kapihospital

Bedoelde niet de garage maar de autohandelaar. Daar moet je wel premium voor zijn. Denk dat ik binnenkort wel gewoon coins ga kopen hoor :slight_smile:

In de garage kun je nu alleen de rolstoel kiezen en als je de motor (?) wil hebben dan moet je naar de autohandelaar en daar kun je niks doen zonder premium te zijn volgens mij.

Onder je profiel vind je je Nickpage.

Hier zie je onder anderen, in welk Level je bent. Ook vind je onder de nickpage je beloningen, die je laten zien hoeveel patiënten je succesvol behandeld hebt, welke insignes en hoeveel punten je inmiddels gekregen hebt. De nickpage informeert je ook over de actuele gebeurtenissen uit het ziekenhuis, je ziet hier ook je gekregen geschenken (zoals het geschenk van mevrouw Rozenwater).

Als je op andere internetpagina’s en forums je nickpage onder de aandacht wilt brengen, kun je die door de Nickpage-URL uit de eerste pagina te kopiëren verlinken en deze bijvoorbeeld in je signatuur invoegen. Zo kan iedereen gelijk zien, wat voor een gepassioneerde arts je bent!

hij doet het bij mij nog steeds neit :frowning:

Kun je niet inloggen of loopt ie daarna vast?

Zowel bij chrome als IE heb ik geen problemen. Anders misschien een supportformulier invullen?

Ik werk met firefox en ook hier geen probleem.

Gisteren lukte het in eerste instantie niet, stond er een rood kruis door alles heen maar toen heb ik gewoon http://www.kapihospital.nl ingetypt en toen kon ik er zo op.

Jammer dat zo’n rontgenkamer zo duur is :?

ja, vind het ook behoorlijk prijzig. En helemaal als ze er zo lang in zitten, dan is het wel handig om een tweede te hebben.

Heb nu gelukkig wel 2 bedden :slight_smile:

met http://www.kapihospital.nl heb ik wel problemen, krijg dan de duitse. Ik log in op nl.kapihospital.com

En waar haal jij die bedden weg?

In dat andere dorp, niet pleisterstad maar transfusie ‘nog iets’ :stuck_out_tongue: daar waar je met de bus komt.

Waar je de blauwdruk voor de röntgenkamer hebt gekocht. Als je daar bent kun je voor 150zD een extra bed kopen :smiley: Kan gewoon naast het andere bed gezet worden.

Aha, zal er vanmiddag eens kijken, heb alweer teveel geld opgemaakt aan schoonmaken van dat veld :wall:

Dankjewel!!

marieke: een bed zet je naast het andere bed, dus hoef je niets voor op te ruimen in elk geval!

Ha! Ik had net een 100% tevreden patient!

Ik plant ze na of voor behandeling net zo lang in bed totdat de zuster helemaal klaar is. ik heb wel extra geinvesteerd in bedden. Als een patient klaar is donder ik hem eerst terug in bed om te kijken of alles klaar is.

hoeveel bedden heb je dan al elka??

ik heb er nu 2, en helaas liggen die beide al vol om te wachten op de rontgenkamer…

Ik heb nu 10 bedden.

wow, jij gaat wel snel!

haha, ik heb er n og maar 2, maar ben druk aan het sparen voor bed nummer 3.

schiet zo toch niet zo erg op.

@Elka wrote:

Ik heb nu 10 bedden.

??? hoe doe je dat?

hey vanaf wanneer kun je bedden kopen??

heb nu beide behandelkamers vol en ook het bed, maar patienten zijn allemaal nog niet klaar…moet er ws nu 1 wegsturen?!

level 3!

@hille wrote:

hey vanaf wanneer kun je bedden kopen??

heb nu beide behandelkamers vol en ook het bed, maar patienten zijn allemaal nog niet klaar…moet er ws nu 1 wegsturen?!

Tja, geen idee of er een andere mogelijkheid is maar dat heb ik dus gister ook gedaan.

Ik twijfel of ik voor meer bedden moet gaan of dat ik voor die extra röntgenkamer ga. Heb de ruimte er nu wel voor en de helft van het geld. :think:

je kan de patienten dan toch gewoon even laten wachten tot je behandel/rontgenkamer klaar is? dan hoef je niemand weg te sturen

ok nog 22 punten en ben dan zover, nu ook nog wat geld.

heb de patient verkocht in de patienten handel haha, snap dr niks van maar hij is wel verkocht.