Kapihospital deel 2

Super! Dank je knippie :smiley:



En kleine zijn ook goed, zolang die kamers maar niet allemaal leeg staan.

@knipoogje1983 wrote:

en als iemand nog een ultra soon patientje heeft liggen, ik heb alweer 2 ruimtes leeg staanā€¦



:S dadelijk sophie naar psz brengen en meteen langs een kledingverhuurā€¦ morgen jaren 70 feest en heb er zoooo weinig zin in!! dan snel naar huis om mijn huisje even goed te poetsen in de psz tijd want morgen komt iemand kennismaken die in jan. hun eerste kindje verwacht en waar ik misschien vanaf april op mag passen :mrgreen:

maar begin enorme hoofdpijn te krijgen dus weinig poetszinā€¦




Komt er een aan :slight_smile:



Wel fijn dat je een oppaskindje krijgt. Ennuh, poetszin wat is dat? :oops: :wink:

@Kimmygirl wrote:

@knipoogje1983 wrote:
en als iemand nog een ultra soon patientje heeft liggen, ik heb alweer 2 ruimtes leeg staanā€¦



:S dadelijk sophie naar psz brengen en meteen langs een kledingverhuurā€¦ morgen jaren 70 feest en heb er zoooo weinig zin in!! dan snel naar huis om mijn huisje even goed te poetsen in de psz tijd want morgen komt iemand kennismaken die in jan. hun eerste kindje verwacht en waar ik misschien vanaf april op mag passen :mrgreen:

maar begin enorme hoofdpijn te krijgen dus weinig poetszinā€¦




Komt er een aan :slight_smile:



Wel fijn dat je een oppaskindje krijgt. Ennuh, poetszin wat is dat? :oops: :wink:




is nog niet zeker, ze komen morgen eerst kennismaken :smiley:

thanks voor de ultrasoon patient :smiley:

ik ga er even vandoor. behandel ze allemaal!

deel 2 alweer :lol:



En poetszin poetszinā€¦ nee dat gen zijn ze bij mij ook vergeten :mrgreen:

Ja echt he. Ze zijn bij mij gewoon het huishoudgen vergeten hoor, want afwassen vind ik ook verschrikkelijk en dweilen en stofzuigen enā€¦ eigenlijk bijna alles op huishoud gebied. :wink:



Ach misschien moet ik toch maar een ziekenhuis beginnen of op een boerderij gaan wonen. :mrgreen:

meld

:smiley: carlo roept al een tijdje dat die een roze blouse wil, nu heb ik voor hem maar een knalroze blouse meegenomen voor de 70ā€™s personeelsfeest morgen :smiley: haha, en dan wil ilk hem niet mer horen! wat hebben mannen eht eigenlijk toch makkelijk heā€¦ hij doet een blouse aan met een spijkerbroek, en ik krijg zoā€™n soepjurk met petticoat :hand: :oops: :think:

@knipoogje1983 wrote:

:smiley: carlo roept al een tijdje dat die een roze blouse wil, nu heb ik voor hem maar een knalroze blouse meegenomen voor de 70ā€™s personeelsfeest morgen :smiley: haha, en dan wil ilk hem niet mer horen! wat hebben mannen eht eigenlijk toch makkelijk heā€¦ hij doet een blouse aan met een spijkerbroek, en ik krijg zoā€™n soepjurk met petticoat :hand: :oops: :think:




aaah :hug:



Het is maar voor 1 avond moet je blijven denken maar kan me voorstellen dat je er niet echt naar uit kijkt

@Kimmygirl wrote:

@knipoogje1983 wrote:
:smiley: carlo roept al een tijdje dat die een roze blouse wil, nu heb ik voor hem maar een knalroze blouse meegenomen voor de 70ā€™s personeelsfeest morgen :smiley: haha, en dan wil ilk hem niet mer horen! wat hebben mannen eht eigenlijk toch makkelijk heā€¦ hij doet een blouse aan met een spijkerbroek, en ik krijg zoā€™n soepjurk met petticoat :hand: :oops: :think:




aaah :hug:



