Kapihospital deel 3

@Renate_Sch wrote:

@knipoogje1983 wrote:

hoorde iemand zeggen dat die het idee had dat je de producten voor de competitie op zo’n moment niet krijgt, ik denk niet dat dat klopt.

heb nu namleijk nog maar 1 eksteroog, en toch dagelijks doneer ik.

Dat zei ik, knippie :wink: .

Tijdens de competitie kreeg ik in elk geval erg weinig eksterogen en heb er nu ondertussen al 38 met mijn dagelijkse dontatie van 1000 zD.

Maar heb nu liever iets anders hoor, want de volgende competitie zal vast geen eksterogen nodig zijn :wink:

heb er idd inmiddels ook behoorlijk wat gekregen… zelfs een keer met slechts 100zD donatie kreeg ik 4 eksterogen ofzo.

heb trouwens 240 vlinders in de buik zie ik net :thumbup:

Maar ik doneer op zijn vroegst op de laatste dag heb ik besloten.

Kijk ik namelijk eerst even of het zin heeft OM te doneren.

Of iedereen moet zo gaan denken natuurlijk, dan heeft het weinig zin en verliezen we allemaal :lol:

ik heb er 210 :mrgreen:

kimmygirltje heeft er 259 :smiley:

Is er iemand die van vrijdagmiddag tot maandagmiddag mijn ziekenhuis en tuintjes zou willen doen?

Had het aan kimmygirltje gevraagd maar ik denk niet dat het haar gaat lukken, ze is niet zoveel online de laatste tijd.

We gaan een lang weekendje naar Engeland met de boot, Tim wilde een keer naar een “echte” voetbalwedstrijd dus we gaan naar New castle tegen Arsenal :dance:

kan hier niet garanderen dat ik beschikbaar ben voor zhuis en van tuintjes heb ik geen verstand :lol:

Heb zelf al een achterwacht in de vorm van Marieke mocht pruts besluiten dat het tijd is om de wereld te gaan verkennen… kan nog 3 weken duren natuurlijk, maar ja… je weet het maar niet.

Hoop dat iemand anders voor je kan zorgen en wieden :thumbup:

@mamaMarije wrote:

kan hier niet garanderen dat ik beschikbaar ben voor zhuis en van tuintjes heb ik geen verstand :lol:

Heb zelf al een achterwacht in de vorm van Marieke mocht pruts besluiten dat het tijd is om de wereld te gaan verkennen… kan nog 3 weken duren natuurlijk, maar ja… je weet het maar niet.

Hoop dat iemand anders voor je kan zorgen en wieden :thumbup:

hihi, nee als ik jou was zou ik geen afspraken maken inderdaad. Ik zie aan je banner dat er ieder moment iemand tevoorschijn kan komen :smiley:

Mocht jezelf hulp nodig hebben dan geef maar een gil vanaf maandagmiddag ben ik weer beschikbaar :wink:

Patricia, ik kan vrijdag, zaterdag en maandag je ziekenhuisje en tuintjes wel doen. alleen zondag wordt een beetje moeilijk.

Afgelopen dagen beetje druk geweest. Huisarts en oogarts met de kleine meid. Ze krijgt een bril :frowning: Was te verwachten maar toch even druk gehad met bezoekjes en het zoeken naar een bril.

@Kimmygirl wrote:

Patricia, ik kan vrijdag, zaterdag en maandag je ziekenhuisje en tuintjes wel doen. alleen zondag wordt een beetje moeilijk.

Afgelopen dagen beetje druk geweest. Huisarts en oogarts met de kleine meid. Ze krijgt een bril :frowning: Was te verwachten maar toch even druk gehad met bezoekjes en het zoeken naar een bril.

Wat voor afwijking heeft ze?

En hoever zijn jullie met orienteren op montuurtjes?

Neem er rustig je tijd voor hoor!

Weet nog zo goed dat wij destijds (toen onze middelste 14 maand was) te horen kregen dat hij +6 had aan beiden ogen en hij echt aan de bril zou moeten (voor ons was het dus wel een mega verrassing, begrijp voor jullie niet helemaal?).

We hebben voor die eerste bril/montuur echt de tijd genomen.

Bij meerdere opticiens wezen passen, foto’s maken tijdens het passen en bij de opticien waar de keuze op viel kregen we 4 monturen mee naar huis, zodat we rustig thuis nog even konden kijken, opa&oma en vrienden ook even mee konden kijken, want pffff het maakt zo’n koppie echt wel even anders.

Inmiddels is hij 5 en vind ik hem zonder bril een blote billen gezicht hebben :lol:

Maar kan het gevoel nog zo goed terug halen… jouw kleintje en die moet een bril! :hug: (en toen hielpen opmerkingen als ‘er zijn ergere dingen’ echt niet… tuurlijk zijn er veel ergere dingen, maar dat maakt het nog niet leuker op dat moment hoor).

@Kimmygirl wrote:

He wat fijn om wat van je te horen, je was al zo weinig aanwezig in je ziekenhuis dat ik me zorgen maakte :slight_smile:

wat jammer dat ze een bril moet, maar beter dat ze er nu al achter komen. ben benieuwd hoe hij haar staat

Patricia ik wil tussendoor wel even kijken, hebben het weekend wel dingen te doen maar tussendoor moet lukken.

Marije wanneer komt dat kind van jullie nu, ik ben zoooo benieuwd of het een jongen of een meisje is.

Elka haar ziekenhuisje houd ik nu ook bij tot ze terug is.

En ik heb 161 vlinders in mijn buik, ga ze denk ik niet doneren :think:

ik doneer zoiezo niet aan de competitie.

ik bewaar alles mooi voor het gilde, vind ik leuker om te doen namelijk.

@Marieke_5000 wrote:

Marije wanneer komt dat kind van jullie nu, ik ben zoooo benieuwd of het een jongen of een meisje is.

de VK vroeg gister ook al: wanneer ga je bevallen? zet ik het vast in de agenda :lol:

Bij 2 en 3 had ik al heel vroeg een dag/datum in mijn hoofd en op die dag ben ik ook bevallen ook nog… deze keer heb ik dat niet zo stellig. Ergens tussen 7 en 14 februari hou ik maar aan… aangezien de andere 3 met 39+6, 40 en 40+1 zijn geboren is het denk ik een redelijk veilige gok hoor tussen de 7e en 14e (39+4 tot 40+4).

Maar je hoort/leest het wel hoor :thumbup:

Ik heb dus maandenlang de 23e in mijn hoofd gehad en voila, Wessel is op de 23e geboren 8)

Gewone competitie doe ik ook niet aan mee, bewaar mijn dingen liever voor de gildecompetitie. Maak bovendien geen schijn van kans met die 100 van mij :wink: .

mamamarije: ben ook wel heel benieuwd naar die ukkepuk van jullie :stuck_out_tongue: .

Ben gestegen naar level 14 (etenswagenbestuurder) :dance: . Nog wat zD bij elkaar sparen vandaag en dan kan ik morgen een donkere kamer neerzetten. Moet alleen even bekijken wat ik er voor afbreek, ik denk een rontgenkamer. Heb ik er 4 van en staan vaak leeg dus denk dat ik er aan 3 ook wel genoeg heb.

Renate goed zo, level 14 :thumbup:

Ik hoop daar morgen te komen, moet nog 6000 punten en 14000 zD voor mijn donkere kamer.

Ik heb op dit moment 3 rontgenkamers en red het daar prima mee.

Doka staat ondertussen :dance: en al paar patienten weggewerkt. Heb ook de helft van de bedden vol liggen met patienten voor de doka, die had ik gisteren allemaal gekregen. Gelukkig hoeven ze er niet zo heel erg lang in :slight_smile: .

S6 Marieke, je gaat level 14 vast halen vandaag!

Hoi!

Ik ben er weer! Bedankt voor alle goede zorgen!!!

Welkom terug Elka :-*

Ik wist niet dat je er alweer was dus heb net nog even wat patienten voor je verzorgd :wink:

Elka welkom terug :slight_smile:

Marieke, level 14 nog gehaald zaterdag en donkere kamer neer kunnen zetten?

Jazeker, ga nu sparen voor de derde verdieping, moet lukken, is 20000 zD.

@Marieke_5000 wrote:

Jazeker, ga nu sparen voor de derde verdieping, moet lukken, is 20000 zD.

Jij hebt zeker premium dan?

Ik hoef “nog maar” 1008 quests te voltooien voor ik 3e verdieping kan kopen :roll: . Ach … ben al bijna op de helft :lol: :lol: 8)