Goedemorgen!!
Dit weekend lekker veel patienten weg gewerkt (een hele hoop gekocht op de handel) en dat doet het goed met de punten! Ben nu 69 op de ranglijst, vorige week nog 75… :lol: . Heb er een 2e lab bij gekocht en dan gaat het hard. Nog even en dan level 13, weer wat nieuwe ziektes erbij… :mrgreen:
Ik heb nu:
6 behandelkamers
5 rontgen
5 ultrasoons
4 ortho
4 psycho
4 EEG
2 lab
3 OK’s
wow, je gaat goed zeg! :lol:
Je stijgt lekker snel in het klassement. Zul je ook wel snel door de levels heen gaan. geef maar een gil zodra je stinkvoeten kan behandelen dan weeti k waar ik die heen kan sturen
pf sta op 110 wil in de top100
hopelijk gaat het nu wat sneller met een verdieping erbij
volgens mij schiet jij nu echt wel door de punten heen hoor met een derde verdieping
Dan gaat het ineens een stuk harder qua punten, en patienten, heb er vandaag al zoveel bijgekocht… :mrgreen:
at is mislukt, probeer het nogmaals. Informatie: SQLSTATE[HY000]: General error: 2014 Cannot execute queries while other unbuffered queries are active. Consider using PDOStatement::fetchAll(). Alternatively, if your code is only ever going to run against mysql, you may enable query buffering by setting the PDO::MYSQL_ATTR_USE_BUFFERED_QUERY
Nog meer mensen deze melding?
Nee, die melding heb ik niet gehad…
Nog 15000 punten dan stijg ik weer een level… :mrgreen:
Die derde verdieping, is die alleen met coins te koop?
Want met die quests duurt het een eeuwigheid.
ja marieke alleen als je premium bent
dat is ships :mrgreen:
Gisteren en vandaag echt “slechte” patienten :? . Hoeven maar weinig behandelingen en vooral behandel :wall: . En wat van de quest komt ook al weinig. Kreeg er net weer eentje met alleen neusvleugelacne :? .
Ben dan wel blij soms wat patienten van oessie te krijgen hoor :mrgreen: .
O ja, nog 700 punten en dan level 12. Heb alleen die 200.000 nog lang niet bij elkaar, zit bijna op de helft.
@Renate_Sch wrote:
O ja, nog 700 punten en dan level 12. Heb alleen die 200.000 nog lang niet bij elkaar, zit bijna op de helft.
je schiet op met punten, heb je vandaag wel bij elkaar denk ik

Heb vandaag juist goede patiënten maar van de week ook echt drama

ben bang dat ik het voor morgen wederom niet ga redden level 12…
Moet nog 7000 punten.
De zD heb ik met gemak inmiddels. Hou zelfs wel geld over om medicamenten voor de nieuwe ziektes te kopen :mrgreen:
thanks oessie :-*
Ja level 12 gaat wel lukken vandaag denk ik. Helaas kan ik morgen nog geen nieuwe kamer kopen, dus daar moet ik even hard voor gaan sparen.
mamaMarije: goed zeg dat je die zD’s al wel hebt :thumbup: . Hoe heb je dat gedaan?
@Renate_Sch wrote:
thanks oessie :-*
Ja level 12 gaat wel lukken vandaag denk ik. Helaas kan ik morgen nog geen nieuwe kamer kopen, dus daar moet ik even hard voor gaan sparen.
mamaMarije: goed zeg dat je die zD’s al wel hebt :thumbup: . Hoe heb je dat gedaan?
heb dus bewust ook regelmatig patienten verkocht zodat ik wel de zD had, maar niet de punten… ergerde me namelijk bij elke level verhoging weer dat dat altijd net op zondag is ofzo en je dus dagen zit met patienten die je niet kan behandelen en dan alsnog kan verkopen… dus dagen dat ik weinig tijd had ging alles op de handel en zo liepen de zD aardig op.
Heb nu net heel aardig op de markt kunnen scoren in de hoop dat ik toch nog genoeg punten ga halen voor morgenavond 10 uur (want dan lig ik echt wel in bed :mrgreen: ).
Als ik nu de kamer zou kopen hou ik nog 13.000 zD over :thumbup: (en dan liggen al mijn behandelkamers nu op de psycho’s na vol, dus komen hopelijk ook nog heel wat punten EN zD bij

Dat heb je dan wel slim gedaan :thumbup: .
Ga maar heeeeel hard verder sparen voor die volgende kamer en ondertussen maar anderen blij maken met de patienten die ik niet kan behandelen .
Goedemorgen dames.
mamamarije, hoeveel punten moet je nog? Hoop dat je het red vandaag.
Hier nog iets minder dan 20.000 nodig voor het volgende level. Dan kan ik een isoleercel kopen
je gaat lekker kimmy ik moet nog 60.000 punten tot het volgende level
maar merk wel dat het lekker snel gaat nu
heb de verleiding steeds kamers te kopen nu ik de ruimte heb
maar wil sparen voor de ok hahahahaa als dat maar goed gaat :mrgreen:
Ja, dat sparen zodra je die derde verdieping hebt is best lastig. Heb toen ik die kreeg ook zoveel kamers extra gekocht, daarom dus nog steeds geen lab. Denk dat ik daarmee ook maar gewoon wacht tot ik ineens plotseling heel veel zD’s heb of er een derde ziekte voor komt.