kapihospital

en hoeveel heb je ervoor gekregen dan??

ik heb alle 8 de garageopdrachten gedaan. houdt dat in dat er vandaag ook geen patienten meer bijkomen?

@knipoogje1983 wrote:

je kan de patienten dan toch gewoon even laten wachten tot je behandel/rontgenkamer klaar is? dan hoef je niemand weg te sturen

Ja maar als de persoon in die kamer klaar is en die nergens heen kan dan blijft die gewoon in die kamer staan en kan er geen nieuwe patient in :frowning:

die mensen moesten nog weer naar de behandelkamer en ook andersom, beetje stom dus…

ik denk aan een 2e behandelkamer, maar heb nu weer allemaal mensen met gebroken armen… maar heb amper geld dus kan nog helemaal niks

@Kimmygirl wrote:

@knipoogje1983 wrote:
je kan de patienten dan toch gewoon even laten wachten tot je behandel/rontgenkamer klaar is? dan hoef je niemand weg te sturen

Ja maar als de persoon in die kamer klaar is en die nergens heen kan dan blijft die gewoon in die kamer staan en kan er geen nieuwe patient in :frowning:

daty klopt, maar dan hoef je in ekl geval niets weg te sturen en krijg je er toch nog geld voor… ook al duurt het dan wat langer…

50 zd…en hij bood 67 ofzo

@knipoogje1983 wrote:

@Kimmygirl wrote:
@knipoogje1983 wrote:

daty klopt, maar dan hoef je in ekl geval niets weg te sturen en krijg je er toch nog geld voor… ook al duurt het dan wat langer…

Hoe dan? Ik kon gister echt geen kant meer uit, moest of eentje wegsturen of een bed extra kopen ofzo.

Patient 1 lag in een bed en moest naar de behandelkamer.

Patient 2 zat in de behandelkamer en moest naar rontgen

Patient 3 zat in rontgen en moest naar de behandelkamer.

je kan geen nieuwe patient ergens heen brengen als daar al iemand is maar kon dus niemand meer verplaatsen, of zie ik iets heel erg simpels over het hoofd :oops:

@Kimmygirl wrote:

@knipoogje1983 wrote:
@Kimmygirl wrote:
@knipoogje1983 wrote:

Hoe dan? Ik kon gister echt geen kant meer uit, moest of eentje wegsturen of een bed extra kopen ofzo.

Patient 1 lag in een bed en moest naar de behandelkamer.

Patient 2 zat in de behandelkamer en moest naar rontgen

Patient 3 zat in rontgen en moest naar de behandelkamer.

je kan geen nieuwe patient ergens heen brengen als daar al iemand is maar kon dus niemand meer verplaatsen, of zie ik iets heel erg simpels over het hoofd :oops:

uhhh nee, dan kon je inderdaad geen kant meer op… of je moest een ebd bijkopen :slight_smile:

maar om dat te voorkomen, let ik ook extra goed op dat ik of een bed vrijhoud, of zorg dat er goede dorostroming is.

Wie weet wat ik in vredesnaam moet doen bij die 1e opdracht, die eierdans?

welke opdracht bedoel je?

Die je bij de garage hebt gehaald? Zo ja, die moet je uitvoeren en dan staat er een tijd in beeld die aan het aftellen is. Dan kun je na die tijd weer terug komen en een nieuwe starten. Per opdracht krijg je één nieuwe patiënt.

Als het niet over die opdrachten gaat weet ik het niet :frowning:

@Kimmygirl wrote:

welke opdracht bedoel je?

Die je bij de garage hebt gehaald? Zo ja, die moet je uitvoeren en dan staat er een tijd in beeld die aan het aftellen is. Dan kun je na die tijd weer terug komen en een nieuwe starten. Per opdracht krijg je één nieuwe patiënt.

Als het niet over die opdrachten gaat weet ik het niet :frowning:

ja idd die bedoel ik. Maar weet dus niet wat ik moet doen :think: :wall:

Als het goed is kun je op uitvoeren klikken, dat moet je doen, verder niks. Er gaat een tijd lopen en dan kun je gewoon verder met je patienten. na die tijd kun je terug gaan naar de garage :slight_smile:

Ooo oke, bedankt! Dacht dat je dan ook wat moest doen net zoals bij mff.

Gewoon de tijd uitzitten dus :wink:

Ja, ik vroeg het me de eerste keer ook af. Maar over een half uurtje (volgens mij) terug gaan naar de garage en dan staat er een verhaaltje. En dan heb je een nieuwe patient in je wachtkamer (wel zorgen dat er plek is)

wachtkamer is nu leeg, nu nog 5 poppetjes die wachten op de rontgenkamer.

Ja die duurt zo lang :frowning:

Alleen jammer dat je dan nu niks meer kan doen dan wachten, maar volgens mij was dat bij mff in het begin ook wel zo.

Ben ik trouwens de enige die de uitleg van het spel een beetje matig vind?

ik snap ook niet alles hoor! maar begint langzamerhand te komen! (met veel dank aan dit forum/topic)

als je de patient aan klikt krijg je van alles te zien…onder in dat schermpje zie je 3 dingen wegsturen, naar patientenhandel en nog iets

ik klikte op die patientenhandel en deed zomaar een bedrag, ging 10 zd onder zijn te bieden prijs in en toen weg…kreeg haast gelijk een berichtje dat hij al verkocht was…heel apart maar wel handig want als je hem weg stuurt heb je niks.

doe zo dus ook maar wat :roll:

hille wat gaje snel zeg… ik hou je niet bij…

ben ook druk in tuin (nu het nog mooi weeris) dus niet steeds tijd om gebroken benen te gipsen en kots op te ruimen

wij net zo ook in de tuin, maar moest ook paar mailtjes nodig doen dus kan het dan niet laten wat patientjes te helpen.

tis eigelijk te lekker weer he

ik vind het wel jammer dat ik nu gewoon niets kan doen