hoop hier gewoon snel de 2e verdieping te kunnen openen en ruimen… heb al wel een blauwdruk voor een ortho liggen, dus die kan ik dan direct bouwen :thumbup:
En daarna wil ik er dan een psycho bijsparen…
Leveren die psycho patienten trouwens veel op?
Want dan zou ik ook morgen vast die kunnen bouwen (breek ik wel een gewone behandelkamer af) en daarmee doorsparen voor die 2e verdieping.
Oh oh oh wat is het leven van een bestuurder toch lastig :mrgreen:
Ze leveren best veel op. Denk ongeveer net zoveel als orthopatiënten.
hoop dat ie dr aan komt kimmy?!
zo, mijn beneden huis is weer schoon en opgeruimd (voor h oelang het duurt) dus kan nog even ontspannen voor ik fietje moet halen.
oes: fijn dat het goed is met melissa!!
nog 400 punten en ik ben level 9
kimmy: wat zou jij dan doen in mijn geval: doorsparen voor de tweede ortho kamer en dan pas die nieuwe kamer doen?
net even gepast, en de jurk die ik gehuurd had past gewoon niet… dus mijn dillemma is weg en ik ga gewoon in mijn nieuwe kleren!
Ik heb hem thnx :-*
Maar je mag er voortaan echt wel meer voor vragen ook al ben ik van kok, je moet er geen verlies op gaan lijden he.
tja kweet dan niet zo goed wat te moeten vragen…hoeveel doen jullie ong onder de prijs?
@knipoogje1983 wrote:
zo, mijn beneden huis is weer schoon en opgeruimd (voor h oelang het duurt) dus kan nog even ontspannen voor ik fietje moet halen.
oes: fijn dat het goed is met melissa!!
nog 400 punten en ik ben level 9
kimmy: wat zou jij dan doen in mijn geval: doorsparen voor de tweede ortho kamer en dan pas die nieuwe kamer doen?
net even gepast, en de jurk die ik gehuurd had past gewoon niet… dus mijn dillemma is weg en ik ga gewoon in mijn nieuwe kleren!
Ik heb wel eerst die psychokamer gedaan omdat ik die patiënten graag wilde behandelen en je anders dus krijgt wat jij ook had met die orthopatiënten. Ik denk dat ik er vanochtend iets van 8 tussen had zitten die dan zo de handel in konden. Dus in dat opzicht zou ik zeggen; psychokamer kopen. Maar, als ik nu op de markt kijk zie ik alleen maar orthopatiënten staan en soms ook nog best goedkoop.
ja er komen afentoe hele goedkope voorbij voor de ortho!
Oké er zijn ook altijd nog spelers die de maximale 10% opslag/winst willen hebben… en er zijn ook mensen die het uiteindelijk betalen…
Wil hier gewoon eerst 1 van allebei hebben qua kamers en dan zie ik daarna wel verder :lol:
is idd een lastige keuze… denk dat ik toch maar gewoon voor die nieuwe kamer ga, en dan maar hard doorsparen voor een extra ortho…
maar aan de andere kant: ik heb vandaag al een stuk of 6 orhto moeten verkopen omdat ik ze echt niet behandeld krijg… heb nu nog 9 behandelingen voor de orthokamer en nog niet eens al mijn garage opdrachten gedaan…
@hille wrote:
tja kweet dan niet zo goed wat te moeten vragen…hoeveel doen jullie ong onder de prijs?
Meestal ga ik ergens tussen het minimum en maximum van de patiënt inzitten. Of 5% ongeveer onder de maximum prijs. Dan deel je dus het voordeel van de 10% van de handel.
Maar patiënten die ik op de handel koop en doorverkoop daar vraag ik dezelfde prijs voor als die ik er zelf voor betaal heb.
@Kimmygirl wrote:
Artsenvereniging - Medikok
WERELD 1
Naam Kok Naam Kapihospital
Cariska- Cariska
Mama Marije -dr oetker
Knipoogje- knippie
oessie- zusteroessie
sophie1981- amajie
kimmygirl- kimmy
marieke 5000-Bibbertje
sophie- dr. sophie
renate_sch - dr. happy
hille - hillie
ingemamavan2 - induma
alles wat ik tot nog toe in de verkoop gooi doe ik naar beneden afgerond op hele zD.
Dus eentje die 166,21 opbrengt max gaat voor 166… en mooie ronde bedragen doen het ook goed volgens mij, dus eentje van 152,04 gaat voor 150 :lol: . En ze vliegen weg…
Tuurlijk vind ik het leuk om koopjes te scoren op de handel (dat is vanmorgen paar keer goed gelukt :thumbup: ) maar ik betaal ook best weleens de max. opbrengst, puur omdat ik een kamer leeg heb en die liever voor de punten vol heb staan (en het ziet er gezelliger uit :mrgreen: ).
@ingemamavan2 wrote:
@Kimmygirl wrote:Artsenvereniging - Medikok
WERELD 1
Naam Kok Naam Kapihospital
Cariska- Cariska
Mama Marije -dr oetker
Knipoogje- knippie
oessie- zusteroessie
sophie1981- amajie
kimmygirl- kimmy
marieke 5000-Bibbertje
sophie- dr. sophie
renate_sch - dr. happy
hille - hillie
ingemamavan2 - induma
Toegevoegd
@mamaMarije wrote:
alles wat ik tot nog toe in de verkoop gooi doe ik naar beneden afgerond op hele zD.
Dus eentje die 166,21 opbrengt max gaat voor 166… en mooie ronde bedragen doen het ook goed volgens mij, dus eentje van 152,04 gaat voor 150 :lol: . En ze vliegen weg…
Tuurlijk vind ik het leuk om koopjes te scoren op de handel (dat is vanmorgen paar keer goed gelukt :thumbup: ) maar ik betaal ook best weleens de max. opbrengst, puur omdat ik een kamer leeg heb en die liever voor de punten vol heb staan (en het ziet er gezelliger uit :mrgreen: ).
Ow op de markt gooi ik ze wel boven de maximumprijs hoor, en op ortho na verkoopt dat wel maar mijn uitleg was voor als ik het naar jullie stuurde. Ga jullie niet meer vragen dan ie oplevert.
belle = Dr. Barbara Mitchell
Binnen de medische vereniging doorverwijzen ga ik op de minimumprijs zitten (afgerond) en op de markt 10% boven max . tot nu toe heb ik alles op de markt verkocht, maar ik ben pas portier.
@belle wrote:
belle = Dr. Barbara Mitchell
Ik heb je toegevoegd
Maar kopen jullie zelf dan ook dingen die boven de max worden aangeboden? Ik doe dat dus echt niet… zonde van de centen :lol:
@mamaMarije wrote:
Maar kopen jullie zelf dan ook dingen die boven de max worden aangeboden? Ik doe dat dus echt niet… zonde van de centen :lol:
Ja hoor, niet extreem veel erboven en alleen voor dingen als ultrasoon
Anders ga ik echt te langzaam door mijn punten heen, en nee ik heb geen geduld
ik koop ook ultrasoon patienten boven de max… vind het zooooooo zonde als die kamers leeg staan…
de overige koop ik max. 1 zd boven de max, als er wel nog veel punten te verdienen zijn