Patriplex, wat weer een domper, joh! Ik weet nog wat voor telleurstelling het was als het weer niet gelukt was. Nu heb ik dat gevoel niet vaak mee hoeven maken, gelukkig, maar ik leef wel met je mee! En met alle andere vrouwen die graag moeder willen worden! :hug:
Oessie, ik kan ook Sophie’s farmerama wel doen, hoor!
groetjes
nee hoor nie nodig, ik kan die van sophie wel doen :thumbup:
Thanks iedereen :-*
Ben lekker met mijn patientjes bezig, maar het gaat vandaag niet meer lukken denk ik om mijn lab te kopen Cash 183.930,09 zD.
Kimmygirltje is lekker een weekje weg dus ik doe haar tuintjes en ziekenhuis erbij, vind het wel lastig hoor want ik ben nog niet zover als zij dus weet van sommige ziektes niet in welke kamer ze moeten dus blijf zoeken :mrgreen:
joehoeeee mijn tweede lab is in aanbouw :lol:
is een lab even groot als die kamer voor leeftijdwisseling?
ja gewoon 3 bij 4 oes
En hoeveel eksterogen gaan we met ons allen doneren?
ik ben blond hoor maar hoe kan je ze doneren? :think:
Ik heb nu 53 eksterogen. En jullie?
sophie: je kunt ze nu nog niet doneren maar vanaf 8 jan 0.00 uur.
Dat moet je dan doen bij dat vrouwtje waar je ook je geld kan doneren.
Tenminste, dat was bij individuele competitie wel zo dus ga er vanuit dat dat nu ook weer zo is.
patripiex: wat een teleurstelling voor jullie dat het weer niet gelukt is :hug: :hug: :hug: :hug: .
Ik heb nu 177 eksterogen
heb 73 eksterogen
heb net 1000 gedoneerd haha ben benieuwd hoeveel er morgen tussen zitten
hoe of waar doneer ik voor hille dan? moet ik dan naar de artsenvereniging en dan?
oes kan pas vanaf morgen
dat had ik ook nog niet gelezen :oops:
Ik heb er nu 120, maar vandaag weer gedoneerd dus morgen wel weer wat meer!!! :mrgreen:
Hoeveel zd’s doneren jullie per dag?
ik zal dan morgen denk ik maar mijn account opheffen of niet… want ik kan natuurlijk niet doneren
niet dus oes.
dat geeft toch niet. door jouw mooie patienten kunnen wij weer meer doneren :mrgreen: ofzo :mrgreen:
er is weer wat nieuws denk alleen voor premium of niet?
dat als je over de patient muist dat je dan de medicijnen ziet die je moet geven en of hij al bij de zusters is geweest
hillie
Cash 71.271,11 zD
Punten 225.755
Level Slijmvliesknipper ( 12 )
Coins 5
Reputatie 36 (?
Ik vind het wel even wennen, maar volgens mij is het wel handiger. Je ziet nu ook van je patienten in de wachtkamer wat er al behandeld is en dat is weer prettig als je van de markt koopt.
Weet je wat ik nu zo stom vind: ik heb gisteren 10.000 zd gedoneerd en eerder ook al eens zo’n bedrag en ik heb nu totaal maar 53 eksterogen.
Volgens mij gaat het niet helemaal eerlijk op en kan je beter dagelijks iets donderen dan in een keer een hele bups.