die staan idd ook bij de architect, maar ik heb er spijt van en heb hem dus nog niet neergezet.
dacht dat ik hem in de wachtruimte of bij de bdden neer kan zetten, maar dat is niet het geval.
wel leuk vind ik dat je bij de mede artsenvereniging mensen in hun ziekenhuis kan kijken
waar vinden jullie die enquete want ik kan ze niet vinden. ik speel net als sweetlove in wereld 2. en hoe krijgen jullie dat zo snel voor elkaar dat je kwa levels al zo hoog zijn???
@sunnyflower wrote:
waar vinden jullie die enquete want ik kan ze niet vinden. ik speel net als sweetlove in wereld 2. en hoe krijgen jullie dat zo snel voor elkaar dat je kwa levels al zo hoog zijn???
Als je helemaal rechtsboven in het scherm drukt op de coin, dan kom je in het coins menu. Dan links klikken op “coins kopen”. Je komt dan in een scherm waar alle opties bijstaan hoe je coins kunt kopen. Gratis Pay staat op de 2e rij, helemaal rechts. Dan daar op klikken en dan wijst het zich vanzelf.
Oh, ben level 6 en heb een ultrasound :dance: Mijn eerste patient ligt er nu net onder :mrgreen:
@crazymom wrote:
Oh, ben level 6 en heb een ultrasound :dance: Mijn eerste patient ligt er nu net onder :mrgreen:
hoe kom je aan die patiënt dan? Heb je die erbij gekregen toen je level 6 werd?
En hoeveel leveren ze op? Betalen ze een beetje goed?
Hij betaald: 114,15 zD - 142,69 zD en er moet Bonte dwergontsteking, Brakeritus en Leeftijdswisseling genezen worden.
En het is een normale klant. Met het bereiken van level 6 krijg je er 8+3 per dag. Die 8+2 had ik al gehad, de 3 extra van de level stijging ook en mijn questen had ik ook al gedaan. Dus had er nog 1 tegoed vandaag en dat was die.
Thnx
Ben benieuwd morgen
Even onder een spoiler, het aantal patienten wat je kunt krijgen per dag, het is nl nogal een lap tekst :mrgreen:
Patiënten kun je op verschillende manieren krijgen. Elk opvolgend level komen er dagelijks automatisch meer patiënten naar je ziekenhuis. Als je in de wachtkamer genoeg zitplaatsen hebt, komen ze rustig binnenwandelen. Indien je niet genoeg zitplaatsen hebt dan komen ze vanzelf als je een lege stoel hebt.
Normale Patiënten
Level 4: 6 Patiënten
Level 5: 8 + 2 Patiënten
Level 6: 8 + 3 Patiënten
Level 7: 8 + 3 Patiënten
Level 8: 8 + 4 Patiënten
Level 9: 8 + 4 Patiënten
Level 10: 8 + 5 Patiënten
Level 11: 8 + 5 Patiënten
Level 12: 8 + 6 Patiënten
Level 13: 8 + 6 Patiënten
Vanaf level 14 komen krijg je dagelijks geen extra patiënten meer en hou je alle opvolgende levels het aantal van 8 + 6 normale patiënten per dag.
Upgradepatiënten
Deze patiënten krijg je regelmatig samen met je normale patiënten, als je de behandelkamers en bedden goed verzorgt en voorziet van een upgrade. Vanaf 12 reputatiepunten komt er telkens 1 patiënt meer naar je ziekenhuis. Zo ook vanaf 24, 36, 48…. reputatiepunten. Bepaalde behandelkamers, die je bij de architect kunt kopen, zorgen ook voor nieuwe patiënten. De geïnvesteerde coins voor deze behandelruimtes komen overeen met het aantal punten voor de reputatiepunten.
Questpatiënten
Deze krijg je als je naar de garage in Pleisterstad gaat en daar een ambulance erop uit stuurt. Je kunt 8 ritten, verdeeld over de dag, uitvoeren. Meer ritten zijn mogelijk als je hiervoor coins betaald. Questpatiënten komen alleen als je vrije stoelen in je wachtkamer hebt.
Patiënten bij elke Level-up
Elke keer als je een level stijgt, stuurt het systeem een paar extra patiënten, direct als je plaatst in je wachtkamer hebt.
Aliëns
In Transfusieplein kun je bij Professor Knievel de aliëns roepen. Deze komen na middernacht naar je toe, afhankelijk welk ruimteschip je gekozen hebt, tussen de 1 en 10 eenmalige extra patiënten.
Patiëntenhandel in het spel
Via de patiëntenhandel kun je patiënten kopen.
Patiëntenhandel op het forum
Hier op het forum kun je een handelspartner zoeken waarvan je patiënten per contract over kunt nemen. Ze verschijnen dan bovenin het spel in je patiëntenmappen, waar dan een een rood uitroepteken verschijnt.
De patiënten wachten geduldig, totdat je ze behandeld hebt. Ze lopen niet weg en worden ook niet méér ontevreden als ze lang moeten wachten.
Patiënten behandelen
De ziektes van de patiënten kunnen alleen in de juiste behandelkamers behandeld worden. Welke ziektes je in welke behandelkamer kunt behandelen en welke medicamenten je daarvoor nodig hebt, is te vinden onder het helpmenu onder de rubriek ziektes en medicamenten.
