Kapihospital deel 3

en hier wederom niks erbij…

Typisch dat ik telkens wel eksterogen kreeg en nu de competitie is begonnen 2 dagen niks :thumbdown:

Ik heb dit net van het forum gehaald.

Bij aanmelding heb je met onze spelregels en AGV ingestemd. In deze staat duidelijk, dat het gebruik van bots, scripts of andere spelbeïnvloedende programma’s ten strengste verboden is.

Ook het bewust “pushen” (veel voordeel gunnen, door goedkoop patiënten over te plaatsen) van een account is niet toegestaan en wordt gezien als cheaten.

Verder is er maar 1 account per persoon toegestaan per wereld, heb je meerdere accounts wordt dit ook gezien als cheaten.

Voor meerdere accounts op 1 ip-adres zie: FAQ: Meerdere spelers op 1 ip

Alle cheat-activiteiten worden bestraft met een spelban.Zuster Plien

Verplegende

Oessies mogen dus niet :think:

Oja en persoonlijk vind ik die competitie erg oneerlijk. De grote verenigingen gaan er met de prijzen vandoor en de kleinere hebben geen kans, omdat het 1 punt per eksteroog gaat, ipv een percentage ( wat veel eerlijker zou zijn)

Uiteindelijk krijgt elke vereniging wel een prijsje in de vorm van een bronzen medaille, maar ik vind het niet eerlijk op deze manier.

Het is zowiezo al een loterij mbt het aantal eksterogen dat je krijgt.

Wat vinden jullie?

jammer dat oessies niet meer mogen, maar eigenlijk wel heel erg logisch…

ik vind de razi prijs ook niet echt een eerlijke wedstrijd.

Het is volgens mij random wat je krijgt voor je donatie, en dan is het maar te hopen dat je genoeg van het product hebt.

Ik heb redelijk veel gedoneerd al aan zd’s, maar heb pas 200 eksterogen in kunnen leveren.

oke ik ga vanavond mijn account echt opheffen. wacht nog even af of iedereen de patienten geaccepteerd heeft…

ik ga gewoon door op hille dr account :wink: want die heeft nog steeds geen pc…

oessie, in elk geval bedankt voor alle oessies tot nu toe! ze waren meer dan welkom en hebben goed geholpen!

:-* :-*

graag gedaan hoor…

sophie en kimmy ik heb jullie er nog 1 gestuurd, zodra die geaccepteerd zijn kan ik mijn account opdoeken :thumbup:

thanks oes voor alle patienten ze waren erg fijn :-*

mijn account is opgeheven :thumbup:

:cry: :cry: :cry: :cry:

ik zal ze missen :cry: :cry: :cry:

Ik ook :cry: , Maar een ban lijkt me ook geen feestje.

ik heb op het forum een paar vragen gesteld over de razi. Ik wacht even het antwoord af.

Oessie, bedankt voor alle hulp steeds :-*

Nu moeten we het zonder oessies doen, maar idd is een ban ook geen pretje.

Ben benieuwd wanneer er een antwoord komt op het forum

oessie: heel erg bedankt voor al je patienten de afgelopen tijd :-* .

Had gisteren 1000 gedoneerd maar weer geen eksterogen vandaag :wall: .

Ik vind die Al Razi prijs ook niet helemaal eerlijk. Kleinere artsenverenigingen hebben gewoon bijna geen kans. Zou eerlijker zijn als ze naar het ingeleverde percentage zouden kijken.

Dat van die percentages heb ik ook gesuggereerd op het forum, maar ik heb helaas nog geen antwoord.

Misschien moeten we met z’n allen vragen stellen via support? Ten eerste de loterij van de fondsenwerving en ten tweede de oneerlijkheid van de Razi’s.

Elka: heb je al wat gehoord van support?

En jawel hoor, vandaag bij mijn opbrengst wel 3 (!!! :liar: ) eksterogen.

Heb ze meteen gedoneerd :slight_smile: .

hille had er 11

ja maakt dus echt niet uit of je 5000 doneert of 1000 ik had zelfs met een mindere donering minder eksterogen

maar eerst moet ik echt nu voor die doka gaan sparen

ik had gister 5000 gedaan voor hille en ik had 11 eksterogen

Ik had iets op het forum gezet, maar geen antwoord op gekregen.

Ik heb nu de vragen/opmerkingen uit naam van medikok aan het supportteam gesteld.

Ik hou jullie op de hoogte!

Ik had vandaag weer 7 eksterogen, dat gaat niet hard zo…

Hopelijk komt support erop terug want zo hebben we nooit een kans om eerste te worden, tegen 99 man kunnen wij niet op met 28 leden.

Ik heb antwoord van support:

Hoi,

Er word niet in percentages gerekend omdat iedereen afhankelijk van zijn of haar level een aantal producten krijgt.

Ook een klein gilde maakt kans om te winnen.

Met vriendelijke groeten,

upjers support-team

Niet echt een nuttig antwoord, toch? Kunnen jullie ook eens mailen?