Kapihospital deel 2

@knipoogje1983 wrote:

@Kimmygirl wrote:
@knipoogje1983 wrote:
wil er nog iemand en ortho??

heb iets te fanatiek gekocht net :oops:

Ja ik wil wel. :smiley:

hij staat op je wachtlijst :wink:

thnx knippie :slight_smile: was even weg maar heb ze nu al in de orthokamer liggen :smiley:

ennuh weer een beloning gehad;

Gefeliciteerd, je hebt al 55.555 punten gehaald! Laat dit aantal als een lied in je oren klinken: :dance:

heb al weer even gedaan marieke trouwens heb ook je farmerama gedaan afgelopen week :wink:

Ah lief van je Sophie, heb er nog niet gekeken, komt strakkies wel.

Had jouw patientjes ook goed verzorgd vanmiddag, even een paar keer gekeken :smiley:

dank je wel lieverd :-*

verslavend he dit…je gaat ook al aardig op weg naar de tweede ortho kamer :dance:

Ja zal wel moeten, krijg elke keer van die ortho-patienten haha maar het duurt wel lang zeg voor die klaar zijn :?

ja nou ja 1 uur en kwartier maar als je erop wacht duurt alles zo lang hahahaha

die coins kwamen trouwens van het puin ruimen

heb je daar bij mij coins voor gekregen? Altijd leuk :smiley:

Wil eigenlijk die superzuster weer hebben, vond ik wel makkelijk, toch maar weer een enquete doen denk ik :think:

ja dat scheelde een hoop geklik :-*

ik heb haar ook maar genomen hihihi lekker makkelijk hoor

je prem. verloopt ook bijna

Ja ik zag het, ben er nog niet uit of ik premium voordelen vind hebben :think:

merk je vanzelf als je het niet meer hebt :wink:

morgen ben ik mijn premium ook kwijt :cry:

@oessie wrote:

morgen ben ik mijn premium ook kwijt :cry:

ik ook… zal wel balen zijn! vooral in de nacht gooi ik er nu patienten in die veel behandelingen in dezelfde ruimte hebben…

maar denk niet dat ik er 4 euro per maand voor over heb om premium te kopen…

nou, vanavond personeelsfeest van hub zijn werk… mijn patientjes zijn bijna klaar, dus hoef alleen nog maar voor mezelf te zorgen :mrgreen: dus vandaag even schijt aan sonja :mrgreen: :mrgreen:

fijne avond meiden!! :-*

Heeft er iemand nog patienten over voor rontgen of behandelkamer?

Heb ze leeg staan :? en wil eigenlijk wel graag 10.000 zD halen vandaag zodat ik een ortho kan kopen. Anders moet ik wachten tot woensdag :roll: .

Wauw 55.555 punten en Marieke al een 2e verdieping. Goed hoor :dance: .

Ik heb net mijn 1e ultra soon gekocht en ben nu nachtwaker. :smiley:

10.000 zD gaat niet lukken vandaag :frowning: . Moet nog 1500, en heb nog wel wat patienten in de bedden liggen maar die moeten allemaal voor ultrasoon. Misschien dat ik anders straks een motor koop ofzo :think: . Heb premium tot de 13e dus dan kan ik in elk geval voor woensdag die orthokamer kopen (hoezo fanatiek :shifty: )

@Renate_Sch wrote:

10.000 zD gaat niet lukken vandaag :frowning: . Moet nog 1500, en heb nog wel wat patienten in de bedden liggen maar die moeten allemaal voor ultrasoon. Misschien dat ik anders straks een motor koop ofzo :think: . Heb premium tot de 13e dus dan kan ik in elk geval voor woensdag die orthokamer kopen (hoezo fanatiek :shifty: )

Misschien een idee om al die patienten op de handel te mikken?

Leveren ze wel geen of minder punten op, maar wel de zD… wie weet dat je het dan redt?

Goedemorgen.

Vandaag weer eens uit bed gerold :wink: maar zelfs nu is de handel leeg. Of zou het nog te vroeg zijn voor de zondag?

En ik heb al kamers leeg staan :cry:

Renate is het nog gelukt?

heb wel 2 orthoklanten voor je als je wilt?

Moeten wel ook door de psychokamer…

Heb zelf de compu net aan staan en precies goeie tijdstip blijkbaar… net 5 ruim onder de prijs kunnen kopen. Daarna was het ook ‘op’.

@mamaMarije wrote:

heb wel 2 orthoklanten voor je als je wilt?

Moeten wel ook door de psychokamer…

Heb zelf de compu net aan staan en precies goeie tijdstip blijkbaar… net 5 ruim onder de prijs kunnen kopen. Daarna was het ook ‘op’.

Ja die zou ik wel willen :slight_smile: heb gelukkig twee psychokamers staan dus komt goed uit :smiley:

Ow bah, gaat volgens mij niet lukken. Heb nog maar 206 zD nadat ik mijn medicijnen heb in geslagen. :oops: