@sofie1981 wrote:
Hoeveel zd’s doneren jullie per dag?
Al wekenlang heel trouw 500 Zd per dag.
Hai meiden,
ben net terug van een paar dagen vakantie
patricia, je bent echt een schat! Volgens mij heb je er echt zo veel tijd in zitten de afgelopen week. :-*
Maar uh, ik lees iets over de competitie Hopen dat we het bij kunnen benen. Qua leden staan we nl op de 20e plaats
Qua punten op de 4e :dance:
heb 56 eksterogen… die gooi ik dan wel op de grote bups en dan zien we wel toch waar we landen cq stranden?
En je mag toch ook later verkregen eksterogen nog doneren weer? Of mag het maar op 1 moment?
Oh ja… het poppetje bij de fondenswerving lijkt mij een vrouw aangezien er borsten voorop zitten :mrgreen:
@Kimmygirl wrote:
patricia, je bent echt een schat! Volgens mij heb je er echt zo veel tijd in zitten de afgelopen week. :-*
@Marieke_5000 wrote:
@sofie1981 wrote:Hoeveel zd’s doneren jullie per dag?
Al wekenlang heel trouw 500 Zd per dag.
@Patripiex wrote:
@Kimmygirl wrote:
Graag gedaan hoor :-*
Als ik mijn lab heb wil ik wel meedoen met het gilde, maar moet je geld of spullen inleveren??
En wat is de afspraak wat je per dag in moet leveren??
Zo, vanochtend bij het krassen weer eksterogen gekregen, maar kan niet vinden waar ik kan doneren. :oops: Iemand enig idee?
Tis nog niet begonnen. Vanavond pas. Die eksterogen zullen wel in je vooraadkast bij de artsenvereniging komen, denk ik.
Ik heb mijn laboratorium :dance: :dance:
Hij is nu in aanbouw, kan niet wachten tot ik mijn eerste patient erin kan gooien :mrgreen:
gister voor hille wat gedoneerd, maar geen enkele eksteroog vanmorgen :?
Ik heb er nu 164!! Ik heb gister behoorlijk wat gedoneerd, in eerste instantie deed ik elke dag 1000 zd maar toen een hele tijd niks gedoneerd omdat het nog niet duidelijk was wat er mee moest. Gister even ingehaald en 20000zd gedoneerd :mrgreen:
Duurt nu lang voordat ik weer level, nog 125.000 punten te gaan…en de kamer die ik dan vrijspeel kost “maar” 95.000 zd’s. Maar heb er geen plek meer voor…en verwacht nog niet dan mijn 4e etage vrijgespeeld te hebben…maar eens kijken of ik een andere ruimte wegdoe… :think: Heb gelukkig nog even de tijd om dat te bedenken…
hoe kan je die 3e etage vrijspelen eigenlijk? of moet je dan premium zijn :think:
ja voor de derde moet je premium zijn en voor de vierde moet je die quests volbrengen 2000 totaal
kreeg ineens geen melding meer :SS
maar doneren kan al hoor.
gewoon bij de al razi, daar zie je welke competitie loopt en hoeveel eksterogen je hebt en kan doneren.
Heb er net 40 gedoneerd, dus het begin is gemaakt.
ik heb ze ook gedoneerd :thumbup:
Ik heb net mijn eerste geld gedoneerd dus nu afwachten wat ik morgen krijg.
Heb net ook gedoneerd, vanochtend stond er echt nog ‘niet actief’ waar je nu kunt doneren.
Maar hebben jullie gezien dat de vereniging die nu op 1 staat al 650 heeft gedoneerd :shock:
Ik heb net ook gedoneerd, had er 54. Gisteren nog wel 500 gedoneerd, maar vandaag maar 1 ekteroog erbij :? .
Ik heb net al mijn 179 eksterogen gedoneerd :thumbup:
mijn 57 zitten er ook bij :thumbup: