Kapihospital deel 3

vind het wel raar dat hun dat voor je kunnen beslissen

ook dat je hem niet kan verhandelen.

Moet je hem een duur medicijn geven en krijg je alleen maar punten

Kun je hem ook niet gewoon uit je ziekenhuis schoppen dan?

Niet dat ik dat zou doen want ik speel juist voor de punten en zie op het forum staan dat iemand bijna 1800 punten had gekregen voor een patiënt. Ik probeer weer op de eerste pagina te komen dus kan wel wat patiënten hiervoor gebruiken.

En die patienten die alleen extra punten opleveren zijn vanaf een bepaald level?

Die zijn vanaf level 16.

Ik had vandaag mijn eerste, hij moet 3 uur in de donkere kamer en levert 1799 punten op. Dat is toch wel erg fijn hoor :slight_smile:

ben er weer meiden

fijn dat jullie zo goed mijn zkhuisje hebben bijgehouden!!!

heb net weer wat patienten gekocht anders staat alles zo leeg

Sophie hoe is je vakantie geweest?

Vandaag twee van die ‘puntenpatiënten’ gehad. Erg goed voor mijn punten, minder goed voor mijn geld. :frowning:

Jammer dat ik die puntenpatienten nog niet kan krijgen, wil wel een leveltje hoger namelijk :eh:

@Marieke_5000 wrote:

Waar is Marije eigenlijk :think:

hier :lol:

Maar heb het ‘druk’ met in de ogen van een hoog zwangere ontzettend belangrijke dingen die normaliter gerust een maand kunnen blijven liggen :mrgreen:

Denk aan: hoezen van je bankkussens wassen… nieuwe tandenborstels voor je kinderen kopen (terwijl de ‘oude’ misschien net een maand oud zijn, maar die liggen nu tijdelijk bij opa en oma) etc. Dat soort belangrijke dingen zeg maar.

Probeer mijn zhuis wel bij te houden, kom niet elke dag aan alle quests toe, maar ach… die 4e verdieping duurt toch nog eeuwen.

@knipoogje1983 wrote:
beni k nu de enige zonder premium :oops: :?

Nee ik ook niet hoor.

En dat gaat niet gebeuren ook.

Als ik geld wil uitgeven aan een spelletje dan koop ik wel iets voor op de Wii :wink: .

Marije anders kijk ik afentoe wel even in je ziekenhuisje of er patienten liggen te wachten :wink:

Kan ik hier iemand blij maken met een patient met roodgroene griep voor een leuk prijsje? Vanmorgen per ongeluk verkeerde gekocht op de markt :doh:

@Renate_Sch wrote:

Kan ik hier iemand blij maken met een patient met roodgroene griep voor een leuk prijsje? Vanmorgen per ongeluk verkeerde gekocht op de markt :doh:

Heb hem maar in de prullenbak gegooid. Beetje jammer van het geld, maar hij zat me in de weg in de wachtkamer. Volgende keer iets beter kijken voor ik iets koop :wink: .

Doneren jullie trouwens nog? Ik doe nu elke dag 1000 zD. Hopelijk scheelt dat voor de volgende competitie want heb wel gemerkt dat wat je op dat moment nodig hebt voor de competitie je minder krijgt. (of dat lijkt zo :think: )

Ja ik doneer elke dag 1500, krijg je toch een leuk spaarpotje met rare lichaamsdelen, ben benieuwd wanneer de volgende ronde begint.

Ik doneer ook iedere dag 1000 dan spaar je inderdaad steeds een klein beetje voor het geval we weer gaan beginnen.

hier ook 1000zD per dag in principe.

(Marieke, als jij tzt de toko even voor me runt mag je dat dus ook dagelijks doneren :thumbup: ).

hey wie heeft er in mijn zkhuisje gezeten?? :think:

bedankt iig :-*

@sophie wrote:

hey wie heeft er in mijn zkhuisje gezeten?? :think:

bedankt iig :-*

You’re welcome :mrgreen:

dank je lieverd je bent een skat

maar dat wist je wel he :-*

kreeg helemaal geen melding meer van hir…

vond het al ao rustig :wink:

ik doneer elke dag, wat ik doneer i variabel. soms 100 zd, soms 1500 zd… maar net wat ik wil en kan missen op dat moment.

hoorde iemand zeggen dat die het idee had dat je de producten voor de competitie op zo’n moment niet krijgt, ik denk niet dat dat klopt.

heb nu namleijk nog maar 1 eksteroog, en toch dagelijks doneer ik.

@knipoogje1983 wrote:

hoorde iemand zeggen dat die het idee had dat je de producten voor de competitie op zo’n moment niet krijgt, ik denk niet dat dat klopt.

heb nu namleijk nog maar 1 eksteroog, en toch dagelijks doneer ik.

Dat zei ik, knippie :wink: .

Tijdens de competitie kreeg ik in elk geval erg weinig eksterogen en heb er nu ondertussen al 38 met mijn dagelijkse dontatie van 1000 zD.

Maar heb nu liever iets anders hoor, want de volgende competitie zal vast geen eksterogen nodig zijn :wink:

4 feb nieuwe competitie van vlinders in je buik…

ik heb gekeken… hillie heeft er 130