waar kan je dan een extra bed kopen?
sorry hoor voor mijn vragen :oops:
ik heb net zon enquete gedaan, maar wanneer krijg je dan je coins erbij?? :think:
bed kopen kan op het transfusie plein. en dan bij de architect
daar zie ik alleen mogelijkheid voor de kamers :think:
oh ja vanaf level 3 zeker
@knipoogje1983 wrote:
ik heb net zon enquete gedaan, maar wanneer krijg je dan je coins erbij?? :think:
volgens mij duurt het even je ziet de tijd erachter 5 tot 60 minuten
ik weet nog niet wat ik van dit spel vind… ben volgen mij veel te chaotisch… dan heb ik 1 klaar en kan ik die patient nergens kwijt…
misschien als ik er nog een behandelkamer bij neem dat het makkelijker gaat
haha die oes!!
ehm hoe krijg ik mijn patient op het bed?
wiltrouwens iemand morgen en overmorgen mijn ziekenhuis beetje bijhouden??
kan alleen morgenochtend en zondag oes voor je doen zie maar
is goed hoor dat je het dan doet…misschien dat hille morgenavond nog wel even kan doen
ik kan niet oessie. sorry!
sophie, je krijgt je patient op bed om hem boven het bed te laten hangen
ja stom he hahaha
is gelukt!!
ja oes pb je gegevens maar :-*
@knipoogje1983 wrote:
Die komen tussen de 5 minuten en een uur. Maar ik had het volgens mij pas na 2 uur ofzo.
@Kimmygirl wrote:
@knipoogje1983 wrote:ik heb net zon enquete gedaan, maar wanneer krijg je dan je coins erbij?? :think:
Die komen tussen de 5 minuten en een uur. Maar ik had het volgens mij pas na 2 uur ofzo.
Als je ze al krijgt, want gratis-pay is niet altijd even betrouwbaar :shifty:
dan wacht ik maar rustig af.
ik snap van het gilde nog niet zoveel hoor…
die spullen die we ophalen als je doneert, is dat ter vergemakkelijking van je eigen bijdrage aan een gilde opdracht ofzo??
Naar mijn idee moeten we straks dingen in gaan leveren. De één heeft meer dan de ander. En dat je uiteindelijk als de opdracht ‘klaar’ is dat je punten of zD’s krijgt naar hoeveel je hebt ingeleverd.
weet iemand hoeveel verschillende behandelruimtes er nog bij zullen komen? niet dat ik dadelijk zoveel behandel/rontgenkamers koop dat ikg een plek meer heb voor een andere kame/ruimte…
Als je naar de vraagteken in je spel gaat dan staan ze daar met plaatjes en grootte, hoeveel ze kosten en vanaf wel level je ze kunt krijgen. Is een beetje te veel om dat allemaal over te nemen.
Maar je krijgt sowieso op een gegeven moment een tweede verdieping he, en met premium een derde verdieping
oke ik hb 9 coins (ontvangen van zo’n enquete) wat doe ik hier mee, wat is wijsheid om er eerst van te kopen???