kapihospital

ik had vanmorgen een mazzeltje! had vroege dienst en was dus vroeg op. was er iemand die patienten van 50 of meer zd aanbood voor 10zd! En ik heb ze kunnen kopen! Dat is nog eens leuk!

Oh dat is lekker Cariska :thumbup:

das zeker mazzel!

Iemand nog een paar rontgen leeg staan? Er worden nu meerdere patienten aangeboden met alleen nog een te behandelen gebroken been/arm terwijl de overige ziektes al behandeld zijn… en je krijgt wel de volle mep na tijd.

Marieke, wel vervelend dat je er niet bij kon zijn… het is al een hele rare dag zo denk ik en nu zit je thuis. Beterschap voor Nathalie.

Het is ook een rare dag, voelde me er vanmorgen ook best wel rot onder hoor. En ze komen vanavond pas weer terug :?

Maar zien wat ik voor mezelf te eten maak, Naat heeft geen honger.

Het valt me trouwens op dat er best wel veel patienten aangeboden worden die al deels behandeld zijn, daar aas ik op :angel:

Voor de rontgen had ik er ook al een paar gekocht ja.

Hee meiden, ik ga jullie verlaten bij kapihospital. Ik vind het spel toch niet zo leuk en naast Famrerama en My Free Farm wordt het toch wat teveel om allemaal bij te houden! Veel speelplezier nog!

jammer fleur!!

ik heb premium, maar dan zou ik toch elke dag naar transusie plein moeten kunne? :think:

@oessie wrote:

jammer fleur!!

ik heb premium, maar dan zou ik toch elke dag naar transusie plein moeten kunne? :think:

alleen als je een motor oid hebt… anders moet je ook gewoon met de bus en die kost geld/tickets.

dat dacht ik dus ook oessie … helaas zijn daardoor mijn buskaarten op… nu wachten tot woensdag dan kan ik zo;'n ding kopen voor level 6

goedemorgen zit weer op het werk ben blij dat ik weer op internet kan

hij lag er de hele dag bijna uit gister

sorry oes :oops: maar toen ik even kon kijken had er iemand al je patienten geholpen

Goedemorgen,

Fleur jammer!

Sophie ik heb je patientjes goed verzorgd, heb ook wat bedden voor je aangeschaft, patienten gekocht en je avater aangepast :mrgreen:

ik zag net bij een profiel overzicht dat diegene voor de ziekenhuisbedjes ook nog bloemetjes?? ofzoiets had staan… weet iemand wat dat is en hoe je eraan komt?? vond het wel leuk :slight_smile:

net toch maar een rontgenkamer extra en een behandelkamer extra aangeschaft. nu staat het wel vol, maar ja, dan verwijderen we maar weer iets op den duur. heb het nu nodig namelijk anders moet ik steeds zo lang wachten.

knipoogje volgens mij moet je die kopen voor 2 coins

hahaha ik zie het nu pas marieke dank je he je hebt een knapperd van me gemaakt hahahaha

en ja goed gedaan hoor vandaag moet ik wel level 6 halen :mrgreen:

nou, ik had een bloembak gekocht voor 2 coins maar die kan ik alleen in mijn behandelruimte zetten, niet bij de bedden

Bloemetjes voor de bedden, wat leuk wil ik ook :smiley:

En Sophie waar heb jij die gekleurde deken vandaan?

Enne… graag gedaan meis :-*

Van level 6 naar 7 heb je ineens wel heel veel punten nodig :?

oh dan weet ik niet trouwens

moet je elke patient laten behandelen door de zuster?

krijg je dan steeds meer punten :think:

ik had per ongeluk mijn bed geupgrade hahaha weet niet wat het voordeel is hoor

Ik laat ze wel altijd behandelen door de zuster, alle vier die dingen en daarna ga ik ze pas behandelen zodat ze altijd voor 100% de deur uit gaan.

Volgens mij scheelt het je in geld, punten durf ik zo niet te zeggen, denk het wel eigenlijk.

sophie, als je 12 reputatiepunten hebt, krijg je per dag een klant extra.

denk dat je , door het upgraden van je bedden, 1 reputatiepunt gekregen hebt?

@Marieke_5000 wrote:

Ik laat ze wel altijd behandelen door de zuster, alle vier die dingen en daarna ga ik ze pas behandelen zodat ze altijd voor 100% de deur uit gaan.

Volgens mij scheelt het je in geld, punten durf ik zo niet te zeggen, denk het wel eigenlijk.

heb het nooit zo in de gaten gehouden, maar dan krijg je dus honderd procent??

@knipoogje1983 wrote:

sophie, als je 12 reputatiepunten hebt, krijg je per dag een klant extra.

denk dat je , door het upgraden van je bedden, 1 reputatiepunt gekregen hebt?

ja dat klopt aha oké en verder geen voordeeltjes?