor 5 zd per stuk aan het ruimen, vind ik ineens 5 coins :lol:

Er zit nu dus al iemand een uur in mijn röntgenkamertje en ik ben zo slim geweest om in mijn behandelkamer iemand te hebben die ook naar de röntgen moet, dus kan niet verder tot die röntgenpersoon klaar is :stuck_out_tongue:



Maar ja, een behandelkamer extra is iets van 750 zD, en het puin wat je er nog voor moet ruimen…dus duurt wel een paar dagen denk ik

kan je ondertussen toch even die ander in bed leggen?? houdt ze naar mijn idee aardig :slight_smile:

@oessie wrote:

wat gaanjullie dan snel zeg… ik zit nog steeds in level 1 :think:




Ik zit een beetje grieperig op bed met mijn laptop dus als iets klaar is gaat meteen patientje nummer twee er heen :oops:

@knipoogje1983 wrote:

kan je ondertussen toch even die ander in bed leggen?? houdt ze naar mijn idee aardig :slight_smile:




dat dacht ik dus ook, maar daar ligt iemand en je kan niemand terug sturen naar de wachtkamer



Ziet er nu dus zo uit :stuck_out_tongue:

oeps, ik kan niet meer verder. :oops:



Denk dat ik een patient weg moet sturen ofzo? :think:

Ik heb dus nog steeds geen beeld, wel raar toch?

dat is wel raar wendy…



ik moet zo weg dus kan vanavond er niet mee bezig

Ik heb het nu ook maar eens geprobeerd op explorer, want ik gebruik google chrome, maar daar doet ie het ook niet.

wat raar mama van sharondenise! en als je een keer f5 doet ofzo??



haha kimmygirl, ziet er wel leuk uit hoor!

ik ben ook begonnen vanmorgen maar moet ook ff kijken hoe het allemaal moet ik heb geen mensen meer ?? krijg je die ook per dag of zo ??

Inge die krijg je als je de opdrachten in de garage vervult hebt, 1 patient per opdracht.



Kijk dit is leuk:



Joehoe, je hebt een schat gevonden! Er glitterd en glanst iets en het is 100,00 zD waard. Gefeliciteerd!

ja ik heb al 1 opdracht gedaan

en 2de aangezet