kapihospital

hoe voltooi je de quest ik snap er niets van?

ik snap het al :mrgreen:

Hoi!

ik doe ook mee! Ik ben dr Touwtie!

Oja, ik heet Dr. Dokter :mrgreen:

snap het nog niet helemaal, maar vind het wel heeel leuk!

snap er ook niets van… ik ben nog steeds in levle 1… heb a mijn klantjes geholpen. maar wat moet ik nou leveren voor die guests? ik heb hem gewoon gestart, maar wat moet ik nu doen… :think:

wachten tot hij afloopt en de volgende starten en dan krijg je vanzelf weer gasten in je wachtkamer en kun je verder uitvogelen

bij 50 punten ga je over naar level 2!

joehoe!!! ik zit in level 2!!

ik heb iemand liggen die als hobby heeft … scrapbooking! Wat leuk!! Doe ik zelf ook!!

ik vind het tot nu toe wel leuk.

zit nu in level 3 en kan een nieuw ziekenbed kopen.

heb alleen nog niet genoeg zd ervoor helaas.

denk dat ik kapipados maar ga annuleren, want vind dit tot nu toe leuker, en 3 spellen wordt echt te veel

Heeft iemand trouwens enig idee of je hier ook coins in het spel kunt kopen?

Zie bij die autohandelaar dat dat alleen kan als je premium bent maar nergens waar ik coins kan kopen behalve met echt geld :frowning:

ik heb het nog niet gevonden waar je dat kan doen.

maar bij de garage kan je alleen als je premium hebt, dus dan heb je ook meteen 40 coins nodig.

ik vind het ook veel leuker dan kapibados… denk dat die idd weg gaat! nu nog level 2 … bijna level 3! Hoeveel heb je nodig voor een bed??

een bed kost 150

zo vraag me nie hoe, maar zit in level 2… de rontgenkamer word gebouwd… kan ik daar dan ook patienten in stoppen strakkies?

yep dat kan! Duurt of 2 uur en 40 minuten of als je zo’n verkortingsdins hebt de helft!

Je kan zonder coins in de garage, hoor. Het kost dan alleen meer tijd, die je moet wachten tot de oproep is afgerond. Die tijd kun je afkopen met een coin. Je krijgt maximaal 8 van deze oproepen en je kunt er extra bij kopen met coins. Die coins kun je rechts bovenin kopen via het cointekentje.

Het spel is prima zonder coins te spelen, alleen duurt het langer. Aan de andere kant steun je met het kopen van coins het Upjersteam, die deze leuke spelletjes vezinnen!

waar vind ik de nickpage?

dat kleine schermpje naast je afbeelding van jezelf/badge