Kapihospital deel 2

wie heeft er weer belang bij patienten?? met de kraakbeenbeklemming en teennagelkrom???

@hille wrote:

wie heeft er weer belang bij patienten?? met de kraakbeenbeklemming en teennagelkrom???

Ik heb wel belang bij die patiënten :smiley:

Dank je :-*

graag gedaan!! :-*

goedemorgen!!

nou, vandaag moet ik dan eindelijk mhet volgende level gaan halen hoor… moet nog 600 punten dus dat moet te doen zijn.

net op de markt veel gekocht, wel voor hetzelfde bedrag of maar ietsjes minder, maar goed, dat doen we maar voor de punten dan!

goedemorgen.

Knipoogje, je gaat het vandaag wel redden :slight_smile: Ben je alsnog snel door de punten heen gegaan :smiley:

Twijfel of ik meer reputatiepunten wil. Heb er nu 24 maar die extra patiënt zou wel fijn zijn. :think:

hoef nog mar 200 punten nu kimmy dus moet lukken :mrgreen: :mrgreen:

ik doe niet meer reputatiepuinten… dat doe ik wel wanneer ik enigzins vast lijk te lopen in het spel ofzo

ik moet nog 10000 punten voor een volgende level… ik moet zo naar de psz het spel en boekenplan doen… dus kan pas later op de ochtend verder…

ik ben zo ook de hele morgen weg. even mijn nichtje ophalen om te logeren. zus is zwaar astma patient en ligt met een flinke longonsteking in bed. en hebben zondag doopfeest, dus maar even rust gunnen.

Hoeveel reputatiepunten hebben jullie allemaal?

Ik heb er nu 24 maar volgens mij kost het best veel om naar de 36 te komen en vraag me af of dat het waard is. Hoewel de patiënten natuurlijk wel steeds meer gaan betalen (over het algemeen genomen dan).

ik heb er nu 27, maar ik ga niet mijn bedden nog een keer upgraden zodat ze een tv hebben. ik doe dat later in het spel wel een keer, wanneer je niet zo abnormaal veel geld nodig hebt voor een kamer.

Denk dat de prijzen voor kamers wel zullen blijven stijgen naarmate we verder in het spel komen. :frowning:

ik heb wel bij allemaal tv en heb nu 36 punten, ik vond het wel meevallen de prijzen en had steeds tussendoor gedaan…

zo bedden en wachtkamer en kamers zijn weer vol ziekenhuis dag kan weer beginnen :mrgreen:

ja maar dan leveren de patienten ook meer op natuurlijk.

jioppie!! ben geleveld!!!

nu morgen mijn eeg kopen!! gelukkig heb ik alle patienten vandaag al gehad, krijg ik in elk geval nu geen hartpatienten meer, of het moet van de garage komen…

mijn psycho staat nu al leeg!!! :shock:

ik heb er ook 24… ik doe later wel een keer upgraden…

Super knipoogje. Mocht je patiënten krijgen voor de EEG zou ik ze als je plaats hebt niet verkopen maar gewoon laten zitten. Ze zijn erg weinig op de markt dus je hebt de patiënten hard nodig.

dat was ik idd ook al wel van plan. en plaats heb je tegenwoordig bijna altijd wel vind ik…

@kimmy

ik heb je de laatste 17 coins in MFF opgestuurd(omdat je mijn ziekenhuisje ook laatst onderhouden hebt) … ik ga nu mijn account deleten

Dank je oessie :-*

Lijkt me echt vreemd om een tuintje waar je zo lang aan gewerkt hebt ineens weg te doen.