Kapihospital deel 3

goed zo marieke!!

well done meid :lol: :lol: :lol:

Super Marieke! :lol:

heb er wel een rontgenkamer voor op moeten offeren maar so be it, daar heb ik er nog 4 van :mrgreen:

en het eerste patientje wordt inmiddels behandeld :smiley:

Ben wel blut nu :?

schiet wel weer gauw omhoog hoor meis

haha ja hier moest er ook een rontgen voor sneuvelen, maar ja… je moet toch iets he :mrgreen:

draait er al een patient in je lab?

En ik vind het met de zD’s heel snel gaan nu… patienten van rond de 1000zD komen nu best vaak voor :thumbup:

De tweede patient ligt er inmiddels in :mrgreen:

Voorlopig eerst maar eens flink geld gaan sparen denk ik :think:

Ik zit in de nachtdienst en heb lekker wat patienten weg kunnen werken.

Ook nog een aantal goedkoop op de markt kunnen kopen :lol: .

Moet nog 20.000 zD en dan heb ik het geld voor het lab bij elkaar.

Hopelijk lukt dat voor zaterdag, anders moet ik tot woensdag wachten.

Dus oessie, als je wat kan missen hou ik me heel erg aanbevolen :wink: .

Zo, vandaag wordt als het goed is mijn nieuwe laptop bezorgd en kan ik eindelijk weer wat fanatieker spelen! :slight_smile:

Ben gelukkig niet verder gezakt dan de 15e plaats, maar zie mezelf wel steeds verder weg komen van de top 10.

Renate, ik kan wel niet zo goedkoop aanbieden als oessie maar alle beetjes helpen toch? Ik stuur wel wat jouw kant op.

Kimmy: bedankt voor je patienten en je kado :-* .

Lekker dat je nieuwe laptop er is :lol: .

Kim dankjewel voor je cadeau :-*

Dit is ook leuk:

Je hebt met succes aan de competitie deelgenomen en hebt voor plaats 111 een Grootste deelnemers beker gewonnen!

Gefeliciteerd.

marieke: heb jij meegedaan met de individuele competitie?

Hoi,

Mag ik er ook bij in het rijtje??

patripiex

Cash 77.995,45 zD

Punten 156.784

Level Hulp ( 11 )

Coins 0

Reputatie 36 (?)

Speel het niet zo fanatiek als sommige van jullie geloof ik maar het gaat aardig lekker.

Ben nu aan het sparen voor die dure kamer.

Groetjes

Patricia

Hey patricia, welkom terug :slight_smile:

Ik zet je zometeen even in het lijstje.

Vandaag mijn laptop binnengekregen en ben weer helemaal happy

:lol:

Super, balen dat hij kapot was maar nu kan je gelukkig weer lekker gamen :lol:

Ja, kon wel gamen op de pc (en xbox, wii, playstations, ds :oops: zou ik een gamer zijn :wink: ) die we hebben staan maar vind een laptop zoveel fijner werken.

En dit was meteen een mooi cadeautje voor kerst. :smiley:

Merk het wel hoor dat ik de afgelopen dagen een stuk minder patiënten heb geholpen maar goed, komt ook wel weer goed.

Verschil in de levels komt vooral doordat een aantal premium hebben en een aantal niet en dat begin je nu qua punten wel echt te merken. Maar je gaat goed zeg. Dacht dat je het bijna niet meer speelde. Maar zulke spelletjes werken best een beetje verslavend he :wink:

Hihi, wij zijn ook geen gamers (xbox, xbox360, kinect, wii, ds)

Ik koop weinig tot geen patienten maar probeer mijn patienten iedere dag even weg te werken en al de garage opdrachten te doen en dan ga je gestaag wel omhoog.

Zijn er nu veel van jullie die met premium werken?

Moet nu echt afsluiten en naar bed gaan want anders ben ik morgen niets waard.

Fijne kerstdagen :lol:

:cry: :cry: :twisted: :evil: manlief heeft mijn zuur verdiende geld uitgegeven aan een upgrade voor het lab… daar ging ik van 165000 ineens naar 11000 (zo ongeveer)

ik baal er gruwelijk van, dat kan ikj e wel vertellen!

:cry: :cry: :cry:

Dat is balen zeg :twisted:

Spelen jullie het spelletje samen???

en waarom heeft ie dat gedaan knipie?

per ongeluk??

wel enorm balen :wall:

patriepex: hij opent mijn ziekenhuis altijd in het weekend want dan mag ik nog even uitslapen van hem.

heel lief dus eigenlijk, maar nu even iets minder lief…

sophie: ja, ging per ongeluk zegt ie. nou ja, ben in elk geval blij dat ik mijn lab al heb en dat ik daar niet voor aan het sparen was :wink: en heb nu wel weer een extra patient per dag, want kreeg er meteen 16 reputatiepunten voor