Kapihospital deel 3

Heb wel veel beloningen gekregen blijkbaar. sta daar 4e mee. Jammer dat je daar geen zD’s voor krijgt

je doet het zoiezo wel goed in het klassement vind ik.

voglens mij merk je daarin wel wie premium is en wie niet.

in het begin gingen wij behoorlijk gelijk op, maar nu al een tijdje niet meer.

en dat is dan het nadeel van geen premiunm vind ik, als ik geen tijd heb, of weg ben, en er ligt een korte patient in een kamer, staat die lang te springen op de volgende behandeling, en daar verlies je, ook voroal in de nacht, veel tijd mee

Ja dat denk ik ook hoor.

Als ik weinig tijd heb koop ik op de handel zoveel mogelijk patiënten met bijvoorbeeld 3 ortho/psycho en die gooi ik er dan allemaal tegelijk in.

En daarbij komt dat ik nu een derde verdieping heb, dus ja mijn punten gaan daardoor ook veel sneller hoor.

woei met geld sta ik op nummer 20 :mrgreen:

Dat zal ongeveer duren tot ik het volgende level bereik en die kamer van 200.000 moet kopen.

Ben een eind onderweg, bijna 180.000.

Maar heb dan ook expres afgelopen week/2 weken vrij veel verkocht ipv behandelt. Anders zouden de punten te hard gaan en ik al een hele tijd zitten met patienten die ik niet kon behandelen :?

Dus ik behandel per dag ongeveer de helft en de andere helft verkoop ik… nu denk ik redelijk gelijk punten en zD te behalen…

gat goed dan mamamarije!!

zo, en nu duik ik op de bank met mijn nieuwe boek,

tot morgen dames! :-*

goedemorgen!

Knippie nog bedankt gister :slight_smile: Psychopatiënten zijn zo welkom in mijn ziekenhuis. net als ok patiënten trouwens :wink:

Ik had gister trouwens een supportformulier ingevuld voor kapi, over de punten die verschillen. Heb eerst even gemaild over de punten verschillen van de handel en eigen behandeling dat die punten verschilden of dat klopte en als antwoord:

“Dit zou goed kunnen”.

hmmm :think:

Ga er even op terug mailen of het dan ook klopt dat andere spelers andere punten krijgen maar denk dat dat dus ook ‘goed zou kunnen’. Nou ja, lekker vaag dus.

Zo…viel haast van de bank af van verbazing maar ik heb al antwoord van Upjers. :shock: En dat om 7.00 in de ochtend. Vind ik dan wel weer heel erg goed.

Ik had gevraagd hoe het kan dat een andere speler 31 punten kreeg voor dezelfde behandeling waar ik 41 punten voor kreeg en hoe je dan van te voren weet hoeveel punten iets op gaat leveren, en het antwoord;

Hoi,
Dat weet je niet van tevoren, maar weet jij van te voren hoe ernstig een ziekte is?:P

Een lichte botbreuk levert je minder "ervaring" op, doch kan het gips zetten dezelfde tijd duren.

Met vriendelijke groeten,
upjers support-team

upjers GmbH & Co. KG

Nou ja, in ieder geval een duidelijk antwoord.

ja een duidelijk antwoord, maar eigenlijk heb je er dus geen ene ruk aan…

vind het een beetje stom dat je voor de ene botbreuk meer punten zal krijgen dan voor de andere :think: :think: :think:

en graag gedaan hoor kimmy! ik wilde op tijd naar bed, en dacht: dan kan ik er beter naar jou sturen dan dat ik ze morgenvroeg heb wachten, vind ik ook zo sneu, als ze de hele nacht in de wachtkamer zitten :slight_smile:

@knipoogje1983 wrote:

ja een duidelijk antwoord, maar eigenlijk heb je er dus geen ene ruk aan…

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ben al lang blij dat ik het nu weet voor ik het lijstje 1000 keer aan zou gaan passen :wink: Dus thnx dat je me er gister op wees bij de teennagel.

Heb je trouwens al weer plek voor nierstenen?

ja heb wel weer plek voor niersteen!

maar blijf het een stom iets vinden dat de punten dus ook gewoon min of meer random zijn :evil:

er komt een patiënt naar je toe :slight_smile:

Vind het ook vreemd hoor dat het allemaal random gaat.

ben alleen vergeten hem/haar in een bed te leggen voor het doorsturen :wall: komt zo vanuit mijn wachtkamer sorry

is niet erg, heb toch nog geen niersteenruimte, dus kan hij eerst even tv kijken :mrgreen:

ow nee, hij mag meteen door naar de gipskamer :mrgreen:

oessie, thnx voor de patiënten :-*

weet je wat met punten ook scheelt? of je ze medicatie hebt gegeven of niet…

tenminste, dat denk ik, want had nu een neusvleugelscne geen med. gekregen en heb 2 punten, net gaf ikh em wel med. en krijg 5 punten

wat betreft de bonus:

We hebben het nogmaals nagevraagd, er schijnt een fout gemaakt te zijn bij de PR afdeling. Deze feature zal in de komende maanden waarschijnlijk ingebouwd worden, maar bestaat helaas nog niet.

Onze excuses voor het ongemak.

@knipoogje1983 wrote:

weet je wat met punten ook scheelt? of je ze medicatie hebt gegeven of niet…

tenminste, dat denk ik, want had nu een neusvleugelscne geen med. gekregen en heb 2 punten, net gaf ikh em wel med. en krijg 5 punten

Ja dat weet ik. Had ik dat er niet bij gezet. 100% tevreden en met medicatie. Had jij dat niet bij die teennagel gedaan dan? Al mijn patiënten krijgen medicatie, zelfs die er voor de nacht ingaat, maar ik meen op het forum gelezen te hebben dat je voor medicatie maar 1 punt kreeg.

Lekker vaag van die bonus. :?

had ik bij de teennagel wel gedaan, maar doe het niet altijd bij neus/brakeritus/schaafwond

Voor elke patiënt die je geneest, krijg je punten als je ze laat afrekenen bij de zuster. Voor de toegediende medicijnen krijg je per genezen patiënt, per medicijn een extra punt

Dus echt één punt per gegeven medicijn.