Kapihospital deel 2

oh ik heb meer dan genoeg ortho patienten en koop ook altijd voordelig bij en het levert lekker veel punten op :mrgreen:

kim: dank je wel!!

zucht… zo, dochterlief is eindelijk aangekleed… pfff die is zoooo vervelend de laatste dagen, echt niet normaal… :evil:

ik herken het knipoogje… melissa is ook toe aan vakantie… niet te genieten… nog 1 weekje en dan kan ik smorgens even alles op mijn gemakkie doen…

zal eens even gaan stofzuigen

maar melissa is al 5, mijn spook is pas 2,5… :S dus toe aan vakantie kan het niet zijn, want ik ben dagelijks thuis voor haar…

ik hebook nog een spook van bijna 3… en die is volgens mij doof :shifty:

het is wat, met die kinders! ik heb in de zorg gewerkt, en daar was het wel altijd bij het vallen van e blaadjes, dat epileptie patienten er extra last van hadden.

misschien werkt dat ook wel zo bij kinderen :smiley: bij het vallen van de blaadjes worden ze gewoon vervelend :smiley:

nou, wij gaan naar het dorp. de fiets is ingeruild voor haar eigen buggy met pop :inlove: tot over een uurtje ofzo :smiley:

melissa heeft epileptie , zou het dat zijn :think:

dat zou goed kunnen dan hoor!!

dat is echt heel typisch, dat epileptiepatienten in de tijd van vallende blaadjes gewoon veel last ervan hebben…

@oessie wrote:

melissa heeft epileptie , zou het dat zijn :think:

Denk dat het best kan. Ik heb SUNCT (soort van kortsluiting in mijn hersenen), veel symptomen komen overeen met epilepsie (slik ook medicijnen die voor epilepsie zijn).

Ik merk dat het nu sinds 2 weken echt chaos in mijn hoofd is, geen concentratievermogen, veel informatie neem ik nu niet echt in mij op, geheugen is een gigantisch gat en ben niet te genieten volgens mij. En dat komt ook altijd in oktober weer terug :frowning:

Lijkt me trouwens lastig hoor voor zo’n kleine meid om epilepsie te hebben. :hug:

op zich gaat het wel goed met melissa nu… ze word zo af en toe opgenomen in de kliniek in zwolle… maar laatste keer ging echt goed dus we mogen weer naar de kinderarts…

ah de uitroepteken van dat er een patient aangeboden wordt is steeds opgelicht, maar er staat er geen in :wall:

@sophie wrote:

ah de uitroepteken van dat er een patient aangeboden wordt is steeds opgelicht, maar er staat er geen in :wall:

dat heb ik ook de hele tijd…

zodra ik wissel van etage krijg ik hem

ja irritant he

heeel irritant!!

denk steeds dat iemand van hier zo lief is om mij een patient door te sturen :mrgreen: :mrgreen:

@sophie wrote:

DAt had ik net ook :think:

Had jij trouwens mijn farmerama bijgehouden meis?

@knipoogje1983 wrote:

heeel irritant!!

denk steeds dat iemand van hier zo lief is om mij een patient door te sturen :mrgreen: :mrgreen:

Heb er nu wel een paar naar je gestuurd :slight_smile:

haha ja ik denk oh belle heeft weer uitgedeeld :mrgreen:

thanks kimmy !

haha, en nu kreeg ik geen uitroepteken :smiley:

zo het lag dus niet aan mij… ik dacht joepie ik heb een patient… maar helaas

Ik heb net een paar patienten net iets onder de prijs kunnen kopen die voor ultrasoon en rontgen moeten. Die had ik toch al leegstaan dus zijn nu weer mooi gevuld :mrgreen: .