Kapihospital deel 3

Ja ik heb vorige week toch maar een premium genomen ondanks mijn geroep dat ik er geen geld aan uit zou geven :oops:

wie heeft er eigenlijk allemaal een donkere kamer?

ik heb deze maand regelmatig weinig tijd voor mijn zkh, en dus gooi ik mijn dagpatienten sneller in de handel.

maar wel makkelijk als ik weet waar ik alles heen kan doen…

ik heb alles

en heb ook bijna geld bij mekaar voor de isoleercel

thanks voor de patientjes knippie :-*

geen dank!

Ik heb ook een doka! patienten zijn welkom!

@Marieke_5000 wrote:

Ja ik heb vorige week toch maar een premium genomen ondanks mijn geroep dat ik er geen geld aan uit zou geven :oops:

jij gaat het niet leuk vinden in mijn superzusterloze niet premiumzhuis ben ik bang :oops:

Ach alles wat je wegwerkt ben ik blij mee, ook als het middels verkoop is, dan levert het weer geld op. Dan levelen we maar wat langzamer :lol:

Ach meid ik heb het maanden zonder gedaan dus ik zal er wel wat aan vinden hoor, nog geen beeb op komst?

@knipoogje1983 wrote:

wie heeft er eigenlijk allemaal een donkere kamer?

ik heb deze maand regelmatig weinig tijd voor mijn zkh, en dus gooi ik mijn dagpatienten sneller in de handel.

maar wel makkelijk als ik weet waar ik alles heen kan doen…

Ik heb alleen nog geen tomografie maar verder alles :slight_smile:

knippie: ik heb ook een donkere kamer dus hier zijn patienten ook altijd welkom!

Marieke: toch geld uitgegeven aan een spel :naughty: :wink: . Vooralsnog blijf ik erbij dat geen geld ga uitgeven voor zo’n spelletje.

Ook hier een donkere kamer :thumbup:

Renate tja, sollie :mrgreen:

@Marieke_5000 wrote:

Ach meid ik heb het maanden zonder gedaan dus ik zal er wel wat aan vinden hoor, nog geen beeb op komst?

Voor zover ik weet hier nog niet in elk geval :lol:

Maar er zijn vandaag wel 2 februari beebjes geboren :inlove:

Iemand nog belangstelling bij een kookfonkeling en EEG patienten?

Krijg ze nooit meer weg voor ik over een halfuurtje/3 kwartier naar bed ga denk ik… liggen nu nog even wat niersteen weg te werken, maar als ze daar klaar zijn ‘doe ik ze weg’.

Je mag wel wat naar mij sturen hoor Marije (dr. Happy)

Ga de nachtdienst in vanavond voor 3 nachten dus als het niet al te druk is heb ik wel tijd om nog wat in mijn ziekenhuis te doen.

@Renate_Sch wrote:

Je mag wel wat naar mij sturen hoor Marije (dr. Happy)

dan zal ik ze doorsturen als ze uit het lab zijn :thumbup:

Marije: van de 2 die je me stuurde heb ik er 1 geweigerd :oops: . Kostte me nogal wat meer dan het me op zou leveren :shifty:

hoe groot is de doka? als alles meezit kan hillie morgen een doka kopen…

zelfde als de ultrasoon oes

@mamaMarije wrote:

@Marieke_5000 wrote:

toch een beeb :inlove:

Afgelopen nacht bevallen… dus eh Marieke… als jij mijn zhuisje een tijdje bij zou willen houden… grote dank :-*

ow mamamarije!! gefeliciteerd!!!

@mamaMarije wrote:

@mamaMarije wrote:
@Marieke_5000 wrote:

toch een beeb :inlove:

Afgelopen nacht bevallen… dus eh Marieke… als jij mijn zhuisje een tijdje bij zou willen houden… grote dank :-*

Gefeliciteerd :smiley: