Kapihospital deel 3

Die ‘heel veel’ zD’s zie ik niet zo snel gebeuren aangezien er in level 16 een kamer van 375.000 zD aankomt :shock:

oh mennnn pfff en hoeveel is die isoleercel?

Die is maar 90.000. daar zit ik gelukkig wel al overheen en mn verdiepingen staan toch al vol dus zoveel extra kan k niet meer uitgeven :mrgreen:

En het is pas bij 800.000 punten volgens mij

oh dan hebben we wel even te sparen

@Kimmygirl wrote:

Goedemorgen dames.

mamamarije, hoeveel punten moet je nog? Hoop dat je het red vandaag.

Hier nog iets minder dan 20.000 nodig voor het volgende level. Dan kan ik een isoleercel kopen :slight_smile:

goeiesmorgens,

moet nog 5000 punten… gaat errug krap worden… gister 4000 verdiend in totaal ongeveer (met goeie handelpatienten erbij).

We zullen het zien/meemaken :mrgreen:

Inderdaad. Denk dat het zeker nog wel een week of 3 duurt voor ik daar ben. Dus tegen die tijd heb ik het geld wel denk ik

Als je wil kan ik je vandaag wel wat patiënten sturen die bijna klaar zijn, dan hoef jij maar één behandeling te doen maar krijg je wel de punten voor alle behandelingen

@Kimmygirl wrote:

Als je wil kan ik je vandaag wel wat patiënten sturen die bijna klaar zijn, dan hoef jij maar één behandeling te doen maar krijg je wel de punten voor alle behandelingen

wat extra patientjes zeg ik geen nee tegen :thumbup:

Heb alleen net al wel heel veel tongknoopjes gekregen bij mijn dagelijkse patienten, dus die krijg ik er denk ik wel door, maar extra zal niet lukken ben ik bang.

Voor de rest… kom maar door :dance:

dr oetker zonder . toch?

@Kimmygirl wrote:

dr oetker zonder . toch?

ja idd, anders maak je iemand anders in het spel heel erg blij :slight_smile:

komen later nog meer :slight_smile:

ben hier al helemaal blij mee :thumbup:

Alle beetjes helpen en zeker de breuken ed die kunnen direct een kamer in.

Zhuis is in lange tijd niet zo vol geweest :lol:

Wie kan ik blij maken met patienten met nierstenen?

S6 vandaag mamaMarije. Ziekenhuis op volle toeren :wink:

nou nog 3000 punten… er liggen nog wel een paar ‘grote’ in de behandelkamers… van die ‘ik ben een hypochonder behandel me maar voor alles’ patienten :mrgreen:

Daar verwacht ik wel veel punten voor per patient.

Kimmy heel erg bedankt voor de patienten, ga nu nog even op de handel kijken… al draai ik gelijk in zD dan vind ik het al goed… ik moet ik moet ik moet die punten :shifty:

iemand trouwens nog wat hartpatienten liggen?!!

Doen die kamers ook nog wat :o

Nee, toevallig net twee op de markt kunnen scoren en die liggen nu in de kamers. Maar heb nog niet al mn questopdrachten gedaan dus misschien komen daar nog bij.

nog 1600 punten… het gaat krap worden… net wel net niet :shifty:

Ga je wel halen denk ik, heb je nog veel patiënten?

ja heb op hart en psycho alle kamers (die zijn er ook niet op de handel helaas) vol en ook nog in de bedden die straks nog een rondje kunnen… hopelijk nog voor bedtijd, dan moet het denk ik wel gaan lukken :dance:

Helaas heb ik dat probleem ook met hart en psychopatiënten :frowning:

Maar het gaat je vast wel lukken vandaag