Kapihospital deel 3

Tuurlijk heb ik daar tijd voor, doe maar na dinsdag dan zijn ze weer weg :mrgreen:

woe moet ik tot vier uur en do tot half vier dus zeg maar welke dag het beste uitkomt :-*

heb er zin in om de beauties :inlove: weer te zien :inlove:

Woensdag dan maar?

Kleine beauty groeit als kool en grote beauty nou ja, die is gewoon zoals ze is :mrgreen:

ja is goed kom ik woensdag richting jou gezwellie :lol:

hihi ben benieuwd hoor!!!

oes bedankt weer voor de patientjes

@knipoogje1983 wrote:

ja en dat heb ik dus niet, en dat ga je nu heel hard merken

hier idd ook geen 3e verdieping… maar ja… zonder premium zou ik het denk ik eigenlijk ook geen doen vinden om die de hele dag gevuld te hebben eigenlijk… elke keer voor elke ziekte apart weer checken of ze al klaar zijn pffff.

Nee vind het wel prima met mijn 2 verdiepingen :mrgreen:

Volgens mij heb je dan inderdaad echt een dagtaak aan het ziekenhuis :wink:

kon geen lijstje met punten vinden?!

Maar net een patient met alleen waterallergie voor 100% tevreden weg gestuurd en dat leverde 40 punten op.

Sta nu op 66 :lol:

Mamamarije, we zijn er deze week achter gekomen dat er niet elke keer dezelfde hoeveelheid punten wordt gegeven voor een ziekte. Kimmy heeft het geloof ik aan de support gevraagd, het antwoord kwam erop neer dat een verkoudheid de ene keer niet zo erg is als de andere keer en er daardoor verschillende aantallen punten worden gegeven. Vandaar dat het lijstje is geschrapt, want je hebt er weinig aan…

Gaat lekker sophie :slight_smile:

Lijstjes hebben inderdaad geen zin :frowning: erg jammer omdat het dus gewoon geluk hebben is als je veel punten voor een patiënt krijgt.

Hier het idee van top 10 wel een beetje uit mijn hoofd gezet, zijn echt heel fanatieke spelers. Ben 2 dagen iets minder online geweest en ben mijn 14e plek kwijt aan iemand die 10.000 punten achter me stond :wink:

Nog iets minder dan 7000 Zd en dan kan ik eindelijk mijn lab kopen, zou mooi zijn als het morgen nog lukt!!

dat lukt wel meis

Ik probeer tussendoor zoveel mogelijk mijn best te doen :smiley:

@Marieke_5000 wrote:

Ik probeer tussendoor zoveel mogelijk mijn best te doen :smiley:

ja ik kon niet in je zkh omdat je anders niet meer kan verkopen aan mij maar aangezien je zelf het lab hebt bijna kan het wel weer :mrgreen:

ga toch maar doorsparen voor het tweede lab

zit nu op 70.000 en nog steeds niet het volgende level

Sophie, hoeveel punten moet je nog?

Hier de laatste tijd een stuk minder actief, laptop heeft het opgegeven dus zit nu op de pc te werken en dat vind ik een stuk minder prettig, krijg binnenkort wel een nieuwe laptop maar tot die tijd ben ik een stuk minder actief.

Dr. Sophie

Cash 70.321,21 zD

Punten 243.409

Level Slijmvliesknipper ( 12 )

Coins 1

Reputatie 36 (?)

dus mag nog wel even kan ik mooi doorsparen

balen kimmy van je laptop

knippie

Cash 135.835,93 zD

Punten 263.415

Level Slijmvliesknipper ( 12 )

Coins 0

Reputatie 39 (?)

hier dus ook nog niet aan het volgende level sophie.

maar ben ook niet meer hele dagen aan het ziekenhuizen…

kimmy: balen van je overleden laptop!

oh jij hebt zo ook bijna je tweede lab ga je daarvoor sparen??

weet nog niet of ik daarvoor ga, ze worden op de handel toch ook weer wat duurder… en ik heb maar 2 verdiepingen

Jaaaaaaaaaaaaaa mijn lab staat te bouwen :lol: :lol: :lol: