Kapihospital deel 3

Ga gewoon weer lekker op zoek naar enkele patiënten en het lijstje nalopen.



Heb ik wat te doen :mrgreen:

@Kimmygirl wrote:

@sofie1981 wrote:
Hoihoi,



Mag ik me weer hier aansluiten? Inmiddels is onze dochter geboren en begint er stilletjes aan ritme in te komen overdag…ben steeds doorgegaan met mijn ziekenhuisje en goed op weg…Zit in level 12 en na lang zwoegen begint er een “eind” te komen aan mijn niersteen patienten, pfoeee dacht dat ik ze nooit weg zou krijgen… :think:



Dat krassen elke ochtend is toch leuk…had vanochtend een stressbal :mrgreen:




Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter :slight_smile:



wat is je artsnaam? dan zet ik je even in het lijstje erbij.




Mijn artsnaam is Amajie

Enne, bedankt voor de felicitatie :inlove:

heb je erbij gezet. :slight_smile:



Knippie, bedoelde jij net niet toevallig kraakbeenbeklemming?

volgens mij niet :think:

schaafwond is trouwens ook maar 5 punten ipv 8…

en heb het even nagekeken op mijn nickpage, en opgerolde teennagel is echt 31 punten

Ok, dit is echt heel vaag.



Ik verkoop een patiënt waar ik kraakbeenbeklemming heb en krijg een pbtje met 31 punten. Ik laat een teennagelpatiënt afrekenen en heb er zelfs met een rekenmachine naastgezeten en krijg 41 punten.



Nu verkoop ik een teennagelpatiënt en ik krijg 31 punten :think:

dat is wel echt heel erg raar allemaal!!

op je nickpage, bij berichten, kan je ook sommige dingen nalezen, en daar staat dat ik voor neusvleugelacne maar 2 punten heb gekregen!

Kimmy heeft Elles Heidorn behandeld en hierbij 41 punten verdiend! 09 Dec 2010

De zielige Elles Heidorn leed onder andere aan Opgerolde teennagel. De goede Kimmy nieuws is dat met behulp van Zij hij/zij wederom gezond is. Strijkijzer gaat nu weer vrolijk en gelukkiger door het leven!



er vanuitgaande dat het op volgorde gaat is dit de patiënt (alleen had hij echt ALLEEN opgerolde teennagel)

knippie heeft Viktor Dreeven behandeld en hierbij 31 punten verdiend! 09 Dec 2010

De zielige Viktor Dreeven leed onder andere aan Opgerolde teennagel. De goede knippie nieuws is dat met behulp van Hij hij/zij wederom gezond is. Strijkijzer gaat nu weer vrolijk en gelukkiger door het leven!

Krijg nu bij een nieuwe patiënt die alleen een gebroken arm had ook de melding ‘onder andere’. Dus ik heb echt 41 punten gekregen voor alleen een opgerolde teennagel :? Dat is toch vreemd?

vind dat inderdaad vreemd. :think: :think: dat zou dan inhouden dat je elke keer een ander puntenaantal kan krijgen… :think: ook omdat het lijstje op de eerste pagina, anders is dan de punten die ik krijg :think:

Hey meiden,



Ik heb perongeluk een pt met niersteenkwaal gekocht op de markt maar die kan ik nog niet behandelen :roll:



Iemand van jullie interesse?

Dat vraag ik me nu dus ook af.



Zou toch vreemd zijn dat je de ene keer meer krijgt dan de andere keer.

puma: stuur hem maar naar mij

knippie

dat zou idd wel heel vreemd zijn kimmy… :think: :think: :think:

Puma ik kan ze helaas nog niet behandelen :?

Waar vinden jullie die teksten van behandelde patienten, zal ik ook eens kijken.

onder het uitroepteken bij je n ickpage marieke