Kapihospital deel 3

Weet niet of je er nog plek voor hebt maar heb een röntgenpatiënt naar je gestuurd die door de andere behandelingen iets van 180 punten oplevert als het goed is :slight_smile:

nog 40 punten… als dat niet meer gaat lukken… dan weet ik het ook niet meer :dance:

Super Marije :lol:

Ik moet nog 7.000 punten voor het volgende level dus dat moet morgen lukken :slight_smile:

@Kimmygirl wrote:

Super Marije :lol:

Ik moet nog 7.000 punten voor het volgende level dus dat moet morgen lukken :slight_smile:

jaaaa!!!

En het lab wordt al gebouwd :dance:

Jij bent natuurlijk premium of niet? Dus jij crossed gewoon morgen even heen voor medicatie en een blauwdruk voor een nieuwe kamer of niet? :thumbup:

Ow, super zeg! en ligt je eerste patiënt er al?

Ja, ik ga morgen inderdaad een isoleercel kopen. Is wel een voordeeltje van premium.

@Kimmygirl wrote:

Ow, super zeg! en ligt je eerste patiënt er al?

yups, die heb ik net op de handel even op de kop getikt :lol:

Verder wel een beetje patienten moe na vandaag… iets teveel behandelt, maaaaaar het is wel gelukt (mede dankzij jou) ruim voor bedtijd :thumbup:

goed zo marije :lol:

goed zo mamamarije!!

:lol: :lol: :lol:

sorry, even wat minder actief op het forum, maar lees wel alles mee hoor :-*

mamamarije goed gedaan hoor :clap: :clap: :clap: :clap:

Goedemorgen!

Zo net even veel patiënten gekocht op de markt (veel hart en psycho op de markt :lol: ). En vandaag naar het nieuwe level, moet nog 3000 punten. :slight_smile:

Hoger level!

Gefeliciteerd je bent nu Cliniclown ( 15 )!

Vanaf nu kun je "Marseriaansestekels" en "Arbeidsallergie" behandelen!
Bovendien kun je nu (een) Isoleercel bouwen!

jij gaat echt snel kim!

goed bezig! :lol: :lol:

wauw jij gaat echte mega snel zeg Kimmy! :lol:

Vind het zelf al lekker dat er nu nog een ziekte in de psycho kamer behandelt kan worden. Kreeg er direct ook 4 voor ofzo bij mijn dagelijkse patienten.

Maar 1 voor mijn hele dure nieuwe lab, maaaaarrrr die patienten werden net ook dik onder de waarde aangeboden, dus heb ik er maar 4 in het voren van gekocht :mrgreen:

Ja, die niersteenpatiënten zijn nog steeds erg goedkoop he :slight_smile:

Bij het volgende level krijg je volgens mij stinkvoeten (lab) en nagelbedschudding (ortho)

Die waterallergie patiënten zijn trouwens ook niet veel op de markt te vinden :frowning:

jeetje, één van die medicijnen voor die nieuwe kamer is 129 zD :shock: Dat wordt opletten met het kopen van patiënten

@Kimmygirl wrote:

jeetje, één van die medicijnen voor die nieuwe kamer is 129 zD :shock: Dat wordt opletten met het kopen van patiënten
:shock: :shock: :shock:

Vind dat toch wel erg duur, nou zie ik er geen patiënten van op de markt momenteel maar ik ben benieuwd hoe die verkopen, want ik wil er dus zeker 150 minder voor betalen dan dat ze opleveren

welke patienten zijn dat dan?

hier nog altijd 40000 punten nodig voor ik ga levelen… :?

marseriaanse stekels.

Die andere is wel goedkoper hoor voor arbeidsallergie :slight_smile:

40.000 punten valt wel mee toch, ik denk dat ik met moeite wel iets van 15.000 per dag weet te halen

maar als je graag wilt levelen zal ik je af en toe wel een patiëntje sturen die bijna uitbehandeld is