kapihospital

@oessie wrote:

maar waarom zou je diepatienten verkopen dan? bedoel mjn wachtkamer zit nog niet vol :think:

ik heb er juist verkocht omdat ik een aantal been en arm breuken had. in mijn hele wachtkamer zaten alleen maar rontgen kandidaten, en aangezien ik ook nog de 8 garageopdrachten had, heb ik er juist een paar verkocht om wat geld te kunnen verdienen. (en zo hopelijk snel een 2e rontgenkamer te kunnen kopen.)

dus ja, dan maar even wat minder punten, maar wel even wat geld

door dit topic ook eens gaan kijken en mezelf aangemeld (als heeeeeel origineel Dr Oetker).

Eens kijken of ik dit leuk vind :lol:

pfff de schedelbreuk duurt ook nog ruim een uur!

wow, was net bij de patiëntenhandel en er staan momenteel veel patiënten te koop. Heb zelf alleen net een behandelkamer geplaatst dus had geen geld meer maar voor de mensen met geld en de behoefte aan meer patiënten; ik zou snel even gaan kijken. :smiley:

ik zag dat gister avond al inderdaad.

hoeveel behandelruimtes/rongten heb jij nou??

@mamaMarije wrote:

door dit topic ook eens gaan kijken en mezelf aangemeld (als heeeeeel origineel Dr Oetker).

Eens kijken of ik dit leuk vind :lol:

Volgens mij heb ik net een patiënt van je overgekocht, of sta je niet op de patiëntenhandel?

@knipoogje1983 wrote:

ik zag dat gister avond al inderdaad.

hoeveel behandelruimtes/rongten heb jij nou??

3 röntgen en 4 behandelkamers en helemaal geen zD meer :stuck_out_tongue:

kimmy, jij gaat wel snel!!! hoe doe je dat in hemelsnaam???

ik heb 2 rontgen en 1 behandelkamer en ik heb al geen geld meer… :S

wat is nou de bedoeling van die garage?

snap het niet helemaal is dat het zelfde als quests?

ja sophie. je moet op uitvoeren drukken en dan gaat de tijd zelf lopen. na die tijd ga je weer terug naar de garage en dan krijg je een patient en geld en punten voor het afronden daarvan.

je kan die opdrachten 8 keer doen op een dag.

@knipoogje1983 wrote:

kimmy, jij gaat wel snel!!! hoe doe je dat in hemelsnaam???

ik heb 2 rontgen en 1 behandelkamer en ik heb al geen geld meer… :S

Heb één keer een enquête gedaan en daar coins voor ontvangen, meteen in het begin. Iets van 5 coins ofzo. Dan ga je best snel.

En toen gewoon zoveel mogelijk gedaan. Ook twee dagen ziek op bed gelegen dus heel efficient patienten kunnen helpen.

En als je meer kamers hebt kun je meer mensen behandelen en dan gaat het veel sneller.

@knipoogje1983 wrote:

ja sophie. je moet op uitvoeren drukken en dan gaat de tijd zelf lopen. na die tijd ga je weer terug naar de garage en dan krijg je een patient en geld en punten voor het afronden daarvan.

je kan die opdrachten 8 keer doen op een dag.

Ja, je hoeft er verder niks voor te doen.

Als je premium bent kun je in transfusiedorp een ander voertuig kopen. Of je dan meer opdrachten krijgt of dat je opdrachten sneller klaar zijn, of dat je patiënten krijgt die meer opleveren weet ik niet. Maar die ander voertuigen zijn duur.

maar met 5 coins doe je toch nog niet zoveel of heb je die verkocht?

ok dat vond ik dus zo vreemd je hoeft er niks voor te doen dus en wanneer krijg je wat dan?

als de tijd verstreken is en je terug gaat naar de garage

oké thanks vind het wel een grappig spel

@knipoogje1983 wrote:

maar met 5 coins doe je toch nog niet zoveel of heb je die verkocht?

Verkocht voor 300zD per stuk. En daar heb ik toen mijn röntgenkamer van gemaakt. :smiley: En dan verdien je meteen een stuk sneller.

dat tikt mooi aan waar kan je dat doen?

als er nou een ziekte in de behandelkamer en in de rontgen behandeld moet worden, moet de patient dan weer terug naar de wachtkamer?

je kan hem of meteen doorsturen, of je legt hem even op een ziektebed.

en coins inwisselen kan je bij de bank doen.

@sophie wrote:

dat tikt mooi aan waar kan je dat doen?

als er nou een ziekte in de behandelkamer en in de rontgen behandeld moet worden, moet de patient dan weer terug naar de wachtkamer?

Die enquetes staan bij coins aankopen en dan gratispay.

Staan hele lijsten maar bereid je voor op reclame van alles waar je aan mee doet. Ik heb het daarom bij 1 gehouden.

Dan inwisselen bij de bank in pleisterdorp