Gisteren orthokamer niet gelukt, maar heb wel een motor gekocht. Kan ik een paar dagen (tot premium afloopt) zo naar transfusiestad. Nog even weer goed sparen en dan koop ik die ortho. Daarvoor staan ook veel patienten op de markt dus lijkt me een goede actie .
Wat vervelend dat je zonder premium je patiënten hun ziektes niet kan ordenen ofzo.
Want de ene patiënt heeft dan brakeritus en de ander iets van een uur ofzo. Je blijft echt kijken. :?
ja denk dat het wel weer even wennen gaat worden na morgen hier… en zal de eerste dagen ook maar niks bij kopen op de markt, want gok dat ik het er toch niet meer door ga krijgen dan zoals nu wel.
Wat vervelend dat je zonder premium je patiënten hun ziektes niet kan ordenen ofzo.
Want de ene patiënt heeft dan brakeritus en de ander iets van een uur ofzo. Je blijft echt kijken. :?
Hoe kun je de ziektes ordenen dan :think: ?
Nee, dat kan dus niet. Had ik wel een hele handige functie gevonden omdat je nu dus niet meerdere ziektes achter elkaar kan doen en je dan dus het beste eerst alle lange dingen zou kunnen genezen.
zit nu op 17000, dus nog ff en ik heb een 2de verdieping! Dan goed sparen voor ortho, want moet de ortho op 1e verdieping afbreken, heb daar nu veel loze ruimte…
zit nu op 17000, dus nog ff en ik heb een 2de verdieping! Dan goed sparen voor ortho, want moet de ortho op 1e verdieping afbreken, heb daar nu veel loze ruimte…
Is het niet goedkoper om de omliggende ruimtes dan af te breken en die her te bouwen op de 2e verdieping? En dan je 1e verdieping logisher in te richten?
Zou gewoon even rekenen, want 10.000zD kan je heel wat andere kamertjes voor afbreken en bouwen denk ik zo.
ik ben eigenlijk aan het twijfelen of ik wel een psychokamer zal gaan kopen… heb vandaag geen een patient voor die kamer gehad… niet bij mijn dagelijkse patienten en ook neit bij de quests… :think:
Misschien krijg je ze alleen als je de kamer hebt? Heb er zelf echt veel steeds .Heb zelfs 2 psychokamers, vandaag niet de hele tijd vol maar wel zeker 10 patiënten, maar van de week ook veel patiënten gehad.
:think: :think: Ik heb twee patienten die op bed liggen maar die ondertussen wel behandeld worden in de ultra soon, alleen liggen ze dus op bed en niet in de ultra soon :think: :think: