Kapihospital deel 3

als ik dan ook nog eens leuke dingen kras en niet zoals vandaag 20 staalborstels :wink:

ik had 10 wc potjes, dus das ook neit alles

oessie & mamamarije; thnx voor de patiënten :-*

Hoihoi,



Mag ik me weer hier aansluiten? Inmiddels is onze dochter geboren en begint er stilletjes aan ritme in te komen overdag…ben steeds doorgegaan met mijn ziekenhuisje en goed op weg…Zit in level 12 en na lang zwoegen begint er een “eind” te komen aan mijn niersteen patienten, pfoeee dacht dat ik ze nooit weg zou krijgen… :think:



Dat krassen elke ochtend is toch leuk…had vanochtend een stressbal :mrgreen:

he sofie welkom terug

maar wat kan je met een stressbal :think:

annemarie: ben jij bevallen van je dochter ja? :mrgreen: :mrgreen:

Hhahaa Ellen, jaa…ik ben bevallen van mijn dochter :mrgreen:



Die zit in de geschenkenkist in mijn kantoor, kan er dus niks mee…virtueel ontstressen…hoe weet mijn ziekenhuis nu dat ik aan het stressen ben?! :think: :smiley:

Is er nu al wat bekend over wat we met het gilde kunnen doen? Nog niet geloof ik he, wat er nu veranderd is is individueel toch? Krijg je als gilde toch niks voor?

nee is puur individueel.

hopelijk begint het gilde ook snel!

Annemarie welkom terug :mrgreen:

:mrgreen: Zijn we weer he marieke… :mrgreen:

Eg wel :mrgreen:

@sofie1981 wrote:

Hoihoi,



Mag ik me weer hier aansluiten? Inmiddels is onze dochter geboren en begint er stilletjes aan ritme in te komen overdag…ben steeds doorgegaan met mijn ziekenhuisje en goed op weg…Zit in level 12 en na lang zwoegen begint er een “eind” te komen aan mijn niersteen patienten, pfoeee dacht dat ik ze nooit weg zou krijgen… :think:



Dat krassen elke ochtend is toch leuk…had vanochtend een stressbal :mrgreen:




Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter :slight_smile:



wat is je artsnaam? dan zet ik je even in het lijstje erbij.

volgens mij is opgerolde teennagel 31 punten ipv 41 :think:

Thnx, ik verander hem :slight_smile:



Kan zijn hoor dat er bij het overnemen een foutje is ingeslopen.



Heb van de meeste ziektes de punten overgenomen uit pbtjes ( 1 ziekte behandeld en verkocht) en ga er vanuit dat de punten die je via de markt krijgt hetzelfde zijn als bij verkoop.

ow dat weet ik niet, maar ga ik eigenlijk ook vanuit :think: maar kan ook zijn dat ik verkeerd reken hoor :mrgreen:

Ik probeer er nog wel even op te letten de aankomende week ofzo als ik enkele patiënten heb. Nog even nakijken.



Owja, patiënten in het lijstje hebben wel medicijnen gekregen en 100% tevredenheid.

ja daar ging ik vanuit.

Ik vraag me nu dus sterk af of de rest wel klopt of dat ik beter gewoon alleen maar enkele patiënten had kunnen nemen en gewoon af had kunnen rekenen. :think:

haha

nou, ik kan het ook gewoon verkeerd hebben natuurlijk!