Kapihospital deel 3

Artsenvereniging : Medikok



KoK-naam Spelersnaam



Cariska - Cariska

Mama Marije - dr oetker

Knipoogje - knippie

oessie - zusteroessie

sophie1981 - amajie

kimmygirl - kimmy

marieke 5000 - Bibbertje

sophie - dr. sophie

renate_sch - dr. happy

hille - hillie

ingemamavan2 - induma

belle - Dr. Barbara Mitchell

mamma van sharondenise - Nurse Shaya

Elka - Dr Touwtie

patripiex - patripiex

ikke_w - Dr. Bloedwijn

meld



ik heb er nu een enkele niersteen in dan zal ik zien hoeveel punten die geeft

niersteen geeft 49 punten…



en meld :smiley:



toch maar wat mer hopen op kookfonkeling zie ik al!

Thnx, zal m meteen even in het lijstje zetten.



Heb net idd maar wat kookfonkeling ingekocht op de markt. Probeer in de top 10 te komen maar wil niet echt lukken :wink:



Trouwens nog steeds niks van een beloning gezien hoor :S

hier ook geen beloning gezien, maar op het forum gaven ze er (gisteren in elk geval) nog steeds geen reactie op de vraag

ja kimmy nog een flinke kluif ik wil eerst wel in de top 100 komen haha

@knipoogje1983 wrote:

hier ook geen beloning gezien, maar op het forum gaven ze er (gisteren in elk geval) nog steeds geen reactie op de vraag




waarom verbaasd dat me nou helemaal niks :mrgreen:

@Kimmygirl wrote:

@knipoogje1983 wrote:
hier ook geen beloning gezien, maar op het forum gaven ze er (gisteren in elk geval) nog steeds geen reactie op de vraag




waarom verbaasd dat me nou helemaal niks :mrgreen:




nou, ik dat topic gaf shadow eerder redelijk snel reactie, maar nu dus nog steeds niet.

@sophie wrote:

ja kimmy nog een flinke kluif ik wil eerst wel in de top 100 komen haha




ben in 3 dagen tijd wel van de 18e naar de 16e plaats gekomen maar de gaten tussen de punten worden wel steeds groter :frowning: De eerste heeft gewoon over de 800.000 punten. :shock:

ik ben al best trots op mijn 86e plaats :mrgreen:

@knipoogje1983 wrote:

@Kimmygirl wrote:
@knipoogje1983 wrote:
hier ook geen beloning gezien, maar op het forum gaven ze er (gisteren in elk geval) nog steeds geen reactie op de vraag




waarom verbaasd dat me nou helemaal niks :mrgreen:




nou, ik dat topic gaf shadow eerder redelijk snel reactie, maar nu dus nog steeds niet.




Ben benieuwd wanneer er wat bekend gaat worden.

@Kimmygirl wrote:

@knipoogje1983 wrote:
@Kimmygirl wrote:
@knipoogje1983 wrote:
hier ook geen beloning gezien, maar op het forum gaven ze er (gisteren in elk geval) nog steeds geen reactie op de vraag




waarom verbaasd dat me nou helemaal niks :mrgreen:




nou, ik dat topic gaf shadow eerder redelijk snel reactie, maar nu dus nog steeds niet.




Ben benieuwd wanneer er wat bekend gaat worden.




och over en week of 4? :think: :mrgreen:

@knipoogje1983 wrote:

@Kimmygirl wrote:
@knipoogje1983 wrote:
@Kimmygirl wrote:
@knipoogje1983 wrote:
hier ook geen beloning gezien, maar op het forum gaven ze er (gisteren in elk geval) nog steeds geen reactie op de vraag




waarom verbaasd dat me nou helemaal niks :mrgreen:




nou, ik dat topic gaf shadow eerder redelijk snel reactie, maar nu dus nog steeds niet.




Ben benieuwd wanneer er wat bekend gaat worden.




och over en week of 4? :think: :mrgreen:




:mrgreen:

zo alweer een nieuw deeltje!



Wat staan jullie hoog. Ik stond toen in de gratis premium tijd (oh wat waren dat mooie tijden :mrgreen: ) in de buurt van de 20e plek. Maar vanaf dat die premium er niet meer is zak ik aardig weg.

Zou niet eens weten waar ik nu te vinden ben.



Hier ook niks gemerkt van een bonus.

Heb het topic eens opgezocht knippie, ga het even bijhouden want ben toch wel erg benieuwd naar de verassing. Zal wel een tegenvaller zijn als we er zo naar gaan uitkijken :stuck_out_tongue:

dat denk ik ook idd. maar snap niet dat ze iets beloven als ze het toch niet nakomen.

Enige reden die ik me kan bedenken is dat de krasloten voor een bepaalde tijd zijn, bijv. een maand (kan me evne niet herinneren of dat al vermeld is hoe lang het is)



Maar dat er dan na die maand bij de spelers die in die maand 7 dagen achter elkaar zijn ingelogd een verassing is. Ok, beetje vage uitleg maar dat zou kunnen toch?

maar de krasloten zijn blijvend. dus dat klopt niet wat je zegt

echt? Dat is fijn



Dacht dat dat alleen voor een bepaalde tijd was. Nou ja, dan neem ik dit maar als verassing :wink:

haha, ja dat is idd een verrassing :slight_smile: