Kapihospital deel 3

Snap echt niks van die puntenverdeling hoor. Vind bijvoorbeeld van die teennagel best een verschil hoor. Dat jij 10 punten minder hebt gekregen.

Goedemiddag!!

Vaag van die punten ja. Goed om te weten dat medicatie extra punten oplevert. Als patienten de nacht door moeten geef ik ze nl nooit medicatie…maarja nu ik dit lees :think: .

Zei ik gister nog vrolijk dat ik bijna door mijn niersteenpatienten heen was…geheel vergeten dat er nog een berg in de handel zitten en “onverkoopbaar” blijken te zijn… :mrgreen: Dus heb er nog wel een paar te gaan voor ze “weg” zijn.

Tja, het is een afweging hoor want sommige medicijnen zijn gewoon echt duur om er voor de nacht in te doen. Maar ja, ik wil eigenlijk zo graag die top 10 in dat ik het wel doe. Misschien wel een beetje zonde van de zD’s.

Wel zonde als je ze van de handel af moet halen, heeft je wel 10% gekost :frowning:

Ja dat klopt, maarja als ze niet verkopen…achja, krijg er wel weer de punten voor… :mrgreen:

woohoo, inmiddels weer een plekje gestegen. Maar vanavond lekker the voice kijken en geen patiënten behandelen. dus mn ziekenhuisje gaat zo lekker dicht.

Fijne avond nog meiden

sophie ik heb ook even je ziekenhuisje gedaan hoor… krijg nu zo visite… :-*

@oessie wrote:

sophie ik heb ook even je ziekenhuisje gedaan hoor… krijg nu zo visite… :-*

ik dacht al he wat ziet het er goed uit hihi

thanks oes

maarre moet je daar niet mee oppassen straks krijgen we een ban :think:

oja ships helemaal niet aan gedacht :oops: ik doe natuurlijk wel eens patienten naar je toe :think: , hmmm volgen mij mag ik nu gewoon niet meer in jou ziekenhuis komen voor 5 dagen of zo…

oessie, thnx voor de patiënten.

Regels zijn dat je als in elkaars ziekenhuis bent geweest je 5 dagen geen patiënten aan elkaar mag sturen en anders om als je handelt met elkaar mag je 5 dagen niet in elkaars ziekenhuis komen.

Helemaal zeker ben ik niet van die regel, weet het aantal dagen nl niet voor 100% zeker

knippie, je hebt weer wat nierpatiënten staan, kijk maar wat je er mee doet.

haha heb mijn derde verdieping en heb nog een extra psychoruimte en EEG ruimte gekocht :lol:

nu bedenken wat ik nog meer wil kopen :think:

hoeveel heb je nu van alles?

en mss ben je dichtbij het volgende level en kun je een donkere kamer kopen?

nee joh nog lang niet ik ben nog maar level 12 en die donkere kamer komt in level 14 geloof ik

dus heb nog een heel level om te sparen straks

heb 4 rontgen, 6 behandelkamers, 3 psycho kamers, 3 EEG, 3 orthopedie, 1 lab, 2 operatiekamers, 3 ultrasoons

dus denk dat ik nog een ultrasoon ga kopen maar ja die is maar 3000 dus die heb ik zo bij mekaar :think:

hoeveel heb jij dan?

ff kijken;

7 röntgen

9 behandelkamers

5 ultrasoons

4 psychokamers

4 ortho

2 hartkamers

3 ok’s

1 donkere kamer

Ik zou denk ik voor een extra ok gaan als ik jou was. Die zitten bij mij altijd wel vol. Kan ik ook genoeg voor bij kopen. Voor psycho heb ik altijd te weinig patiënten en voor die hartkamers ook.

Ortho en röntgen en behandelkamers zitten ook altijd vol maar dat levert qua punten denk ik minder op dan een ok.

oh ja ga ik ook voor een ok sparen die is 75000 geloof ik toch?

ja, ok is 75.000 zD. hoeveel heb je nu?

haha net alles opgemaakt :oops:

was vergeten dat ik ook puin moest ruimen :roll:

Nog leuke dingen onder het puin gevonden?

alleen een beetje geld

maar ben nog lang niet klaar met puin ruimen hihi

oes en marieke bedankt voor de patienten

zal ze straks accepteren als ik geld en plek heb :-*