Kapihospital deel 2

Artsenvereniging - Medikok



WERELD 1



Naam Kok Naam Kapihospital



Cariska- Cariska

Mama Marije -dr oetker

Knipoogje- knippie

oessie- zusteroessie

sophie1981- amajie

kimmygirl- kimmy

marieke 5000-Bibbertje

sophie- dr. sophie

renate_sch - dr. happy

hille - hillie

ingemamavan2 - induma

belle = Dr. Barbara Mitchell

mamma van sharondenise - Nurse Shaya

Elka - Dr Touwtie

meld

ik heb trouwens niet op mijn punten gelet, want dacht dat ik die hoe dan ook ps bij zou krijen als hij verkocht was

en bij mijn patient die nu verkocht is, krijg ik wel de punten…

:think: :think: denk dus dat er net iets mis is gegaan in mij nadeel. maar goed, dat is dan pech

Vreemd van die punten kreeg je nu trouwens bij het bevestigingsbericht ook gewoon te zien dat je punten had gekregen? Misschien klopt het systeembericht gewoon niet?

Moet ik trouwens bij een moderator aangeven dat het vorige deel gesloten moet worden of gebeurd dat vanzelf wel?

meld



je kan het zien in je berichtjes toch als je verkoopt hoeveel punten het opgeleverd heeft :think:

@Kimmygirl wrote:

Moet ik trouwens bij een moderator aangeven dat het vorige deel gesloten moet worden of gebeurd dat vanzelf wel?




nee moet je doorgeven

maar daar kreeg ik dus de melding dat ik 0 punten kreeg…

maar denk dat er toen iets mis is gegaan, want bij mijn volgende verkochte patient kreeg ik wel punten

Pfff…2 ziekenhuizen is echt vermoeiend, vooral als er kleine behandelingen tussen zitten :stuck_out_tongue:

Heeft een van jullie trouwens patiënten over voor oessie?

nee sorry, ik heb ook niet meer zoveel… wil er wel een doorsturen, wat zoekt ze?

Als je zelf niet hebt hoef je niet door te sturen hoor.



Ga wel even op de handel zoeken voor haar, en bedenk me net dat zij natuurlijk ook nog een garage heeft (of heb jij die gedaan sophie?)

ach, ik wil er wel een doorsturen hoor! die 4000 punten haal ik vandaag toch nog niet helaas

@Kimmygirl wrote:

Als je zelf niet hebt hoef je niet door te sturen hoor.



Ga wel even op de handel zoeken voor haar, en bedenk me net dat zij natuurlijk ook nog een garage heeft (of heb jij die gedaan sophie?)




nee heb nog niet gedaan, dacht dat jij hem bijhield…

zeg maar als ik wat moet doen hoor

heb die van marieke ook nog hihi

maar zij komt weer terug vandaag

haha, nee hoeft niet hoor. Lukt wel maar was alleen de garage vergeten dus komen weer allemaal patiënten aan voor oessie :smiley:



Ze schiet er snel doorheen. :slight_smile:

Knippie, je komt er wel. Die laatste punten gaan wel snel hoor.



Maar oessie haar behandelkamers staan nu leeg :frowning: Dus als je daar een patiëntje voor hebt.

het is wel een heel kleintje… maar goed, beter iets dan niets toch?

en als iemand nog een ultra soon patientje heeft liggen, ik heb alweer 2 ruimtes leeg staan…



:S dadelijk sophie naar psz brengen en meteen langs een kledingverhuur… morgen jaren 70 feest en heb er zoooo weinig zin in!! dan snel naar huis om mijn huisje even goed te poetsen in de psz tijd want morgen komt iemand kennismaken die in jan. hun eerste kindje verwacht en waar ik misschien vanaf april op mag passen :mrgreen:

maar begin enorme hoofdpijn te krijgen dus weinig poetszin…