kapihospital

ja oes komt goed zal morgen zien en straks nog even :-*

veel plezier bij mary poppins

Kent of is iemand hier Ruben?

jippie!! ik ben level 6 :smiley:

wel veel patienten gekocht maar eindelijk dus level 6 vandaag :smiley:

oes: ga je naar mary poppins?? veel plezier!!

weten we al iets meer van onze artsenvereniging?? :think:

ja snap er ook niks van

heb gister 10 gedoneerd en nu 50 maar zie er niks van terug :think:

@sophie wrote:

ja snap er ook niks van

heb gister 10 gedoneerd en nu 50 maar zie er niks van terug :think:

als het goed is heb je wat betreft de donatie van gister vanmorgen een berichtje in je brievenbus gekregen wat je gekregen hebt voor die 10.

al wat je vandag doneert krijg je morgen dus spullen voor.

hoe meer we doneren, hoe meer opdrachten we krijgen (volgens mij?? dat haal ik er uit op tenminste) en de spulletjes die je verdient door t doneren, kan je blijkbaar weer een keer inleveren voor een opdracht.

ruben ken ik niet kimmy. wil die in onze vereniging komen?

Hmm, ik heb gister en eergister gedoneerd en zowel gister als vandaag een pbtje gehad;

Jouw donatie van 600,00 zD heeft het werk van de collectanten er duidelijk lichter op gemaakt. Gezamelijk werd er gister opgehaald:

4 maal Neushaar, 7 maal Blindedarm, 5 maal Oorlel, 1 maal Navel en 1 maal Kippenogen

Ik zie die artikelen ook staan bij mijn fondsenwervingplank.

Misschien weet -mir- er iets meer over te zeggen, maar op het forum kon ik er gister nog niet veel over vinden. Ik ga straks nog even kijken of er al meer staat. :)

@knipoogje1983 wrote:

ruben ken ik niet kimmy. wil die in onze vereniging komen?

Ja, dus denk misschien is het de partner van iemand hier. Heb touwtie al gevraagd wat we doen met mensen die niet van kok zijn of bekenden zijn van ons.

Maar wat willen jullie?

ik dacht dat er nog iemand al bij onze vereniging zat die geen kokker was?? of is die wel een kokker maar zit ze ook bij mff niet bij de gilde?? :think: :think:

maar die dingen die je nou net noemt, zijn toch niet gezamelijk, maar voor jou opbrengst alleen??

en 600 gedoneerd!!! wow, dat red ik niet hoor… moet nu nog 200zd wil ik die ultrasoon kunnen kopen… :think:

wat mij betreft vind ik het niet zo erg als er iemand bij onze vereniging komt die geen kokker is… als hij/zij maar net zo actief is.

Vanmorgen weer 200 gedoneerd.

Ik hoop vandaag level 6 te bereiken.

Wat kost die ultrasound eigenlijk?

Mensen van buiten kok om, ja prima mits ze inderdaad wel meehelpen en doneren.

Ik had dit bericht vanmorgen:

Jouw donatie van 200,00 zD heeft het werk van de collectanten er duidelijk lichter op gemaakt. Gezamelijk werd er gister opgehaald:

11 maal Neushaar, 2 maal Blindedarm, 3 maal Oorlel en 1 maal Kippenogen

Staat inderdaad op het schap bij de fondsenwerving.

Diegene die er nu bij zit, die niet van KoK is is een bekende van touwtie.

Die ultrasoon kost 3000 :shock:

bij mij staat niet alles, alleen wat ik gedoneerd heb.

maar wat kunnen we er uiteindelijk mee?? :think:

heb jij de ultrasoon al kimmy??

@sophie wrote:

bij mij staat niet alles, alleen wat ik gedoneerd heb.

maar wat kunnen we er uiteindelijk mee?? :think:

denk dat dat de grote vraag blijft :smiley:

Misschien krijgen we een patient met een heeeeeeeeeeeeele rare ziekte die we gezamelijk moeten genezen :mrgreen:

3000 dus, dan moet ik wat coins verkopen tegen die tijd, had nog even 2 enquetes gedaan vanmorgen :smiley:

ik snap er niets van hoor… ik heb in totaal al verschillende enquetes gedaan, maar krijg maar geen coins

Wat raar Ellen, ik krijg ze vrijwel gelijk :think:

Ja, ik heb die ultrasoon al staan en merk nu al dat ik ruimte te kort heb :oops:

echt waar?? hoeveel ruimte heb je te kort dan??

ik heb nu 5 rontgenkamers en 4 behandelkamers…