Als alle behandelkamers bezet zijn en de patiënten nog in behandeling zijn, kun je de patiënten bovenin in een ziekenbed leggen en gelijktijdig door de verpleegster laten verzorgen. Met één klik op de pijlen met de blauwe achtergrond op het patiëntenblad, open je de 2e pagina op de zogenoemde mini behandelingen. Hier kun je aan je patiënt 4 extra behandelingen geven zodat deze 100% tevreden is. De patiënt beloont je hiervoor rijkelijk want deze betaald je dan het maximale bedrag die in het patiëntenblad opgenomen is.
Bij zuster olga kun je trouwens bekijken welke patienten je waarvoor heb gekregen per dag, erg handig! (dat vrouwtje met rood haar die in het midden van de wachtruimte zit )
Ah, is inderdaad wel handig om even terug te kijken. Vandaag veel patiënten gekocht wel fijn dat die handel een beetje begint te lopen, haal daar veel vandaan voor de punten.
@mamaMarije wrote:
door dit topic ook eens gaan kijken en mezelf aangemeld (als heeeeeel origineel Dr Oetker).
Eens kijken of ik dit leuk vind :lol:
Ah, dan heb je net een patient van mij gekocht :mrgreen:
Ik heb sinds mijn aanmelding woensdag nauwelijks tijd gehad om me er echt in te verdiepen en vroeg me tot vanavond af of ik dit spel nou leuk vond of niet. Nu ben ik dit topic helemaal aan het doorlezen en ben al een heleboel wijzer geworden. Inmiddels lid van Medikok, ik handel in patienten, heb 3 bedden staan, ben bijna bij mijn tweede rontgenkamer, ja, ik kom langzaam op gang

Is het wat om op pagina 1 alle doktersnamen op een rijtje te zetten?
Ik ga weer even verder lezen, ik was op bladzijde 14

haha ja ik heb vandaag aardig wat patienten gekocht… en er nog telkens winst van een paar zD op gemaakt ook :thumbup:
Sparen voor een behandelkamer of rontgenkamer gaat nog niet zo hard helaas… maar dat komt ook wel goed denk ik :lol:
had gisteren een paar patienten die maar een tevredenheid hadden van 25%… die krijg je dan toch nooit meer naar 100%??
jawel hoor, dat komt gewoon omdat ze dan heel veel kwalen hebben.
100% kun je volgens mij altijd halen. Alle dingen behandelen en alle 4 de dingen bij de verpleegster doen en dan heb je 100%
ik begin het eindelijl leuk te vinden haha…
ben er vandaag en morgen niet… dus kan niet actief meedoen met patienten redden…
hebbenjullie trouwensook dat het gewoon achter elkaar doorgaat als ze in de zelfde kamer meoten zijn. dus schaafwond is klaar en automatisch pakt die de andere kwalen…
:think:
@oessie wrote:
ik begin het eindelijl leuk te vinden haha…
ben er vandaag en morgen niet… dus kan niet actief meedoen met patienten redden…
hebbenjullie trouwensook dat het gewoon achter elkaar doorgaat als ze in de zelfde kamer meoten zijn. dus schaafwond is klaar en automatisch pakt die de andere kwalen…
:think:
Ja dat betekend dat je premium bent:
Een premium account geeft je de volgende faciliteiten en extra’s:
- in plaats van 2 etages kun je in totaal 3 etages vrijspelen.
- De behandelingsvoortgang van een kamer zie je gelijk door met de muis over de kamer te bewegen, je hoeft de kamer niet eerst extra aan te klikken.
- Je kunt alle ziektes die in dezelfde behandelkamer behandeld worden, zonder onderbreking gelijk na elkaar en automatisch laten behandelen.
- de Poetsvrouw poetst automatisch de kamers, je hoeft deze dus niet meer naar de smerige kamer te slepen. (Deze power-poetsvrouw moet je in het onderzoekscentrum aan het Transfusieplein vast aannemen!)
- Je bent niet meer van de bus afhankelijk, die alleen op woensdag en zaterdag rijdt. In plaats daarvan kun je kosteloos elke dag naar het Transfusieplein rijden (als je een voertuig aan het Transfusieplein gekocht hebt).
@Kimmygirl wrote:
jawel hoor, dat komt gewoon omdat ze dan heel veel kwalen hebben.
100% kun je volgens mij altijd halen. Alle dingen behandelen en alle 4 de dingen bij de verpleegster doen en dan heb je 100%![]()
gister toch 2 die ik ondanks alle behandelingen en keurig tussendoor naar de zuster gesleept voor de 4 dingen 2 patienten op 89% de deur uit moeten sturen… en dat terwijl ze niet eens hoefden te wachten na binnenkomst!
Vreemd, heb nog geen klanten onder de 100% weggestuurd nadat ik ontdekt heb dat die verpleegster dingen moet doen
maar dan is het dus maar net afwachten wat voor patiënten je koopt.
ben ook bijna bij level 5 :dance:
sophie had je mijn PB nog gehad…
ik ga over een uurtje weg …tot morgenavond!!