Die competitie duurt nog wel even, gelukkig, dus iedere dag trouw doneren en hopelijk hebben we mazzel met de eksterogen. In die zin vind ik het eigenlijk geen competitie, maar meer een loterij.
Las trouwens op het forum daar dat als je vaker te goedkope patiënten koopt kun je een ban krijgen. Geen idee hoe goed ze dit bijhouden en of het dus vaak voorkomt, maar wist niet of het hier bekend was.
Ik heb er weer wat gekregen vandaag, zal ze weer doneren!
Ik heb nog niks gemerkt van een ban, koop toch ook wel regelmatig erg goedkope patienten op de markt…hoe willen ze dat controleren? Ik heb geen afspraken met wie dan ook maar zo af en toe komt er een heeeeeeeeeeeeel goedkope patient langs…sja die ga ik dan toch niet niet kopen om een ban te voorkomen :think: . Zou dit niet gelden voor de overplaatsingen?
Ik vind toch dat we het knap goed doen…de vereniging die nu op 1 staat heeft 99 leden…wij 29. Vrees er wel voor dat we zo dus nooit een competitie kunnen winnen. Als van die grote verenigingen al maar 50 man meedoen met minder zd’s dan wij dan krijgen zij al meer dan wij ooit kunnen krijgen… :thumbdown: Maar we kunnen altijd proberen he!!! :mrgreen:
Ik heb er weer wat gekregen vandaag, zal ze weer doneren!
Ik heb nog niks gemerkt van een ban, koop toch ook wel regelmatig erg goedkope patienten op de markt…hoe willen ze dat controleren? Ik heb geen afspraken met wie dan ook maar zo af en toe komt er een heeeeeeeeeeeeel goedkope patient langs…sja die ga ik dan toch niet niet kopen om een ban te voorkomen :think: . Zou dit niet gelden voor de overplaatsingen?
Een keertje een goedkope patiënt op de handel is volgens mij het probleem niet. Het gaat er echt om als het regelmatig gebeurd. En dus inderdaad ook via overplaatsingen.
Ik heb echt geen idee hoe ze het controleren en of ze er streng in zijn. Ergens denk ik van niet want volgens mij heeft niemand van ons een ban gekregen.
nou na al die Oessies had onze hele vereniging toch al op zijn gat moeten liggen!?? :lol:
Heb hier de afgelopen 2 weken ook regelmatig goedkoop op de markt gegooid, omdat ik geen tijd had om actief te spelen en geen zin had om te wachten of ze wel verkocht zouden worden… zolang ik nog maar iets verdiende aan mijn ‘gratis’ patienten… nou ja merk het wel.
Vanmorgen geen eksterogen gekregen ondanks mijn donatie van gisteren :thumbdown:
nou na al die Oessies had onze hele vereniging toch al op zijn gat moeten liggen!?? :lol:
:lol: dat bedoelde ik ook met dat ik denk dat ze niet streng zijn. Anders hadden we toch al lang een ban gekregen? Volgens mij is het gewoon meer een waarschuwing dan dat ze er echt iets mee doen.
heb ook nog 2500 zd erop staan, wat zal ik doen patienten kopen en aan jullie verkopen of zal ik wat ik de competite stoppen, dat ik hopelijk morgen wat eksterogen heb?
Vanochtend waren er niet meer veel leuke patientjes om bij te kopen…haast allemaal nierstenen en daar heb ik er al genoeg van, was op zoek naar wat gebroken benen en armen want mijn rontgens zijn vaak vrij net als mijn ecg’s…Later op de dag misschien meer geluk!
zucht hoe moet ik het nou over 2 weken doen als ik weer ga werken… :think: