Kapihospital deel 3

Ik ook :oops:

nou eigenlijk vind ik dat dit level onwijs langzaam ging :roll:

nog 2000 punten

hillie

Cash 21.407,77 zD

Punten 206.082

Level Slijmvliesknipper ( 12 )

Coins 5

Reputatie 36 (?)

haha ben er maar druk mee met haar ziekenhuis… heb inmiddels een lab voor haar… iemand een tip waar ik nu het beste voor kan sparen?

zou voor een tweede lab gaan sparen

want het duurt nog ruim 70000 punten voordat ze levelt en volgende level hoef je geen kamer te kopen en dat level daarna pas weer maar die is niet zo heel erg duur

Oessie bedankt voor de patienten… :lol:

patripiex

Cash 165.281,50 zD

Punten 184.086

Level Slijmvliesknipper ( 12 )

Coins 0

Reputatie 36 (?)

Het lab komt langzaam in de buurt.

ben ik nou gek of zijn die patienten nu echt ziek met hun groene koppie

of was dat al langer? :oops:

nog 500 punten ga niet eerder naar bed voordat ik nieuw level heb hahahaha :wall:

patripiex mooi zeg je bent er bijna :lol:

Hahah Sophie, viel mij ook al op.

Dat is volgens mij als ze de extra behandelingen nog niet hebben gehad…nadat ze die hadden gehad hadden de patienten geen groen koppie meer…

ben geleveld hoor maar heb het gister niet meer gered

nog 20.000 zd en dan heb ik mijn tweede lab, dus dat heb ik morgen wel bij mekaar

dan maar hard gaan sparen voor de donkere kamer die is 125.000 moet lukken in dit level

ik heb geen premium, en bij mij zijn de koppies groen, en dansen er een paar skeletjes of dergelijke naast zijn hoofd, als hij nog naar een ziekte behandeld moet krijgen.

als ze alleen de extra behandelingen nog moeten, zijn ze niet meer groen.

goed gedaan sophie! en ach, gisteren of vandaag, dat maakt niet zoveel uit toch>

Ik snap hem! Patienten die nog voor andere ziektes behandeld moeten worden zijn zo groen…patienten die klaar zijn niet meer!!

aha dat is wel handig dus

zeker voor degene die geen premium hebben :thumbup:

patripiex

Cash 176.207,47 zD

Ik kom al in de buurt, zou ik het redden morgen?

Als iemand morgen zijn patienten kwijt wil dan geef je ze maar door :wink:

PS: en even duimen aub ben al een paar dagen overtijd (dag 33) maar geen positieve test en ook geen ongi gevoel.

patripiex ik duim voor je :thumbup:

enne moet lukken morgen toch met een hoop nieuwe patienten

ik zal morgen ook mijn tweede lab kunnen kopen pfff kan ik eindelijk mijn achterstand weg werken

is er iemand die mijn zkhje wil doen als ik over twee weken met vakantie ga??

Waar ga je heen Sophie en van wanneer tot wanneer? Ik ga zelf 27 jan op vakantie en ik zoek nog mensen die mijn tuintjes, boerderijen en ziekenhuis willen onderhouden. Misschien kunnen we het voor elkaar doen?

Groetjes

elka ik ben de 27ste weer terug en ga dus de 20ste weg dus dat komt mooi uit dan ja :thumbup: ik heb alleen nog ziekenhuisje want oes doet mijn farmerama

Ik heb farmerama, kapihospital en free farm.

Gaat jou alledrie lukken? Anders leg ik farmerama even stil door de akkers niet te beplanten, maar dat vind ik eigenlijk ook weer zonde ivm het levelen. Ik ben wel een luie speler, want ik heb alle hulpen geactiveerd :wink:

free farm gaan langgroeiers in, dus dat valt wel mee qua tijd.

Kapihospital is het meeste werk, denk ik.

Pb me je gegevens maar!

Waar ga je heen op vakantie? ik ga naar lanzarote. Ik heb zo’n zin in zon!

Helaas heeft het duimen geen nut gehad, ben net ongi geworden :cry:

Maar goed we gaan weer verder, zit nu op mijn werk dus kan niet zo veel doen in mijn ziekenhuis dat komt vanavond wel.

Wij gaan niet weg dus kan ook inspringen voor iemand tijdens vakantie.

Stuur maar een PB voor MFF en/of Kapihospital. Werk wel 4 dagen dus het worden langbloeiers en je ziekenhuis zonder extra kooppatienten :smiley:

ja hoor elka lukt me wel alle 3 hoor

mff doe ik weinig maar vind het wel even leuk om de jouwe te doen

en farmerama lukt ook wel doe ik gewoon achter mijnes aan doe ik ook gewoon langgroeiers in hoor komt goed

en ziekenhuisje heb je ook prem toch?

wij gaan lekker naar egypte ook erg veel zin in de zon

en pffff we zijn er zooooo aan toe :mrgreen:

och patripiex wat balen weer!!!

zo frustrerend elke keer he :hug:

patripiex wat klote zeg :hug:

ik doe sophie haar farmerama, hille dr ziekenhuis en MFF en mijn eigen molehille, MFF en farmerama, dus voor mij zou dat wel een beetje veel worden dan…