kapihospital

ow ja, dat heb ik ook :smiley:

We hebben het nog een keer nageteld en het klopt daadwerkelijk! Je hebt al minstens 5 (in letters: vijf) ruimtes, waarin je je patiënten genezen kan. Dit architectonische meesterwerk is ons een heel bijzondere beloning waard: 14 dagen Premium-Account, onmiddelijk, geheel gratis! Zo kun je zonder risico alle features van het premium-account rustig uitproberen. Als je al een premium-account had, wordt hier 14 dagen bij opgeteld.

Deze beloning kan je in je Nickpage bekijken. Hoe ijveriger je je om je patiënten bekommerd, hoe meer prijzen je haalt. Tot aan level Hospitaal-chef zal je zeker een indrukwekkende verzameling beloningen bij elkaar spelen!

:mrgreen:

Net 1 enquete gedaan, straks nog maar eentje.

Hoe kun je zien of je je coins hebt ontvangen?

Welke enquete’s kan je gratis (zonder telefoon) doen…?

Als je naar enquetes gaat en dan staat daarboven een tabmenutje en dan klik je daar op gratis.

@Marieke_5000 wrote:

Net 1 enquete gedaan, straks nog maar eentje.

Hoe kun je zien of je je coins hebt ontvangen?

je krijgt een berichtje in je inbox
Hoger level!

Gefeliciteerd je bent nu Nachtwaker ( 6 )!

Vanaf nu kun je "Zeiloorontsteking" en "Frankenlandse wortelkoorts" en "Leeftijdswisseling" behandelen!
Bovendien kun je nu een Ultra soon en Afvalbak bouwen!

:dance:

Frankenlandse wortelkoorts???

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

You go Kimmie :thumbup:

Alleen jammer dat die nieuwe kamer die ik kan bouwen 3.000 zD kost, hoop dat ik daar nog geen patiënten voor krijg.

Sommige nieuwe medicijnen moet je in transfusiedorp kopen maar om daar te komen moet je betalen of op die twee dagen dagen dat het gratis is gaan. Is echt iets voor mij dat ik juist op die andere dagen zonder die medicijnen zit :wink:

Dan op woensdag en zaterdag een grote voorraad inslaan :wink:

je krijgt ook gratis buskaartjes als je rommel opruimt he heb er ook al iets van 5 gewonnen

Heb twee keer geld gehad bij rommel opruimen maar nog geen buskaartjes of coins. :frowning:

ik heb mijn hele veld leeg, en in totaal denk ik 5 coins gevonden, 100 zd en 5 buskaartjes. dus dat scheelt natuurlijk!

en 1 kaartje geld wel een hele dag he, dus dat is altijd makkelijk. Ik heb vandaag ook een kaartje uit moeten geven, want wilde perse nieuwe kamers bouwen.

alleen met mijn stomme kop per ongeluk een plantenbak gekocht voor 2 coins :oops: maar die kost 1 plaats ruimte, maar kan hem niet verkopen ;S

hoe groot is die nieuwe kamer? hoeveel plekken? kan ik daar rekening meehouden

Net ook 5 coins gevonden met opruimen :dance:

enne… laatste gastkindje is weg dus IK HEB VERLOF :dance: :dance: :dance:

geniet er lekker van marieke! je verdient het!! :hug: :hug:

Ellen :-*

nog helemaal niks gevonden met opruimen aan coins, zD of buskaartjes… niet dat ik iets aan die kaartjes zou hebben, want heb toch geen geld om iets te kopen bij de architect :wink:

Vandaag tussendoor steeds even patienten weggewerkt en de laatste 2 liggen op behandelingen te wachten en dan is er dus niks meer te doen hier vandaag?!! (want geld om patienten te kopen heb ik ook niet :lol: )

Heb eigenlijk geen zin in spam mail nav enquetes…

Ik zit me net te bedenken, misschien handig om op de eerste pagina van dit topic een lijst met onze kok-namen en dokternamen neer te zetten :think: