kapihospital

Heb er 2 op de markt gezet

Ik ben op wereld 2… :cry:

Dat is jammer ja, volgens mij speelt het meerendeel hier op wereld 1 :think:

Iemand van hier toevallig Tazzygirl? Die heeft 2 patienten van mij gekocht (dr Happy)

Nope, ben dr. Bibbertje

heb nog 2 patienten over hahaha

maar wel centjes…

sparen voor 2de behandelkamer hihi

Wilde nu nog even opnieuw inloggen om andere patient naar de rontgen te doen, maar hij doet het niet :wall: .

Kan wel inloggen, maar mijn ziekenhuis is helemaal leeg zonder rommel, behandelkamer en rontgenkamer :wall: . Kan er ook niks doen en als ik naar pleisterstad wil dan word ik meteen uitgelogd :x

En als je nu nog eens een keer in en uitlog? Meestal verhelpt dat wel het probleem.

@crazymom wrote:

En als je nu nog eens een keer in en uitlog? Meestal verhelpt dat wel het probleem.

Had ik al geprobeerd maar helpt niet

ik ben er een dagje niet en jullie kletsen meteen 7!! pagina’s vol!!

niet meer doen hoor :wink:

ik heb vandaag dus nog niets gedaan, dus ga denk ik even wat patienten op de markt gooien,

dus liefhebbers, opgelet!

zal vanavond even op zoek gaan naar het gilde, meld ik me daar ook aan,

al heb ik nog maar 1 kamer van elk hoor

Haha, ja er is nogal wat afgekletst vandaag :slight_smile:

Begin er steeds meer van te snappen en vind het ook wel steeds leuker worden

Hoe komt onze artsenvereniging al aan punten?

Dat zijn volgensmij alle punten van de leden samen, tenminste, dat lijkt me logisch :think:

owja, dat ik daar dan niet aan denk :wall:

ik heb er de tijd nog niet echt voor om mijn patienten te helpen… moet echt even een dagje niks hbben omhet bij te houden… ga alleen dit weekend ook weg…

Ben nu toch maar eens patiënten gekocht die iets duurder zijn dan dat ze opleveren. Ben nu level 5 maar voor level 6 heb je best wat punten nodig en aangezien mijn patiënten weer op zijn.

Weet iemand trouwens hoe je kunt zien hoeveel punten een patiënt waard is?

maar waarom zou je diepatienten verkopen dan? bedoel mjn wachtkamer zit nog niet vol :think:

Nee, ik heb patiënten gekocht, die duurder waren dan dat ze opbrengen.

Omdat mijn patiënten voor vandaag op zijn, en ik toch punten wil binnenhalen.

Ik zou ze niet verkopen, aangezien ik er nu al een te kort heb. :slight_smile:

Ik kan nu wel weer uitloggen en patienten behandelen, maar nu zijn al mijn medicamenten weg :wall: . Heb net al een paar nieuwe wc-potten gekocht, maar die komen ook niet in mijn kast te staan :doh: .

Pfffff, hoop dat dit zich nog wel weer oplost.

Ga nu zo eerst volleyballen (trainen) en dan kijk ik vanavond later wel weer een keer of die het dan misschien wel weer doet :roll: .

ik heb dr een heleboel in de wacht staan voor de rontgen … beetje jammer