Het is maar voor 1 avond moet je blijven denken maar kan me voorstellen dat je er niet echt naar uit kijkt




baal er vooral van aangezien ik nog niemand ken daar. manlief werkt er net een paar wekenā€¦ en ben druk aan het lijnen, en gister super leuke kleren gekocht die ook nog eens goed stondenā€¦ en dan moet ik zoā€™n soepjurk aan! :oops:

@Kimmygirl wrote:

Ja echt he. Ze zijn bij mij gewoon het huishoudgen vergeten hoor, want afwassen vind ik ook verschrikkelijk en dweilen en stofzuigen enā€¦ eigenlijk bijna alles op huishoud gebied. :wink:



Ach misschien moet ik toch maar een ziekenhuis beginnen of op een boerderij gaan wonen. :mrgreen:




lang leve de afwasmachine :dance:

En mijn manā€¦ die hem 9 van de 10 keer inruimt! Toevallige heb ik het net staan doen haha maar dat was de eerste keer deze week.

Was zijn voorwaarde toen we hier 7 jaar terug gingen wonen en zelf keuken lieten plaatsen: een afwasmachine! Is wel de apothekerskast door gesneuveld (oh nee die vonden we sowieso achterlijk duur en die mis ik nu echt niet, we hebben een heerlijk ruime keuken namelijk).



En een boerderijā€¦mmm daar wordt het pas smerig! Dan MOET je wel schoonmaken in huis ben ik bang :wink:



Doe me dan maar een zhuis MET personeel zoals in het kapiā€¦ druk op 1 poetsmiep en het worden er 3, wauw, die moet ik ook hebben.



@knipoogje, voor een avond lijkt me dat juist wel lachen, lekker over de top. Ik zou dan mijn haar ook in 1 of 2 van die foute hoge staarten met dikke strik doen als ik dan toch in grote jurk met petticoat ging (al associeer ik dat eigenlijk meer met de jaren 60 hihi).

mamamarije: nou, mijn haar is kort, dus dat gaat het niet lukken :wink: maar als het nu ook nog eens een leuke jurk zou zijn, maar het is gewoon een simpele witte met blauwe bollentjesā€¦ en dat kan idd best leuk en lachen zijn, maar dan als je maatje 38 hebt, en ik vind al snel dat je, met mijn maatje 46, het al snel heel plomp overkomt.

hoi hoi,

ben thuis, nu zwemkleding zoeken, snel fenna op halen en naar zwemlesā€¦ pff vermoeiend zegā€¦



vind erg lief datjulliemijn ziekenhuisje bij houdenā€¦ je bent al mooi opgeschoten kimmyā€¦thanxā€¦



om 7 uur ben ik er weer, dus dan kom ik weer lekker meebeppenā€¦





oja met melissa was het allemaal wel goedā€¦ die tremor die ze heeftheeft ze voornamelijk rechtsā€¦ ook heeft ze DCD(dat is een coordinatieprobleem) ze houdt gewoon fyshio en ze lijkt er goed mee om tegaan, ze heeft een erg goed doorzettings vermogenā€¦

fijn dat het melis wel goed ging sterk mooi meisje oes :-*

oessie, fijn dat het goed gaat met melissa.

Heb mijn tweede orthokamer :smiley: Nou ja, hij wordt nu gebouwd

goed zo ik ga daar eerst ook voor sparen

nog 6000 te gaan

Is denk ook wel een goede beslissing hoor als ik de markt nu zie. Ik weet niet wie het was, maar ik zei vanochtend tegen iemand dat je genoeg patiƃĀ«nten voor de psychokamer krijgt en dat is ook zo maar ze zijn op de markt gewoon niet te vinden :frowning:

iemand belang bij patient met luchtpokkenā€¦heb alles vol stom stom dus kan ff geen kant op :frowning:



ooh oes wat fijn zeg, melis is harstikke dapper!!

Hille, ik heb wel plek voor je patiƃĀ«nt :smiley: