ja, wel een tweede ortho, maar dus nog geen psycho he
fijn dat je hoofd iets beter is!
ikh eb gewoon alweer behandelkamers en rontgenkamers leeg staan…
kopen op de markt schiet ook niet op want alles is flink duurder…
dus als iemand nog iets kwijt wil?
:mrgreen:
kimmy: wil jij patienten hebben voor die psychokamer of liever niet?
Nee, ik kan ze echt niet kwijt
In plaats van orthopatiënten heb ik vandaag allemaal psycho patiënten gekregen
Heb ook geen patiënten over
dan gooi ik hem straks op de markt. hij ligt nog even in de ultrasoon had hem al op de markt gehad, maar er kwamen ineens zoooo veel patienten bij dat ie onderhand op pagina 3 stond… en tja, dan verkoopt het toch niet meer. szonde van de provisie, maar ja is neit anders.
ik ben ook flink aan hetsparen voor een 2e ortho… maar zosnel gaathet allemaal nog niet’
het is weer eens erg rustig op mijn werk :shifty:
Woeiiii ik heb een 2e ortho…eindelijk eens wat patienten wegwerken!!! :mrgreen:
hier nog helemaal geen ortho, maar as we speak zijn ze toch maar mijn psychokamer aan het bouwen.
Het spaart lekker door in geld door alles te verkopen, maar vond er geen lol aan dat ik vanmorgen maar 4 te behandelen patienten overhield.
Dus voor die 2e verdieping moet ik nooooooog langer doorsparen :o (maar kan nu wel luie donders het vuur onder de kont houden :lol: ).
Ik zit nu gewoon al weer zonder patiënten Nou ja, dat komt doordeweeks wel weer goed als ik om 6.00 wakker ben en mn ziekenhuis om die tijd al kan openen.
@Kimmygirl wrote:
Ik zit nu gewoon al weer zonder patiëntenNou ja, dat komt doordeweeks wel weer goed als ik om 6.00 wakker ben en mn ziekenhuis om die tijd al kan openen.
heb je nog behoefte aan iets ‘bijzonders’?
Heb nog wel een utrasoon behoeftige voor je over.
ik ook helaas niet v eel te doen vandaag… zelfs niet voor de ortho
Goedemorgen,
wij zijn er ook weer en ik zag dat Sophie heel goed op mijn ziekenhuisje gepast heeft, heb nu zelfs een tweede etage
Ik heb nu alle kamers volliggen maar heb er wel wat voor moeten kopen, gewone behandelingen zeg maar. Gelukkig heb ik ze flink goedkoop kunnen kopen op de markt.
Ik ga nu ook sparen voor een tweede ortho kamer.
he meis welkom terug, ja heb goed voor je gespaard :mrgreen:
goedemorgen trouwens alles zit weer mooi vol
we gaan gewoon weer door met sparen voor nieuwe patienten en nieuwe kamers
ik heb nog maar 2 klanten voor een orthobehandeling en voor de rest staat alles leeg… :shock:
marieke: welkom terug meis!! las bij de nov. club al dat je genoten hebt! fijn om dat te lezen!
@mamaMarije wrote:
@Kimmygirl wrote:Ik zit nu gewoon al weer zonder patiëntenNou ja, dat komt doordeweeks wel weer goed als ik om 6.00 wakker ben en mn ziekenhuis om die tijd al kan openen.
heb je nog behoefte aan iets ‘bijzonders’?
Heb nog wel een utrasoon behoeftige voor je over.
Ben boodschappen wezen doen dus denk dat je hem inmiddels wel kwijt bent, zo niet dan mag ie mijn kant op hoor

Ga nu eens op de markt kijken.
Sophie wat te doen vandaag?
wil er nog iemand en ortho??
heb iets te fanatiek gekocht net :oops:
@knipoogje1983 wrote:
wil er nog iemand en ortho??
Ja ik wil wel.

@Kimmygirl wrote:
@knipoogje1983 wrote:wil er nog iemand en ortho??
Ja ik wil wel.![]()
hij staat op je wachtlijst

Ik heb al een paar ortho op de markt gezet, had geen bedjes meer over :mrgreen:
Heb net een poosje op de markt gekeken en er staan alleen maar duurdere op dan ze opbrengen :wall: .
Moet nog 700 punten en dan ben ik in level 8 :dance: .
Heb 6700 zD. Twijfel een beetje of ik eerst door zal sparen voor 2e verdieping of eerst ortho zal kopen. Heb wel ruimte over voor een ortho dus zou wel kunnen.
Tips???