Kapihospital deel 3

Ok, ik ga mn lijstje weghalen want het is dus ofwel random of verschil van markt en eigen verkoop.



Ik behandel een losse gebroken arm en krijg daar 33 punten voor, vervolgens verkoop ik iemand met een gebroken arm (behandeld) en twee andere ziektes (onbehandeld) en krijg daar 25 punten voor :think:

Gevonden, ik zal erop letten als ik patienten met een enkele aandoening heb geholpen.

heb je die vraag op het forum ook al gesteld kimmy? hoe dat kan?

Nee, ga even een supportformuliertje invullen

ben benieuwd wat je voor antwoord terug krijgt!

Ja ik ook. Ik hou jullie op de hoogte

@knipoogje1983 wrote:

puma: stuur hem maar naar mij

knippie




Komt eraan :mrgreen:

mamamarije, thnx voor de patiënt :-*

puma: thanks

marieke dank je wel voor de patienten

je krijgt zo wel snel je geld bij elkaar!!

je mag wel gewone prijzen doen hoor maakt niks uit als ik je daarbij help :-*

In welk level zit iedereen eigenlijk? Ben wel benieuwd… :oops: heb geen zin om de rankinglijst door te spitten waar iedereen staat…



Ik sta qua punten op 74 in de ranglijst… :mrgreen:

Ik ben nu op level 14 en 16e in de ranglijst :slight_smile:

kimmy, woh 16de!! Geen idee waar ik sta…

@knipoogje1983 wrote:

ben benieuwd wat je voor antwoord terug krijgt!




Ze hebben niet direct een antwoord denk ik. Ik heb een mailtje gehad dat ik binnenkort een antwoord krijg… :think:

Grappig om eens door die ranglijsten heen te gaan.



Qua quests sta ik iets van 300e ofzo, en doe toch echt dagelijks (bijna) alle quests. Dus zullen denk ik best veel mensen zijn die veel coins aan nieuwe quests uitgeven. Om zo sneller een vierde verdieping te krijgen?

pfff wat zijn er bij die veel geld hebben!! :shock: :shock: :shock: :shock:

ja dat wil ik ook wel hebben :wink:

anders ik wel :smiley:



maar ik sta met quests eebn stukje hoger als jou kimmy, maar ik heb toch maar 1 keer, per ongeluk, een extra quest gedaan, en nog niet eens dagelijks alle quests, dus vermoed dat jij dan niet dagelijks je opdrachten gedaan hebt? :think:

Ik kan me niet herinneren dat ik echt veel gemist heb. Af en toe misschien een questje maar niet dat ik het dagen niet doe volgens mij. Maar goed, het kan dat mijn geheugen mij daarin echt in de steek laat.



Heb er nu pas 540 gedaan. Zou dan 67 dagen zijn. Nee, dan mis ik inderdaad wel wat :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: