kapihospital

Ik heb wel al patienten gekocht die duurder waren dan ze opbrachten, echt alleen voor de punten.

Maar nu de handel een beetje drukker is en er genoeg mensen zijn die de patiënten goedkoper aanbieden denk ik dat je zo een patiënt minder snel kwijt raakt. Misschien dat het later op de dag sneller gaat (als mensen hun patiënten van de dag allemaal gehad hebben en meer gaan kopen)

@Marieke_5000 wrote:

Ach Fleur een hotmailtje of gmail is toch zo aangemaakt :angel:

Tja, gedaan net maar nu moet ik overal óók mijn adres en telefoonnummer invoeren en dáár heb ik juist geen trek in…

@Kimmygirl wrote:

jawel hoor, dat komt gewoon omdat ze dan heel veel kwalen hebben.

100% kun je volgens mij altijd halen. Alle dingen behandelen en alle 4 de dingen bij de verpleegster doen en dan heb je 100% :smiley:

ik doe altijd de 4 dingen bij de verpleegster… maar lang niet altijd 100%…

Heb vandaag echt iets van 30 patiënten geholpen en niemand onder de 100% :think:

Denk dat ik dan echt minder ga kopen, want anders kun je wel erg veel zD’s mislopen op die manier :frowning:

ik heb ook nog nooit iemand minder dan 100 % gehad.

ik koop wel alleen patienten die minder kosten dan datr ze opbrengen,

en zelfs patienten die in de handel staan en waarvan van de 3 dingen bijv. al 2 dingen zijn afgewerkt bij de verkoper, leveren nog gewoon het volle bedrag op

Nou moet ik wel zeggen dat dat pop upje nog steeds niet werkt.

Als ik over een patiënt heen ga die alle behandelingen + verpleegsterdingen heeft gehad zie ik in de popup rustig maar 90% staan. Maar klik ik op de patient dan staat daar wel 100%, heel vreemd

heb dr weer 1, alle behandelingen gehad, 4 dingen door vp gedaan en 89%

@Cariska wrote:

heb dr weer 1, alle behandelingen gehad, 4 dingen door vp gedaan en 89%

had er vanmiddag ook eentje… toen heb ik de kamer nog even schoon laten maken voor ik de patient liet afrekenen en toen was het wel 100%. Dus misschien dat dat nog werkt?

Of nog even via een leeg bed slepen voor het afrekenen?

Vandaag zijn ze er bij mij wel allemaal met 100% uit gegaan.

oh sorry, nu is het 100% :mrgreen:

ben trouwens wel blij dat ik zelf niet in Pleisterstad woon hoor :mrgreen:

Man al die aandoeningen… en zoveel tegelijk… ongezonde plek volgens mij :lol:

en wel heel veel gesloopte fietsen en kuilen in de weg al die gebroken armen en benen

Wie bereits bekannt, befindet sich in Schnupfelingen bei den Ärztevereinigungen das Spendenmobil.
Dort könnt ihr nach Belieben Hospitaler spenden. Auch mehrmals am Tag, wenn ihr wollt.

In der Nacht wird dann jeweils ein automatischer Kassensturz gemacht und jeder Spender erhält entsprechend seiner Einzahlung(en) am Tag, eine gewisse Anzahl an Waren, z.B. Nasenhaare, Hühneraugen, Hirn und so weiter, in sein Regal im Spendenmobil.
Diese Waren wiederum braucht ihr für die Wettbewerbe.

Je mehr des geforderten Produktes eine Ärztevereinigung abgibt, desto mehr Punkte erhält sie. Die Punkteberechnung erfolgt 1:1.

Alle Ärztevereinigungen die am Wettbewerb teilnehmen, erhalten einen Pokal.
Gold gibt es für Platz 1, Silber für Platz 2, Bronze für Platz 3. Für die Plätze 4 bis 200 gibt es noch jeweils den Blechpokal und für alle anderen Teilnehmer ab Platzierung 201, wird immerhin noch der Al-Razi-Teilnehmerpokal verliehen.

Die Pokale können dann jeweils auf eurer Nickpage bewundert werden.

Und nun sind wir gespannt, welche Ärztevereinigung dieses mal den goldenen Al-Razi-Pokal ihr Eigen nennen darf.

Even van de duitse site afgehaald :)

Wanneer het bij ons begint kan ik niet vinden.

:oops: :oops: :oops: ik kan geen duits…

ik krijg maar bar weinig mensen voor mijn ultra soon. jullie ook??

ik heb er nu in totaal denk ik maar 1 zelf gekregen, de overige gekocht omdat dat ding anders zo lang stil staat

Heb er vandaag denk ik iets van 5 uit mijzelf gehad en de rest gekocht.

Mijn duits laat me per jaar ook meer in de steek :wink:

Maar zover ik het begrijp is het een soort van competitie. Waarmee je dus goud, zilver, brons kunt winnen en dat komt dan op je nickpage.

Maar zit nog steeds met vragen die ik (door mijn slechte duits of doordat deze uitleg niet compleet is) niet kan beantwoorden.

Is het een competitie binnen de vereniging of tussen verenigingen. In het laatste geval (wat mij wel logischer lijkt) vraag ik me af of we dan niet veeeeeel meer leden moeten hebben. Een vereniging van 20 kan het toch nooit opnemen tegen een vereniging van 100?

Maar goed, ik kan op het Nederlandse forum nog steeds bar weinig vinden over de verenigingen. behalve dan mensen die zelf ook vragen hoe het zit. :wink:

maar dat is misschien ook wat elka? bedoelde toen ze zei dat je maximaal 100 leden mag hebben en het haar slim lijkt om zoveel mogelijk leden aan te nemen…

Ja, ik ging denk ik te veel uit van het MFF principe dat het niet uitmaakt hoeveel leden je hebt. :oops:

Misschien toch leden gaan werven op het forum ofzo? Tot nu toe trouwens maar één keer een aanmelding gehad van iemand die we niet kenden. Voor de rest is volgens mij iedereen gewoon aangenomen omdat het bekenden zijn.

misschien slim als we dan gaan leden werven inderdaad…

maar ik ga er nu vandoor. helaas, want heb verkeerd getimed… moet echt weg en bijna alles is over een paar minuten klaar. maar goed, vanavond maar weer verder.

Ik denk dat het een wedstrijd tussen de verenigingen zal worden :think:

Even afwachten dus maar.

Voor de ultra soon krijg ik er ook niet zoveel. Wel veel zeiloren enzo :mrgreen:

Heb vandaag 2 ziekenhuisjes te onderhouden, sophie kan namelijk niet op internet dus help ik haar patienten :thumbup:

@Marieke_5000 wrote:

Ik denk dat het een wedstrijd tussen de verenigingen zal worden :think:

Even afwachten dus maar.

Voor de ultra soon krijg ik er ook niet zoveel. Wel veel zeiloren enzo :mrgreen:

Heb vandaag 2 ziekenhuisjes te onderhouden, sophie kan namelijk niet op internet dus help ik haar patienten :thumbup:

het houdt je zo wel van de straat :lol:

Ach ja :lol:

We hebben vandaag familiedag om de verjaardag van mijn schoonmoeder te vieren, zou ze zo gewild hebben maar Nathalie is ziek dus ben ik thuis gebleven.