Kapihospital deel 3

En 5 maart gaat manlief weer voor 3 weken naar Ghana dus heb ik ook tijd zat 's avonds :?

oessie dan ben ik weer terug en kan ik ook wel helpen, hoor!

Marieke je hebt een pb!

Pff, net de hond naar het pension gebracht. Mijn kindjes hebben het nu wel moeilijk dat mamma weg gaat. Vorig jaar hadden ze er veel minder moeite mee.

Ik gaf nog even de definitieve data door van onze zomervakantie aan het pension. Ik reserveer als ik hem ophaal zomers altijd meteen de hele vakantie voor het jaar erop en geeft de definitieve datum door als ik geboekt heb.

Staan de reservering er keurig in, maar is er geen kennel bij gereserveerd en ze zitten nu al vol voor de zomer :wall:

Ze gaven hun fout meteen toe en beloofde me dat het opgelost ging worden. :think:

We wachten af!

Gefeliciteerd je bent nu Bloeddonor ( 16 )! Vanaf nu kun je "Haarbreuk" en "Rood-groene griep" en "Vleermuisgrothoofd" en "Dikhoofd" en "Lykantropitis" behandelen! Bovendien kun je nu (een) Tomografie bouwen!

:dance:

Door de nieuwe update zijn het er 5 ipv 3 :)

twee voor de tomografie
1 voor het lab
twee voor de donkere kamer.

Vooral met die laatste twee ben ik erg blij omdat mijn donkere kamer vaak leeg staat.

hmmm, de patiënten met Lykantropitis krijgen dus echt geen medicijn van mij…1499 zD :shock:

@Kimmygirl wrote:

hmmm, de patiënten met Lykantropitis krijgen dus echt geen medicijn van mij…1499 zD :shock:

ik had dat op het forum al gezien, maar hoopte dat dat een foutje was… niet dus!

@Kimmygirl wrote:

WOW :shock: :shock: :shock:

En hoelang doen ze erover zonder medicijn?

@Marieke_5000 wrote:

@Kimmygirl wrote:

WOW :shock: :shock: :shock:

En hoelang doen ze erover zonder medicijn?

daar had ik nog niet naar gekeken…12 uur!!! Tenminste, volgens mij is de verkorting 6 uur dus neem aan 12 uur…

Kimmy: 1499??? Da’s wel heel veel. Da’s dan weer minder :?

Knipoogje: ik heb ook geen premium. Vind dat soms wel eens jammer, maar ben niet van plan er geld voor uit te geven.

Elka: fijne vakantie

ik vind dat ook best jammer, want denk dat het een hoop zal schelen iin tijd. maar ik heb het er gewoon niet voor over…

heeft iemand een patient voor het lab over? hij staat leeg :S

Nou zie ik er trouwens geen patiënten van op de handel en ik heb ze ook niet zitten maar misschien leveren ze ook wel iets van 3000zD op ofzo. Dan is die 1499 relatief gezien niet zo duur meer.

@knipoogje1983 wrote:

ik vind dat ook best jammer, want denk dat het een hoop zal schelen iin tijd. maar ik heb het er gewoon niet voor over…

heeft iemand een patient voor het lab over? hij staat leeg :S

Heb er even een in een bed gegooid (superzuster) en naar je toe gestuurd.

Het scheelt idd wel in tijd, vooral als je niet elke 15 minuten medicijnen kunt toedienen. Want dat vind ik echt het grootste voordeel van premium. (en de derde verdieping natuurlijk).

Komt er nog een aan met stinkvoeten knippie :slight_smile:

bedankt kimmy!

Ligt het nou aan mij of is de naam ‘flaporen’ nieuw. Dat heette toch eerst zeiloorontsteking???

is het niet een nieuwe ziekte?

Nee, het is gewoon die ene die je al vrij in het begin krijgt.

O ik lees trouwens net op het forum dat die ziekte met dat giga medicijn dus die ziekte is waar je geen geld voor krijgt maar wel heel veel punten. Ben benieuwd

mar die ziektes waar je alleen punten voor krijgt, moet je medicatie toedienen dus dan verplichten ze je om dat dure medicijn te kopen, want verhandelen kan niet

Je hoeft toch geen medicijn toe te passen, dat hoeft toch sowieso niet? Of heb ik iets over het hoofd gezien?

op het forum heb ik gelezen dat dat bij die patienten wel moet. zoek het even na

Je hebt gelijk knippie je moet hem een medicijn geven. Wordt dan lekker duur…