Kapihospital deel 3

nou ik vind het momenteel niert opschieten. heb morgen al 2 weken mijn iersteenkamer, en nu dus pas 243000 punten… :think:

Kan geen patiënten sturen die al helemaal klaar zijn, maar ik kan wel als ik patiënten met 1 ziekte over ze naar je sturen.

Wat voor patiënten zou je kunnen gebruiken?

Hoihoi!!

Wauw, Kim wat ga je hard zeg!!

Ik moet nog 4000 punten en dan ga ik weer een level omhoog, naar level 13. Ik koop elke dag veel niersteenpatienten, die zijn nog lekker goedkoop!!! :lol:

Inmiddels ook weer 1 plekje gestegen in de ranglijst 68 nu…

Ellen, daarom heb ik er nog een tweede lab bij gekocht. Dan gaat het een stuk sneller…

Sofie, wat goed weer een plekje omhoog. Je gaat volgens mij wel lekker met punten met 2 labs he. En nog lekker goedkope patiënten. :slight_smile:

maar jij hebt ook een derde verdieping annemarie, of niet?

en daarbij, ik heb het geld niet voor een 2e lab helaas…

kimmy, hou je patienten maar lekke zelf hoor! anders kom je nooit bovenaan te staan :wink:

ik level gewoon wat langzamer dan jullie allemaal

Ik heb idd ook een 3e verdieping…

ja en dat heb ik dus niet, en dat ga je nu heel hard merken

Dan mag ik wel erg veel punten verdienen knippie. De nummer één heeft bijna 1.000.000 punten. :shock:

die haal je nog wel in :smiley: :mrgreen:

In dit leven nog? :wink:

Ach het is een leuk streven maar ik ga voor de top 10. Dat moet toch wel haalbaar zijn.

Hoeveel quests moet je nog voor een extra verdieping?

heb er nu 651 voltooid, dus dat duurt nog wel even!

Ik ga nu voor de top 50…nog een laaaaaaaaaaaaaaaaaaaange weg te gaan maar je moet je doelen stellen in het leven he!

En vrees ervoor als ik weer aan het werk ga dat het dan ineens over is… :mrgreen:

Gewoon stapje voor stapje richting die 50 gaan, lukt wel hoor :slight_smile:

is het jullie ook opgevallen dat er veel hartpatiënten op de markt staan vandaag?

Ik kreeg zelf ook veel hartpatienten vandaag, misschien iedereen?

@sofie1981 wrote:

Ik ga nu voor de top 50…nog een laaaaaaaaaaaaaaaaaaaange weg te gaan maar je moet je doelen stellen in het leven he!

En vrees ervoor als ik weer aan het werk ga dat het dan ineens over is… :mrgreen:

Dan wil ik de boel wel voor je bijhouden hoor.

Nog iets meer dan 40.000 Zd en dan kan ik ook eindelijk een lab kopen :mrgreen: :mrgreen:

schiet mooi op meis :thumbup: heb je volgende week ook wel je lab of ms zaterdag al??

ik aas op die top 100 schommel steeds maar het gaat me lukken hihi

Geen idee, heb vanaf vanavond weinig tijd voor mijn ziekenhuis want de meiden komen weer en blijven tot dinsdagavond omdat het kerstvakantie is :?

oh mooie bende wordt dat in huis :roll:

zal ik volgende week even langswippen bij je?

of heb je daar geen puf voor? heb de hele week vroege diensten :-*