kapihospital

Heb 1 röntgenkamer weggehaald en daar nu nog een ultrasoon neergezet en heb nu;

2 ultrasoon

6 röntgen

6 behandelkamers

:oops:

Koop steeds ontzettend veel patiënten voor de punten, weet niet of dat heel slim is, maar heb dus ook steeds plek te kort. Of nou ja, het kan allemaal wel maar heb te weinig geduld dus wil eigenlijk van alles 10 kamers :wink:

2 ultrasoons al!!

ik heb nog niet eens geld voro 1tje…

Vind het raar dat je geen coins hebt gehad, wanneer heb je de enquetes ingevuld?

Maar mijn hele verdieping staat nu dus vol :frowning:

heb ze gister middag al ingevuld…

snap er ook niets van, krijg ik voor niets een hoop reclame in mjn mailbox :S

Hoi!

Net als bij molehill moeten we straks denk ik ook werken aan een wereldwonder. Je kan ook max 100 leden hebben, vandaar dat het mij raadzaam lijkt om zo veel mensen aan te nemen bij de vereniging. Mocht men niet genoeg doneren, dan worden ze uit de vereniging gezet.

Ik wil Ruben niet te lang laten wachten, dus zal ik hem maar aannemen?

Ruben bleek zich inmiddels al te hebben aangemeld bij een andere vereniging, zonder dat even netjes te melden. Opgelost, dus!

Maar goed is iedereen het erover eens dat we zo veel mogelijk mensen moeten aannemen???

ik ken molehill niet dus weet niet hoe het daar gaat.

maar ik heb al gezegd dat het mij niet uitmaakt als we mensen buiten kok aannemen. ze kunnen er vanzelf weer uitgegooid worden.

Elke ik ben het er mee eens :thumbup:

ik wil ook wel mee doen maar leg ff uit hoe het werkt dan

ik heb wel een gilde op mff

@knipoogje1983 wrote:

heb ze gister middag al ingevuld…

snap er ook niets van, krijg ik voor niets een hoop reclame in mjn mailbox :S

heb er zelf een meuk adres voor gebruikt en net 2 enquetes ingevuld… ben benieuwd of ik over een uurtje idd coins krijg… en anders heb ik gelukkig geen last van de mail :oops:

oh heb nu al de eerste coins binnen!

Dus binnen het kwartier na enquete… das wel heel snel.

Bij de andere staat nog niet afgesloten, dus daar kan ik ook nog geen coins van hebben natuurlijk.

maar wanneer wordt iets afgesloten dan??

ik heb nu even gekeken, en bij mij staat er bijna overal gestart. bij 1 staat afgesloten en heb idd 1 keer coins ontvangen net.

maar heb ik iets verkeerd gedan dan omdat de rest de melding gestart heeft?

als ik de FAQ lees dan houdt gestart in dat er door de andere partij nog niet afgesloten is en je dus idd nog geen coins hebt ontvangen.

De andere enquete heb ik nog niks van binnen verder, maar dat kan nog een half uur volgens hun gegevens. Ben benieuwd.

Heb geen zin om elke keer een enquete in te vullen, maar nu 2 gedaan met een mailadres waar het me niet in de weg staat en net 7 coins verzilverd en daar een behandelkamer een rontgen en 3 bedden voor gekocht.

Als de kamers klaar zijn qua onderhoud hoop ik wat sneller de breuken enzo weg te kunnen werken.

Ik baal er een beetje van, ik heb écht geen zin in reclames (en vriendlief wordt daar helemaal chaggie van…) maar ik zou best wel coins willen hebben…En om nou helemaal een ander emailadres ervoor aan te maken gaat me ook een beetje te ver. Jullie gaan echt allemaal veel harder dan ik!

Ach Fleur een hotmailtje of gmail is toch zo aangemaakt :angel:

wat moet je doen als er patient die je naar patienthandel hebt gedaan, maar in je wachtruimte blijft zitten…en dus maar niet verkocht wordt?

@hille wrote:

wat moet je doen als er patient die je naar patienthandel hebt gedaan, maar in je wachtruimte blijft zitten…en dus maar niet verkocht wordt?

weer van de handel halen en toch maar zelf behandelen?!!

Prijs te hoog ingesteld?

hoe doe je dat? kon dat zo niet vinden…nou dat is in het tuintje van oes die patient zit er nu de hele middag al…

Betaalt 107,70 zD - 134,63 z

Deze patiënt werd op de patiënten handelsplaats aangeboden, je verlangt hiervoor 140,00 zD

je kan een patient weer uit de handel halen door naar de patientenhandel te gaan en dan alleen je eigen te kiezen en dan als actie KILL.

Als die idd nog niet gekocht is… dan kan je hem zelf weer in behandeling nemen :thumbup:

Zelf heb ik tot nog toe alleen maar patienten gekocht die meer opbrachten als de koopkosten :wink: (dus ik zou die van jou ook ‘lekker’ laten zitten in de handel :shifty: ).