Mamamarije ik heb mijn gmail gebruikt daarvoor, die open ik toch nooit meer dus ze kunnen spammen wat ze willen :mrgreen:
Ik twijfel of ik overal al kamers ga zetten, want er komen natuurlijk ook steeds bij. En 3000 voor een kamer en die over een paar dagen afbreken vind ik ook best zonde :oops:
ik snap wat je bedoelt kimmy, maar ik heb er toch voor gekozen om nu 4 behandel en 3 rongtenkamers neer te zetten. tegen de tijd dat je echt ruimte te kort komt, haal je mijn inziens ook veel punten binnen en dus een extra verdieping…
ik zie alleen nog niet zo de meerwaarde van de premium, jullie wel??
@Marieke_5000 wrote:
Mamamarije ik heb mijn gmail gebruikt daarvoor, die open ik toch nooit meer dus ze kunnen spammen wat ze willen :mrgreen:
daar heb je dan denk ik ook de account voor het spel opgemaakt of niet?
Of kan je bij de enquetes nog een ander adres opgeven?
Want zo’n meukadres heb ik ook nog wel :lol:
Iemand nog een patient over die die naar mij wil doorverwijzen?
Kan nog niet heeeel veel behandelen, maar heb wel ruimte over voor een patient of 2/3.
Nee, vind dat premium nog niet heel boeiend. Op het feit na dat je al meerdere medicijnen naar je patient kunt slepen.
Vind het nog steeds jammer dat dat popupje met tevredenheid niet goed werkt of hebben jullie daar geen last van?
wat bedoel je dat niet tevreden werkt??
en haha, ik wist helemaal niet dat ik alle medicijnen al naar mijn patient kon slepen!
Ok, hoop dat het niet warrig overkomt;
als je op je patiënt klikt en je gaat naar de tweede pagina dan zie je hoe tevreden hij is.
Als je met je muis op je patiënt staat maar niet aanklikt krijg je een popup te zien, daar staat ook een %
Alleen soms klopt dat niet met wat in het echte lijstje staat.
Dus dan is mijn patiënt helemaal behandeld, heeft alle 4 de dingen van de verpleegster gehad en daar staat dan 100% maar bij de pop-up dan maat 80% ofzo.
Dat van die medicijnen wist ik ook niet.
Mamamarije nee ik heb met onze vaste email dit spel aangemeld en voor die enquetes mijn gmail gebruikt. Ik heb ook gewoon de coins gekregen.
oke ik snap je, en nee, was niet warrig
maar ik heb daar geen problemen mee eigenlijk, dus weet niet hoe je dat kan verhelpen…
ik heb nu al 3 enquetes ingevuld, maar pas 1 keer coins gekregen :S
@Marieke_5000 wrote:
Dat van die medicijnen wist ik ook niet.
Mamamarije nee ik heb met onze vaste email dit spel aangemeld en voor die enquetes mijn gmail gebruikt. Ik heb ook gewoon de coins gekregen.
oké dus dan kan ik ons meukadres ook wel gebruiken voor de enquetes dus :lol: (apart aangemaakt voor reclame ed, dus dan kan de spam van deze enquetes daar ook wel in). Vanavond eens in verdiepen.
Cariska, jouw patienten kan ik niet eens kopen :lol:
Weet iemand trouwens hoe dat doorverwijzen werkt?!
(heb nu dus niks door te verwijzen kan het allemaal aan, ben bijna door de patienten heen zelfs maar verdient de doorverwijzer er ook nog een deel aan ofzo?)
Ik zag trouwens een paar blz terug dat iemand (weet even niet meer wie :oops: ) zijn kamer had geupgrade, zijn behandelingen nu sneller klaar?
mamamarije: volgensmij is dat doorverwijzen alleen nuttig als je weet naar wie je de patient wilt doen, en zo 10% marktfee te ontwijken.
Kimmy: elke upgrade zorgt voor een reputatiepunt, en met 12 punten krijg je een patient per dag extra. Geen versnelling van behandeltijd helaas…
Dames, jullie hebben aardig doorgeklept vandaag :o
En ik hoop over een uurtje level 6 te behalen, kan ik de ultrasound gaan kopen :mrgreen:
ook al level 6 crazymom… wat gaan jullie hard!
ik heb net wel een aantal patienten gekocht op de markt, maar kom vandaag zeker niet meer in level 6
Die kan ik nu ook bouwen maar heb er nog geen patiënten voor en kan ze ook niet vinden op de patiëntenhandel helaas.
Hoop dat ik die patiënten morgen ook krijg en dan ga ik hem wel bouwen.
Level 6 hoop ik ook nog te bereiken binnen nu en een uurtje ofzo.
Euh… ik bedoelde level 5 :wall:
waar zijn die plantenbakken te vinden?
staan die niet ook ergens bij die architect?
Als je het goeie level hebt tenminste…