ik ook… zal wel balen zijn! vooral in de nacht gooi ik er nu patienten in die veel behandelingen in dezelfde ruimte hebben…
maar denk niet dat ik er 4 euro per maand voor over heb om premium te kopen…
nou, vanavond personeelsfeest van hub zijn werk… mijn patientjes zijn bijna klaar, dus hoef alleen nog maar voor mezelf te zorgen :mrgreen: dus vandaag even schijt aan sonja :mrgreen: :mrgreen:
10.000 zD gaat niet lukken vandaag . Moet nog 1500, en heb nog wel wat patienten in de bedden liggen maar die moeten allemaal voor ultrasoon. Misschien dat ik anders straks een motor koop ofzo :think: . Heb premium tot de 13e dus dan kan ik in elk geval voor woensdag die orthokamer kopen (hoezo fanatiek :shifty: )
10.000 zD gaat niet lukken vandaag . Moet nog 1500, en heb nog wel wat patienten in de bedden liggen maar die moeten allemaal voor ultrasoon. Misschien dat ik anders straks een motor koop ofzo :think: . Heb premium tot de 13e dus dan kan ik in elk geval voor woensdag die orthokamer kopen (hoezo fanatiek :shifty: )
Misschien een idee om al die patienten op de handel te mikken?
Leveren ze wel geen of minder punten op, maar wel de zD… wie weet dat je het dan redt?